In Shock (Salute cake 1)

Goed nieuws dat ze deze cake dit jaar weer te verkrijgen is en waarschijnlijk ook weer in de vorm en kwaliteit van dit jaar! Alleen is dat nog wel even afwachten... :P Kartonnetje zit er dan wel in dit jaar.

Hopelijk is hij dit jaar nog te verkrijgen dit jaar in de huidige vorm en kwaliteit, alleen mag bij een populair product de prijs wel wat bijgesteld worden naar beneden, lijkt me dat er genoeg winst per pot overblijft, je zou als importeur ook kunnen denken om van zoiets een publiekstrekker te maken zodat je ook wat makkelijker je andere producten in de winkel kan verkopen, maar das mijn mening he

Terugkomend op afgelopen jaarwisseling. Van mogen genieten tijdens de teringherrieshow van de FPM mannen. Hij stak echt boven alle andere salutebakken uit met zijn zware door dreunende klappen. Prijs, tja, dat mag wel iets lager :wink:

Na het kijken van de nieuwe producten, is de nieuwe Grizzly de in Shock? maar dan 36 shots. Net als de dynamite van Skyline

http://www.diamond-collection.com/nieuw.html

Edit ik heb mij op FPM dit laten vertellen:

Dit is de salutecake 2, die er vorig jaar ook al was. Red het bij lange na niet bij nr 1, maar is wel vriendelijker geprijsd.

Laatst bewerkt:
Goed letten op keuringsnummer en ce categorie als je ze ergens tegenkomt dus.. Op de vulcan site is hij nog ongewijzigd.

Dan maar vertrouwen op deze quote uit het visiteverslag?
Ik hoop het van harte, maar Harrieboem zegt juist in het Salute Cake 2 topic dat de huidige versie niet meer verkocht mag worden en dat er een aangepaste versie komt.
Niet om zenuwachtig te doen, maar ik twijfel nu wel om alvast vooruit te bestellen... aangepaste versies zit ik niet op te wachten.

Heb de afgelopen weken meerdere malen contact gehad met Schuurmans.
Er is mij verzekerd dat het exact de zelde cake is dan vorig jaar.
Dus wij hebben ook een gigantische bestelling in deze cake gedaan.

Reva

Dat zijn mijn foto's die je ziet haha. En inderdaad zelfs die doos had 'iets' vond ik. Ook de cake's kwa uiterlijk en natuurlijk het kaliber wat voor een knalcake ook opmerkelijk hoog was. 25mm als ik het goed heb.

Zie net dat ze prijs van in shock hebben aangepast naar 20 euro. Volgens mij was het een fout in het systeem, ben ik blij dat ik 56 euro voor 4 heb betaald :). Dat kan nu niet meer... (80 euro)

Back
Bovenaan