In Shock (Salute cake 1)

Ik zat ruim in de knalcakes (dutch thunders, silver salutes, secret salute, delicious thunders) maar deze In Shock ging toch echt het hardst. Heerlijk blokje. De adviesprijs ligt wel erg hoog vergeleken met de andere knalblokkies, dus voor 40 euro wel een twijfelgevalletje, maar met een beetje korting zeker de moeite waard! Hopelijk krijgen ze hem volgend jaar door de keuring zoals ie nu is, dan wil ik er meerrrr :)

Met deze opmerking worden mijn gedachten goed verwoord. Het is dat de prijs zo hoog is, maar qua knal was deze duidelijk zwaarder dan de andere knalcakes. Het product valt in dat opzicht zeker onderscheidend te noemen.

Ook wij hebben vele knal cakes gestookt, en deze was toch met stipt op 1 het hardste.
Er was geen knal blokje wat in de buurt zat, de knal was ook anders dan bij de andere knal cakes.
De advies prijs is echter veelste hoog, maar niemand op het forum hier heeft dat er denk ik voor betaald.
Voor de 25 euro, waarvoor hij zeker te koop was, is het goed te doen.
Ik ben erg tevreden over dit product, weet iemand of deze er echt niet meer is komend seizoen?

Hij is lekker,ik heb hem in een projectje samen met de Killer Instinct,Psychomania en Sound Experiment,

Wat een bizar harde klappen kwamen er van deze cake af zeg.
Ik heb hem als laaste cake om 1:30 uur afgestoken, om een irritante buurman te pesten.
(Omdat ie om 1 uur vroeg of we wouden stoppen, want hij wou slapen.
Krijg de kleren vent, ik ga me cakes allemaal weer naar huis nemen...)
Ik heb met deze cake lekker teruggepest.

Ben blij dat ik een karton er van gekocht heb.
Bam bam bammerder BAM!

Laatst bewerkt:
Voor mij de verrassing van het jaar. Op de gok 1 gekocht, maar zeker geen spijt van.

Nou maar hopen dat deze volgend jaar weer verkrijgbaar is.

nzoevp.png

Wat een heerlijke doffe dreunen kwamen uit deze bak :cool:
De cakes zijn qua uiterlijke kenmerken ook ideaal: niet te groot en niet te zwaar, gewoon perfect!

Het karton zelf is ook prima van formaat, niet al te zwaar en met gemak te dragen.
Dat is bij sommige knalcakes wel anders; van die lompe kartonnen die niet te tillen zijn.

Van mij krijgt Schuurmans een symbolische gouden medaille voor dé beste knalcake van 2012.

Echt een heerlijk harde knalbak! Had er 2, eentje voor in de middag en eentje in de avond.

Filmpje van de vooravond:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Absalute de hardste knalcake in Nederland, echt een topper!
Geen knallen, maar beuken inderdaad en geweldig dat we daarvan hebben mogen genieten.

Overdag hebben we met z'n allen 10 stuks ingelegd, dat ging goed los haha, geniaal. Als afsluiter heb ik er 4 tegelijk geschoten 's nachts en vond het echt een prima beukende afsluiter, hopelijk volgend jaar weer! :D

Baal ontzettend dat ik deze gok niet durfde te nemen.
Vond hem vrij prijzig, maar achteraf zn geld dus dubbel en dwars waar.
Hopelijk dit jaar nog te verkrijgen.

En nu maar hopen dat deze over 357 dagen weer net zo goed presteren als een week geleden. Dat wil nog wel eens anders zijn helaas. Anders toch zeker 1 of 2 kartonnetjes.:D

Ik denk dat je het wel aan Schuurmans kan toe vertrouwen dat mocht hij weer te krijgen zijn, hij hetzelfde zal presteren. Meende dat de Sky Screamers zelfs tijdelijk uit het assortiment is geweest omdat de kwaliteit achteruit gegaan was.

Back
Bovenaan