In Shock (Salute cake 1)

Ook een aantal knalcakes voorbij zien/horen gaan: Delicious thunder, Dutch Thunder, tears of beauty, King of thunder (Pyrostar), Salute cake 2, en Salute cake 1. En de Salute cake 1 had echt duidelijk de hardste klappers. Ging vrij hoog voor mijn gevoel, gevolgd door een prachtige knal. Dat mag overigens ook wel voor die prijs. Maar met de korting van de Pyro-outlet te Joure (26 euro), dan is het zeker een mooie cake.

Meest zieke knalcake in nl. Prachtige flashsalutes. Je hoorde wel duidelijk verschil tussen de verschillende kleuren. Hoop dat ze er komend jaar nog zijn.

Zoals velen al eerder zeiden, dit is echt de hardste knalcake van Nederland. Enorm harde klappen komen er uit en het tempo is lekker waardoor het niet saai wordt. Ik had een salute 100 van China Red en ik moet zeggen dat de Salute Cake 1 echt een paar maten harder was. Hopen dat dit jaar ze weer op de markt komen, want de knallen, ik krijg er nog steeds kippenvel van. Tijdens de cake gooide de buurman een illegale knaller de straat op, maar die kwam niet boven het geluid van deze cake uit.

Alles samengevat: De beste knalcake van Nederland!

Wat een klappen zeg! leek wel een nitraatcake oid. Super hard, volgend jaar weer:)

Ook de Belgse knalcakes knalde die er makkelijk uit bij mij! Wat een geweldig ding, zelfs de buurman schrok dr van. Volgend jaar nog maar hamsteren waar het kan op deze cake!

Wat een geweldige cake!

Had hem in mijn showtje, eerste een secret salute die al lekker ging en toen deze wow wow! Galmde heerlijk door :D

Als deze volgend jaar nog te krijgen is komt deze er zeker weer bij!

In mijn optiek moet hij nog dit jaar te krijgen zijn, aangezien je max. 2 gram flash mag gebruiken, en ze volgens mij daar niet overheen zijn gegaan. Misschien dat iemand anders opheldering kan geven.

Ik vond de cake super gaaf!
heb er toch maar 1 achtergehouden voor komend jaar.
Hij haalt het nog niet bij de profblokjes, maar komt zeker in de buurt.
Mijn zwager stak deze 4x af waarna ik volgende met de tiplex happy salute cake.
maar die klappen waren toch wel weer overweldigend.
Ben benieuwd hoe de ontwikkelingen gaan worden rond deze cake.

Iedereen roept wel dat hij er volgend jaar niet meer is maar waar is het bewijs hiervoor dan, dit is gewoon een goedkeurde cake dus waarom zou hij er volgend jaar niet meer zijn? Zou gewoon afwachten.

Om er nog even op terug te komen na bijna 2 karton te hebben geschoten..

Echt heerlijke droge beuken. Flash salutes waren gewoon bizar hard. En ja je merkte inderdaad verschil tussen de kleuren maar alsnog zijn alle klappen harder dan andere knalcake's. Zou alleen nooit 40euro ervoor betalen, want ik had dit jaar voor erg goedkoop de duoburst en die gaven ook bizarre dreunen die weinig onderdeden voor deze en waarvan mijn hele straat al onder de indruk van was. Heb zelf immers maar 20eu per stuk voor betaald maar dat is ook echt het maximum wat ik volgend jaar zou willen doen als ie ee dan nog is.

Sodeju, wat een rotklappen kwamen hier vanaf! Grandioze dreunen, heerlijk! Maakte in de straat ook heel wat los. Nooit in consuvuurwerk zoiets gehoord, geweldig.

Na het afsteken van deze cake,
gooide ik er nog een Silver Salute achter aan...
Die viel daarbij in het niets...!
Te koop of niet te koop in 2013, ik zeg maar zo;
Gisteren heb ik mogen genieten van 3 van deze super knalcakes!

Wat denken jullie: Wat betreft knal ongeveer gelijk aan de oude Secret Salute (2011 versie)!?

Heel stuk zwaarder. Ander soort knal.
Deze dreunen echt heel hard.

Heb dit jaar Thunderstruck, Secret Salute 2012, en deze geschoten.
Alle 3 zelfde locatie en deze steekt er echt met kop een schouders bovenuit.

Niet normaal meer deze klappen!

Ik zat ruim in de knalcakes (dutch thunders, silver salutes, secret salute, delicious thunders) maar deze In Shock ging toch echt het hardst. Heerlijk blokje. De adviesprijs ligt wel erg hoog vergeleken met de andere knalblokkies, dus voor 40 euro wel een twijfelgevalletje, maar met een beetje korting zeker de moeite waard! Hopelijk krijgen ze hem volgend jaar door de keuring zoals ie nu is, dan wil ik er meerrrr :)

Back
Bovenaan