Ik zoek een cake

Yup.. maar de freestyle Madness is toch 30mm, vandaar AF.

Ik geef het op.. door de kleur roze had ik het idee dat het Lesli kon zijn. Ik heb zo'n beetje alle compounds van de afgelopen 2 jaren bekeken en heb wel wat dozen voorbij zien komen dat ik even dacht dat ik hem gevonden had maar dat bleek dan toch niet zo te zijn. Bij de Code S series kwam ik veel roze tegen. Zou mij niets verbazen als het productiefilmpje anders was dan de daadwerkelijke doos die wij zien van @flyineddy

We komen er uiteindelijk wel!
Ik vermoed Hello of GBV maar not sure.

Je zou nog even naar je buurman kunnen lopen en vragen of hij deze ook had besteld. Ik heb best wat bekeken van de collectie van Kuiper, maar geen enkele andere I shape box kwam volgens mij zo dicht in de buurt dan deze.
Maar het is niet mijn eigen buurman, maar die van mijn ouders (waar ik oud en nieuw vierde). En die wonen 25km verderop. 🫣

Denk niet dat het 30mm is (al zie je wel duidelijk de mines)... maar ik ga ook een poging wagen op mijn vrije ochtend!
Het zou mij niks verbazen als het wel 30mm is. Hier kwamen namelijk erg goede klappen en grote boeketten vanaf. Lijkt alleen op mijn filmpje wellicht iets kleiner vanwege de groothoeklens. Het was in ieder geval duidelijk een groter caliber dan de 400 shots total display show die er vlak achteraan kwam.

Zou mij niets verbazen als het productiefilmpje anders was dan de daadwerkelijke doos die wij zien van @flyineddy
Dit zou inderdaad ook nog kunnen. Dat zou wel verklaren waarom het zo lastig is deze te vinden. 😅

Ik vermoed Hello of GBV maar not sure.
Van Hello heb ik alle compounds al bekeken en daar zie ik hem niet tussen. GBV zou nog wel kunnen, of misschien een verrassend goede van Vulcan.

Iedereen nogmaals bedankt voor het meedenken! :thumbsup:

Eddy.

Yup.. maar de freestyle Madness is toch 30mm, vandaar AF.

Ik geef het op.. door de kleur roze had ik het idee dat het Lesli kon zijn. Ik heb zo'n beetje alle compounds van de afgelopen 2 jaren bekeken en heb wel wat dozen voorbij zien komen dat ik even dacht dat ik hem gevonden had maar dat bleek dan toch niet zo te zijn. Bij de Code S series kwam ik veel roze tegen. Zou mij niets verbazen als het productiefilmpje anders was dan de daadwerkelijke doos die wij zien van @flyineddy

We komen er uiteindelijk wel!
Was het echt roze, want ik kreeg het idee dat jij in het recht roder is en dat er ook blauw in zit wat nu bijna wit lijkt. Dus de camera maakt alles fletser rood>roze blauw>bijna wit.

Ik weet het echt niet, volgens mij is het gewoon de Voodoo Queen, zeker als je het demo filmpje bekijkt. Je kan ook je ouders vragen even bij hun buren aan te kloppen :blink:

Was het echt roze, want ik kreeg het idee dat jij in het recht roder is en dat er ook blauw in zit wat nu bijna wit lijkt. Dus de camera maakt alles fletser rood>roze blauw>bijna wit.
Het was roze/licht paars. Er zit geen blauw in deze bak, de eerste salvo's zijn zilver (met rode blink), maar kregen op de camera een ietwat blauwe gloed.

Eddy.

Ik weet het echt niet, volgens mij is het gewoon de Voodoo Queen, zeker als je het demo filmpje bekijkt. Je kan ook je ouders vragen even bij hun buren aan te kloppen :blink:
Ik snap de overeenkomsten maar er ontbreekt dan wel de kleur groen en geel van de voodooqueen die het filmpje van Eddy niet heeft.

Dus er zijn best veel verschillen.

Ik snap de overeenkomsten maar er ontbreekt dan wel de kleur groen en geel van de voodooqueen die het filmpje van Eddy niet heeft.

Dus er zijn best veel verschillen.
Precies dat. Voodoo Queen heeft veel meer verschillende effecten.
De box op mijn filmpje heeft maar 1 effect per cake, waarbij cake 2 en 4 ook nog eens hetzelfde effect hebben, alleen andere snelheid.

Eddy.

Precies dat. Voodoo Queen heeft veel meer verschillende effecten.
De box op mijn filmpje heeft maar 1 effect per cake, waarbij cake 2 en 4 ook nog eens hetzelfde effect hebben, alleen andere snelheid.

Eddy.
Ik heb ook heel veel gezocht, maar kan hem niet vinden. Was het een compound of een cakebox. Plusminus 2 kilo kruit?
Heeft de buurman van je ouders de bestellijst nog in zijn mailbox?

Waarschijnlijk bij Van der Veen in Nieuw-Weerdinge of Kuiper Koekange.
Bij Van der Veen heb ik alle compounds die momenteel op hun website staan al bekeken en daar zie ik hem niet tussen.
Kuiper Koekange kan ik niet meer controleren, want die hebben momenteel geen producten meer op de site staan

Eddy.
Kuiper is weer online ;)

Als je em nog kunt vinden...

en anders hier het kijken waard;

Als je em nog kunt vinden...

en anders hier het kijken waard;
Topper! Dank je wel!

• Like
Waarderingen: GMP
Een compound die hier jaren op wensenlijst heeft gestaan, maar die ik nooit heb kunnen krijgen is de Espada Palms van VuurwerkMania. Er is een nieuwe variant beschikbaar onder de naam Multicolor Palms, maar van de laatste straatfilmpjes wordt ik niet heel gelukkig.

Weet iemand een waardig alternatief voor de Espada Palms? Liefst met die dikke, twinkelde palmen, maar een mooie strakke zuivere palm of brocade king, met gekleurde sterren als toevoeging, is ook al erg mooi.

Back
Bovenaan