Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Delicious thunder was tot vorig jaar in elk geval ook goed,zelf gehad.Ik zoek goedkope knalcakes, beetje in de versie van Color Insanity. Prijs max 15 euro per cake. Ik heb al de Dum Bum besteld en de China Red knalcakes vind ik niet zo. Iemand tips?
Wellicht dat je nog kunt zoeken naar de Knockout Blue Camuro.zoek al tijdje naar een cake zoals deze, maar bijna niet te vinden... ( of ik kijk met mn neus haha)
Hoewel het eigenlijk allemaal mooi is zou ik dan de Scala 100A of Fermata 100A aanraden. Als je net iets meer uit wil geven is de Elegant Night ook super, dat is zo'n enorm brede waaier met een goedgevulde lucht... En de Fireball, daar hoef ik eigenlijk niets over te zeggen maar het kost wel wat...Zal wellicht nog iets bij de oosterburen gehaald worden,en ik wil een niet te dure Funke bak zien te scoren,indien niet alles is uitverkocht.
Namelijk nog nooit geen Funke cake/compound gehad.
Iemand daarvoor nog suggesties ??
Link naar topic op FPM: https://www.freakpyromaniacs.com/in...-bekend-met-deze-compounds.69541/#post-563410Tijdens de jaarwisseling heb ik in mijn buurt een tweetal compounds gezien die mij positief opvielen. Dit vanwege de grote effecten en relatief harde knallen. Beide compounds hadden gouden effecten (het waren geen waaiers). Wat t.o.v. andere compounds opviel, was dat bij één compound het geweld tussentijds werd onderbroken door korte 'rustmomenten' met knalloze tails. De andere compound eindigde juist met knalloze tails. Wellicht dat dit kenmerkend is voor deze compounds.
Ik ben erg benieuwd welke compounds dit betreffen! Ik weet helaas niet wie de compounds hebben afgestoken. Verder kan ik deze compounds tot op heden niet vinden op het internet. Vandaar deze post. Wellicht dat iemand a.d.h.v. deze relatief vage beschrijving kan duiden welke compounds dit (mogelijk) betreffen.
Alvast super bedankt!
Mama mia van katan?Hier in de buurt had iemand een dikke single shot, met rauwe fluit a la ROTP/Geisterblitz en een sier-effect.
Iemand bekend met zulke items?
Howling Devil van pyroshop.be misschienHier in de buurt had iemand een dikke single shot, met rauwe fluit a la ROTP/Geisterblitz en een sier-effect.
Iemand bekend met zulke items?
Nee iets verder naar zuid-westheel toevallig de omgeving stroinkslanden, dat moet het de whistle caps zijn geweest
Nee, die fluit is nog wat te lief, dat was em niet. Wel een goeie optie btwMama mia van katan?
Dat lijkt er idd wel bizar veel op! Thanks! Grote kans dat het deze wasHowling Devil van pyroshop.be misschien