Ik zoek een cake

De Las Fallas van China Red schijnt toch wel goed te zijn?
Hoor althans vaker dat het een van de betere zo niet de beste knalcake is die in NL te verkrijgen is

Vorig jaar naar verluid het laatste karton in Tiel opgehaald van zijn broer in een ander jasje genaamd angel blow..
sinds dien nergens meer te vinden

Ik zoek goedkope knalcakes, beetje in de versie van Color Insanity. Prijs max 15 euro per cake. Ik heb al de Dum Bum besteld en de China Red knalcakes vind ik niet zo. Iemand tips?
Delicious thunder was tot vorig jaar in elk geval ook goed,zelf gehad.
Als ze er niks aan hebben gedaan,dan is met veelal 2 voor de prijs van 1 ,ook wellicht iets om aan te denken ?

Ik zoek een cake met crackling en een goed strobe effect (of alleen strobe). Het zou leuk zijn als er een straatfilmpje bij gegeven kan worden. Er zijn nieuwe cakes op de markt (2024), maar die samplefilmpjes geloof ik niet echt.

Budget zit rond de 50/75 euro. Dealers van Rubro, GBV, Geisha, Vuurwerkmania, Wolf en Pangu.

Bedankt voor jullie hulp en geniet nog van deze dagen! :)

Zal wellicht nog iets bij de oosterburen gehaald worden,en ik wil een niet te dure Funke bak zien te scoren,indien niet alles is uitverkocht.
Namelijk nog nooit geen Funke cake/compound gehad.
Iemand daarvoor nog suggesties ??

Zal wellicht nog iets bij de oosterburen gehaald worden,en ik wil een niet te dure Funke bak zien te scoren,indien niet alles is uitverkocht.
Namelijk nog nooit geen Funke cake/compound gehad.
Iemand daarvoor nog suggesties ??
Hoewel het eigenlijk allemaal mooi is zou ik dan de Scala 100A of Fermata 100A aanraden. Als je net iets meer uit wil geven is de Elegant Night ook super, dat is zo'n enorm brede waaier met een goedgevulde lucht... En de Fireball, daar hoef ik eigenlijk niets over te zeggen maar het kost wel wat...

Kent iemand deze WECO compound?
Buren staken deze af maar ik kon niet aan de compound zien (afgezien van roze WECO letters) welke compound het nu is.

Vraag van een lid op FPM.
Misschien kunnen jullie hem helpen.

Tijdens de jaarwisseling heb ik in mijn buurt een tweetal compounds gezien die mij positief opvielen. Dit vanwege de grote effecten en relatief harde knallen. Beide compounds hadden gouden effecten (het waren geen waaiers). Wat t.o.v. andere compounds opviel, was dat bij één compound het geweld tussentijds werd onderbroken door korte 'rustmomenten' met knalloze tails. De andere compound eindigde juist met knalloze tails. Wellicht dat dit kenmerkend is voor deze compounds.

Ik ben erg benieuwd welke compounds dit betreffen! Ik weet helaas niet wie de compounds hebben afgestoken. Verder kan ik deze compounds tot op heden niet vinden op het internet. Vandaar deze post. Wellicht dat iemand a.d.h.v. deze relatief vage beschrijving kan duiden welke compounds dit (mogelijk) betreffen.

Alvast super bedankt!
Link naar topic op FPM: https://www.freakpyromaniacs.com/in...-bekend-met-deze-compounds.69541/#post-563410

Hier in de buurt had iemand een dikke single shot, met rauwe fluit a la ROTP/Geisterblitz en een sier-effect.
Iemand bekend met zulke items?

Wie weet welke cake dit is?

Heb alleen het laatste stukje kunnen filmen, wat ik mooi en opvallend vond waren de super felle mines bij een aantal rijen, in het filmpje helaas de laatste rij met mines te zien. Hopelijk herkennen jullie deze?

Heb een aantal cakes/ nog op mijn gopro staan maar ik zou mijn god niet weten welke cakes het meer waren.:biertje::bonk: Zijn er mensen die er toevallig een paar herkennen?!

Laatst bewerkt:
Weet iemand welke compound dit is? 100 shots met oplopend tempo en o.a. mooi paars.
Werd geschoten door de buurman van mijn ouders. Ik heb het hem op dat moment gevraagd, maar hij wist uit zijn hoofd niet meer hoe die heette.

Eddy.

Back
Bovenaan