Ik zoek een cake

eigen import van een shot wellicht?
Weet vrij zeker dat het gewoon een compound van één van de bekende importeurs moet zijn. Buurman vertelde waar hij zijn vuurwerk had gehaald, Kuiper Koekange en Van der Veen in Nieuw-Weerdinge. Dus zal wel iets van Katan, Hello, Magnum, Wolff, Lesli of Rubro zijn. Maar ja, daar is nogal wat keuze en ik herken hem zelf niet. 😅

Eddy.

Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een waaier met een hoog WoW-gehalte. Of dat nou komt door tempo, door effecten of een combinatie van beide, maakt me niet zoveel uit. Gewoon eentje die je zelfs in de drukte na twaalven goed bijblijft. Alvast bedankt

Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een waaier met een hoog WoW-gehalte. Of dat nou komt door tempo, door effecten of een combinatie van beide, maakt me niet zoveel uit. Gewoon eentje die je zelfs in de drukte na twaalven goed bijblijft. Alvast bedankt
Hardcore Helium.. Die onthoudt iedereen!

Beste allemaal,
Naast de goeie suggesties die al gedaan zijn; Wolff Something Different, ieder jaar weer geweldige reacties en iets totaal anders dan het publiek gewend is.

Weet iemand welke compound dit is? 100 shots met oplopend tempo en o.a. mooi paars.
Werd geschoten door de buurman van mijn ouders. Ik heb het hem op dat moment gevraagd, maar hij wist uit zijn hoofd niet meer hoe die heette.

Eddy.
Nog steeds niemand anders die hem herkent?
Ik ben nog steeds aan het zoeken, maar kan geen enkele vinden die erop lijkt. 😅

Eddy.

Das inderdaad een fraaie bak flyineddy. Is te achterhalen waar die is gekocht?
Waarschijnlijk bij Van der Veen in Nieuw-Weerdinge of Kuiper Koekange.
Bij Van der Veen heb ik alle compounds die momenteel op hun website staan al bekeken en daar zie ik hem niet tussen.
Kuiper Koekange kan ik niet meer controleren, want die hebben momenteel geen producten meer op de site staan

Eddy.

Waarschijnlijk bij Van der Veen in Nieuw-Weerdinge of Kuiper Koekange.
Bij Van der Veen heb ik alle compounds die momenteel op hun website staan al bekeken en daar zie ik hem niet tussen.
Kuiper Koekange kan ik niet meer controleren, want die hebben momenteel geen producten meer op de site staan

Eddy.
Misschien kun je het in een snapshot van Kuiper vinden, de laatste is van 25 november:

Misschien kun je het in een snapshot van Kuiper vinden, de laatste is van 25 november:
Bedankt voor de tip!
Helaas zie ik hem hier ook niet tussen staan. Jammergenoeg waren sommige pagina's niet beschikbaar of niet recent genoeg (van september bijvoorbeeld, toen de site nog niet up-to-date was).

Bedankt voor het meedenken! Wordt gewaardeerd! :yes:

Eddy.

Ik zie de overeenkomsten, maar de Voodoo Queen heeft veel meer variatie aan effecten. En ook niet zo'n rammer. De bak van de buurman was puur peonie+blink en willow+dragon eggs.

Eddy.
Je zou nog even naar je buurman kunnen lopen en vragen of hij deze ook had besteld. Ik heb best wat bekeken van de collectie van Kuiper, maar geen enkele andere I shape box kwam volgens mij zo dicht in de buurt dan deze.

Ik loop me een ongeluk te zoeken, want ik weet zeker dat ik deze voorbij heb zien komen op VWC. Dat eerste stuk deed me namelijk een beetje denken aan het originele effect van de Freestyle Madness (die dikke witte achtige palmen).

Ik loop me een ongeluk te zoeken, want ik weet zeker dat ik deze voorbij heb zien komen op VWC. Dat eerste stuk deed me namelijk een beetje denken aan het originele effect van de Freestyle Madness (die dikke witte achtige palmen).
Denk niet dat het 30mm is (al zie je wel duidelijk de mines)... maar ik ga ook een poging wagen op mijn vrije ochtend!

Laatst bewerkt:
Ik had het ook niet over 30mm. ;)
Yup.. maar de freestyle Madness is toch 30mm, vandaar AF.

Ik geef het op.. door de kleur roze had ik het idee dat het Lesli kon zijn. Ik heb zo'n beetje alle compounds van de afgelopen 2 jaren bekeken en heb wel wat dozen voorbij zien komen dat ik even dacht dat ik hem gevonden had maar dat bleek dan toch niet zo te zijn. Bij de Code S series kwam ik veel roze tegen. Zou mij niets verbazen als het productiefilmpje anders was dan de daadwerkelijke doos die wij zien van @flyineddy

We komen er uiteindelijk wel!

Back
Bovenaan