Ik zoek een cake

Ik zoek een cake/compound waarbij elk schot verschillende kleuren geeft. Niet elk schot een andere kleur, per schot multicolor uitgevoerd?

Mocht je ze nog kunnen vinden:
Pig (China red)
Outlander / Wings of darkness (wolff)
Pig + Rabbit besteld in eigen woonplaats. Had ze al langer in het vizier door positieve berichten hier maar kan de link nooit leggen tussen naam / uitwerking. Bedankt, dochter zal blij zijn :handsup:

Ik ben op zoek naar 25/30mm blinker cakes/compounds. Mag op zich nog een ander effect in zitten. Daarnaast op zoek naar mixed color peony/dahlia cake/compound. Bij compound liefst ook nog in shape :). Belangrijkste is een hoog tempo!

4 Seasons al x gechecked?
Jep, meerdere keren gehad. Maar het tempo bevalt me niet voor een finale (ik doel dan met name op het geddeelte met die 2 schoten per "salvo"). Het wordt dit jaar een Spaans/Italiaans geïnspireerd show, ik ben echt specifiek op zoek naar bepaalde effecten. Crackling, Brocade Crown, Dahlia/Peony/fluit/salute. Telkens een tandje erger tot complete chaos. Crackling/Brocade Crown/fluit en salute zijn al ingevuld. 20mm kan overigens ook nog wel.

Ik zoek geen cake, maar eigenlijk een relatief kleine en simpele fontein.

Zojuist bericht gekregen dat de Jumping Jelly Beans van Vulcan niet geleverd gaat worden. Weet iemand een vervanger met hetzelfde effect?
Goud en crackling heb ik al in voldoende andere producten..

Zojuist bericht gekregen dat de Jumping Jelly Beans van Vulcan niet geleverd gaat worden. Weet iemand een vervanger met hetzelfde effect?
Jumping Jelly Beans is geen nieuw artikel, dus de kans is groot dat je ze ergens nog tegenkomt. Oude voorraad wordt immers nog wel verkocht.
Mocht je iemand kennen die in Duitsland zijn vuurwerk haalt, vraag of hij/zij de Lazer meeneemt bij de Lidl. Funke riesen fontein is ook een topper, maar dat is ook Duitsland werk.

Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een drie-traps-fluiter, zoals de three stage trouble. Helaas kan ik de three stage trouble niet krijgen in mijn regio (zuid-holland).
Heeft iemand een leuke alternatief?

Neon Fish Fountain van Broekhoff of Graffitti van Wolff. Ook niet meer in het huidige assortiment, maar misschien kom je ze nog tegen.
Effect zit ook in Familie Juweel van Wolff meen ik.

Neon Fish Fountain van Broekhoff of Graffitti van Wolff. Ook niet meer in het huidige assortiment, maar misschien kom je ze nog tegen.
Effect zit ook in Familie Juweel van Wolff meen ik.
Die Graffitti is inderdaad exact wat ik zoek. Jammer dat ik ‘m enkel in een outlet in Noord Friesland zie..

Back
Bovenaan