Ik zoek een cake

Fireball Extreme (Lesli), Street Muscle (Volt!), The Scream (Wolff). Helaas allemaal niet zo best verkrijgbaar.

Wat wel goed verkrijgbaar is en heel erg mooi: Wolff Something Different / Rainbow (compound) en de Wolff Raff Chaos waar een paar leuke effecten in zitten (budget compound)
Ik ga voor alle 3 eens zoeken, erg leuke potjes. Vooral The Scream erg gaaf! Thanks voor de tips. Heb je misschien nog tips voor nog andere bijzondere effecten? Hummer potjes, maar ook bijvoorbeeld wat bijzondere effecten die in de nieuwe riakeo potten zitten. Probeer echt een beetje het vuurwerk aan te schaffen dit jaar wat jan en alleman al hebben. (Die heb ik al besteld haha)

Ik ga voor alle 3 eens zoeken, erg leuke potjes. Vooral The Scream erg gaaf! Thanks voor de tips. Heb je misschien nog tips voor nog andere bijzondere effecten? Hummer potjes, maar ook bijvoorbeeld wat bijzondere effecten die in de nieuwe riakeo potten zitten. Probeer echt een beetje het vuurwerk aan te schaffen dit jaar wat jan en alleman al hebben. (Die heb ik al besteld haha)

Veel effecten zoals hummer beginnen schaars te worden... Wellicht wat uitloop artikelen zoeken?

Hummers zijn er helaas niet veel meer. Wolff Blow Out is heel goed maar waarschijnlijk niet te vinden, China Red Hummingbird is nog wel te vinden.

Nog wat aparte dingen die zo in me opkomen (veel is niet/moeilijk te vinden, soms alleen in buitenland):
Lesli Crackling Kiev
Lesli Corsac
Funke Python (verschillende kleuren cakes, single rows en een compound)
Vuurwerktotaal Alpha
Lesli Malenkov Mines

Ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar laat me graag verrassen door aanwezige kennis...

Ik zoek een fontein met een diversiteit aan effecten, maar ZONDER crackling.

Er zijn wel fonteinen met een single effect zoals goudspray of zilverspray, maar bij mijn weten geen multi-effect zonder die eeuwige crackling erbij..

Ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar laat me graag verrassen door aanwezige kennis...

Ik zoek een fontein met een diversiteit aan effecten, maar ZONDER crackling.

Er zijn wel fonteinen met een single effect zoals goudspray of zilverspray, maar bij mijn weten geen multi-effect zonder die eeuwige crackling erbij..
Bugano….

• Like
Waarderingen: GMP
Ik ben opzoek naar een cake/compound met de effecten van een golden oldie: Wollf - Panter (Dynasty)
Iemand enige tips? Ik weet dat de laatste cake van de Extreme mixed kaliber (Magnum) ongeveer deze effecten heeft.
Liefst een cake of volledige compoud met dit effect.6381616-panter.png

Ik ben opzoek naar een cake/compound met de effecten van een golden oldie: Wollf - Panter (Dynasty)
Iemand enige tips? Ik weet dat de laatste cake van de Extreme mixed kaliber (Magnum) ongeveer deze effecten heeft.
Liefst een cake of volledige compoud met dit effect.Bekijk bijlage 1801187
In de classic cars serie van loots zit ook 1 cake zie er op lijkt. Dit is ook een omlabeling van vuurwermania

Liefst een cake of volledige compoud met dit effect.Bekijk bijlage 1801187

zena color palms box 75sh

Of ergens nog uitloop;
Espada Palms - Mania
6 Stars Ass. - Mania

Back
Bovenaan