Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mocht je ze nog kunnen vinden:Ik zoek een cake/compound waarbij elk schot verschillende kleuren geeft. Niet elk schot een andere kleur, per schot multicolor uitgevoerd?
Pig + Rabbit besteld in eigen woonplaats. Had ze al langer in het vizier door positieve berichten hier maar kan de link nooit leggen tussen naam / uitwerking. Bedankt, dochter zal blij zijnMocht je ze nog kunnen vinden:
Pig (China red)
Outlander / Wings of darkness (wolff)
Brocade Crown King with Silver Blink van Broekhoff (Pyroshow).Ik ben opzoek naar een cake/compound met de effecten van een golden oldie: Wollf - Panter (Dynasty)
Iemand enige tips? Ik weet dat de laatste cake van de Extreme mixed kaliber (Magnum) ongeveer deze effecten heeft.
Liefst een cake of volledige compoud met dit effect.Bekijk bijlage 1801187
Is deze nog ergens te krijgen?Brocade Crown King with Silver Blink van Broekhoff (Pyroshow).
ik zoek iets zoals dit
Meer opbouwend, maar ook vet. Met heel goed zoeken in het noorden ook een tip.Natuurlijk een buitenklasse bak. Maar allicht is de Turbine van Wolff wat voor je. Of de W Triple Layer van Magnum
Ook in Zwolle, bij een baron, batch zou je even na moeten vragenMeer opbouwend, maar ook vet. Met heel goed zoeken in het noorden ook een tip.
4 Seasons al x gechecked?Ik ben op zoek naar 25/30mm blinker cakes/compounds. Mag op zich nog een ander effect in zitten. Daarnaast op zoek naar mixed color peony/dahlia cake/compound. Bij compound liefst ook nog in shape. Belangrijkste is een hoog tempo!
Jep, meerdere keren gehad. Maar het tempo bevalt me niet voor een finale (ik doel dan met name op het geddeelte met die 2 schoten per "salvo"). Het wordt dit jaar een Spaans/Italiaans geïnspireerd show, ik ben echt specifiek op zoek naar bepaalde effecten. Crackling, Brocade Crown, Dahlia/Peony/fluit/salute. Telkens een tandje erger tot complete chaos. Crackling/Brocade Crown/fluit en salute zijn al ingevuld. 20mm kan overigens ook nog wel.4 Seasons al x gechecked?
Jumping Jelly Beans is geen nieuw artikel, dus de kans is groot dat je ze ergens nog tegenkomt. Oude voorraad wordt immers nog wel verkocht.Ik zoek geen cake, maar eigenlijk een relatief kleine en simpele fontein.
Zojuist bericht gekregen dat de Jumping Jelly Beans van Vulcan niet geleverd gaat worden. Weet iemand een vervanger met hetzelfde effect?
Goud en crackling heb ik al in voldoende andere producten..
Neon Fish Fountain van Broekhoff of Graffitti van Wolff. Ook niet meer in het huidige assortiment, maar misschien kom je ze nog tegen.Ik zoek geen cake, maar eigenlijk een relatief kleine en simpele fontein.
Zojuist bericht gekregen dat de Jumping Jelly Beans van Vulcan niet geleverd gaat worden. Weet iemand een vervanger met hetzelfde effect?
Goud en crackling heb ik al in voldoende andere producten..
Die Graffitti is inderdaad exact wat ik zoek. Jammer dat ik ‘m enkel in een outlet in Noord Friesland zie..Neon Fish Fountain van Broekhoff of Graffitti van Wolff. Ook niet meer in het huidige assortiment, maar misschien kom je ze nog tegen.
Effect zit ook in Familie Juweel van Wolff meen ik.