Ik zoek een cake

Allen, ik ben op zoek naar een compound die veel afwisseling en verschillende effecten heeft. Het hoeft geen rambak te zijn want die heb ik nog liggen van vorig jaar. De 400 shots total display van Magnum. Die wil ik als laatste in brand steken, maar ik zoek dus nog een afwisselende bak. Helaas is de total event box van Broekhoff niet meer leverbaar. Budget rond de 100-150. Tips welkom.

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?58473-Supercharged/page2 Ook leuk. Geen 30mm

Allen, ik ben op zoek naar een compound die veel afwisseling en verschillende effecten heeft. Het hoeft geen rambak te zijn want die heb ik nog liggen van vorig jaar. De 400 shots total display van Magnum. Die wil ik als laatste in brand steken, maar ik zoek dus nog een afwisselende bak. Helaas is de total event box van Broekhoff niet meer leverbaar. Budget rond de 100-150. Tips welkom.

In hoeverre ze nu nog te krijgen zijn voor het budget dat je hebt moet je zelf even kijken maar dit zijn wat mij betreft wel een aantal aanraders:
Poema Break Out
Tycoon
W-Shape Dominator / W-Triple Layer
Full Assault
Ultimate Aero (zag hem vandaag nog voor 160 staan)
Goliath (Pangu)
Platinum Sensation

Hey allemaal!
waar je een paar jaar geleden kapot gegooid werd met multicolour peony cakes, vind ik ze nu steeds lastiger te vinden. Dit is wel precies wat ik nog zoek voor dit jaar. Mag gecombineerd zijn met blinkers, hoeft niet. Wie oh wie heeft de gouden tip van een (nog leverbare) multicolour peony cake?

de WTF Extreme, kwam ik tegen. Peony's! 100 sch compoundje

Hallo Allen.

Ik ben opzoek naar een betaalbare maar indrukwekkende waaier cake (sub 40 euro) of een waaier/waaier-bevattende compound (sub 120 euro)

China Red Bull (misschien wel net boven de 40 Euro)
Pyroshow Multicolor fan crossette (waarschijnlijk ook net boven de 40 Euro)

Wolff Something Different / Rainbow (normaal wel onder de 120 te vinden)

China Red Bull (misschien wel net boven de 40 Euro)
Pyroshow Multicolor fan crossette (waarschijnlijk ook net boven de 40 Euro)

Wolff Something Different / Rainbow (normaal wel onder de 120 te vinden)
Heb de Bull bij dealer in mijn regio (Den Haag - Rijswijk) voor 52,95eu staan.:sad:
Bull kwam wel heel goed over op de demo.

Zelf fan van de Crack attack (waaier).

Heb de Bull bij dealer in mijn regio (Den Haag - Rijswijk) voor 52,95eu staan.:sad:
Bull kwam wel heel goed over op de demo.

Zelf fan van de Crack attack (waaier).

Als je fan bent van de Crack Attack is de Quick Charger van Katan een iets goedkoper alternatief.

Wat betreft variatie is de Bull wel echt een sublieme waaier.

The Flying Dutchmen (magnum/vwexpert) is nog een redelijk betaalbare waaier compound.

Ik ben opzoek naar de meest spectaculaire fontein welke verkrijgbaar is. Heb de crackling bizar fountain in bezit waar ik enorm naar uit kijk maar wil het liefst nog 1 of 2 wauw factor fonteinen.

Ik ben opzoek naar de meest spectaculaire fontein welke verkrijgbaar is. Heb de crackling bizar fountain in bezit waar ik enorm naar uit kijk maar wil het liefst nog 1 of 2 wauw factor fonteinen.

Crackling Crystal. Volgens mij fontein nr. 1. Ga er zelf dit jaar in elk geval achter komen :wink:

Wolff Neon Night
Bugano/Zink/Weco fonteinen, helaas enkel in DE en BE te verkrijgen
Funke 5M Gold Fontänen

Ik zoek een goede vervanger voor de “Howling wolf” van Broekhoff, kan deze niet meer krijgen bij mijn dealer. Heeft er iemand tips? Zoek iets met goede rauwe huilers / fluiters. Importeur maakt niet uit.

Laatst bewerkt:
Weet iemand nog een mooie cake 25/30mm met voornamelijk blinkers? Had voorheen de White Red Rebel maar dat is ook niet meer wat het ooit was.

Back
Bovenaan