Ik zoek een cake

Voldoet waarschijnlijk niet helemaal aan je wens (te veel kleur in de mine en tail)
maar wat ik besteld heb is de gold salute

Hallo,

Ook ik ben op zoek naar een cake die voornamelijk uit goud bestaat.
Wensen zijn:

- Liefst 30mm, anders 25
- Rondom de 50 schoten
- Voornamelijk goud
- Verschillende effecten

Heb al de 1.2 Temptation Willow.
Zoek dus een cake of kleine cakebox/compound die ook maximaal gevuld is.

Alvast bedankt voor de tijd en aanbevelingen!

Groet,
Ramon

Hallo,

Ook ik ben op zoek naar een cake die voornamelijk uit goud bestaat.
Wensen zijn:

- Liefst 30mm, anders 25
- Rondom de 50 schoten
- Voornamelijk goud
- Verschillende effecten

Heb al de 1.2 Temptation Willow.
Zoek dus een cake of kleine cakebox/compound die ook maximaal gevuld is.

Alvast bedankt voor de tijd en aanbevelingen!

Groet,
Ramon

Welkom op vuurwerkcew Ramon!

Ik denk dat je rond de 50 shots het beste 2 cakes van 25shots kunt combineren.

Iets groter raad ik je Massive Gold van Wolff aan. Of natuurlijk special #6 van Katan. In de combi met de Temptation Willow kan de Snowstorm van Evolution ook top ivm het terugkerend blauw

Met diverse goud effecten is allicht de Gringo van St8ment iets voor je? En anders als je ze nog kan vinden de Event cakes van Rubro. Ook voornamelijk goud

Bedankt, had het goud-topic al doorgelezen maar de laatste reactie dateert al weer uit 2021 dus was vooral benieuwd naar meer actuele aanbevelingen.

De producten die Koala noemt had ik nog niet eerder bekeken.
Zit nog niet direct iets tussen.

Aantal schoten mag eigenlijk wel tussen de 50 en 80 liggen.
Zoek een mooi divers blokje dat ik ergens tussen 2 grotere compounds kan schieten.

Groet,
Ramon

Ik ben op zoek naar een cake die in de buurt komt van Crank uit de Pyro Bandits lijn van wolff. Iemand enige suggesties? Of weet iemand waar die nog te koop is? Midden/zuiden van het land?

Ik ben op zoek naar een cake die in de buurt komt van Crank uit de Pyro Bandits lijn van wolff. Iemand enige suggesties? Of weet iemand waar die nog te koop is? Midden/zuiden van het land?

Crank staat nog in Rijssen bij Knalkeet!

Iets vergelijkbaars zie je heel weinig... Allicht een mooie crossette cake?

Allen, ik ben op zoek naar een compound die veel afwisseling en verschillende effecten heeft. Het hoeft geen rambak te zijn want die heb ik nog liggen van vorig jaar. De 400 shots total display van Magnum. Die wil ik als laatste in brand steken, maar ik zoek dus nog een afwisselende bak. Helaas is de total event box van Broekhoff niet meer leverbaar. Budget rond de 100-150. Tips welkom.

Full Assault is wel lekker divers. Zag tijdens de laatste demo er goed uit en betaalbaar.
Allen, ik ben op zoek naar een compound die veel afwisseling en verschillende effecten heeft. Het hoeft geen rambak te zijn want die heb ik nog liggen van vorig jaar. De 400 shots total display van Magnum. Die wil ik als laatste in brand steken, maar ik zoek dus nog een afwisselende bak. Helaas is de total event box van Broekhoff niet meer leverbaar. Budget rond de 100-150. Tips welkom.

Back
Bovenaan