Ik zoek een cake

Mijn dochter wilt graag het meest rode vuurwerk dat er is. Liefst in fonteinform, enig idee waar ik moet zoeken?

Kijk eens of je de Funke Bengalen kan vinden, die zijn cat1 en in het rood!

En geen fontein, maar een 'stille' cake; de Splitting Red van WECO is ook prachtig rood.

Tot slot twee mooie cakes van Evolution; Red Ghosts (enkel rood) of Color Ghost (rood met kleuren)

Weet iemand een goed vervanger of alternatief voor de LION van China red?

Dan denk ik direct aan de Break Out van Wolff; soortgelijke 100sh beukerbox!

Eventueel de Unbeatable, ook van Wolff; een mooie 50shots compound (slagje kleiner dus)

En dan blijft van Broekhoff de Big Box (of omlabeling, haal t allemaal door mekaar) over van niet-afgekeurde boxen. Ook mokerdik!

Ik zoek een goede vervanger voor de “Howling wolf” van Broekhoff, kan deze niet meer krijgen bij mijn dealer. Heeft er iemand tips? Zoek iets met goede rauwe huilers / fluiters. Importeur maakt niet uit.

Zoals aangegeven, de Return of the Phoenix is de klassieker!! Maar kijk ook eens naar de Katan - Special 4, compound met hele diverse effecten en tempo's.

Verder verwijs ik graag naar onderstaande indextopics

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?58992-Indextopic-cakes-met-fluit-naar-boeket

en voor de compounds:

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?58994-Indextopic-Boxen-met-fluit

Let wel dat niet alle producten meer in het assortiment zitten, kan dus zijn dat niet alles meer te bestellen is :)

Mijn dochter wilt graag het meest rode vuurwerk dat er is. Liefst in fonteinform, enig idee waar ik moet zoeken?

iConic is eerst strobo-rood gevolgd door een zilverfonteintje. Is cat 1. Het strobo-effect is wel zo fel dat je er niet direct in kunt kijken zonder vlekken te zien na de tijd.

Hallo Allen.

Ik ben opzoek naar een betaalbare maar indrukwekkende waaier cake (sub 40 euro) of een waaier/waaier-bevattende compound (sub 120 euro)
Compounds met waaiers zijn er heel veel. Wat voor waaier zoek je? Kleuren? Goud? Crackling?

Losse waaiers die indruk maken zijn toch wel de waaiers zoals The Spy of een crackling waaier, bij iedere grotere winkel wel te koop.

Na wat tips hier en veel zoeken kom ik op twee mooie afwisselende bakken. Ik twijfel tussen de Supercharged van Wolff of de Torobox van evolution. Wat is jullie eerlijke mening?

Supercharged! Of de Rock&Raw van Raff, das de eerste helft van de superchsrged. En dan blijft budget over voor een ander boxje erbij

wat zijn de cakes die het zelfde effect hebben als red ghost het liefst ook in rood ?

Ook van Evolution, de Color Ghost; rode ghost met gekleurde sterren

Allicht dat ergens de Tolerate van Vuurwerktotaal nog staat, leuk ghost cakeje. Iets mindere kwaliteit, maar ook wat goedkoper de Spirits van Pangu.

Mocht je iets diverser willen; check dan eens de Zena - Snapte, de Code Red van Vuurwerktotaal, of de Amsterjam van Vuurwerkmania.

Back
Bovenaan