Koala
VWC lid
Weet iemand nog een mooie cake 25/30mm met voornamelijk blinkers? Had voorheen de White Red Rebel maar dat is ook niet meer wat het ooit was.
Katan - Strobe Attack
Wolff - Stars over Vienna
Wolff - Decibel
VWtotaal - Scuba
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand nog een mooie cake 25/30mm met voornamelijk blinkers? Had voorheen de White Red Rebel maar dat is ook niet meer wat het ooit was.
Mijn dochter wilt graag het meest rode vuurwerk dat er is. Liefst in fonteinform, enig idee waar ik moet zoeken?
Weet iemand een goed vervanger of alternatief voor de LION van China red?
Ik zoek een goede vervanger voor de “Howling wolf” van Broekhoff, kan deze niet meer krijgen bij mijn dealer. Heeft er iemand tips? Zoek iets met goede rauwe huilers / fluiters. Importeur maakt niet uit.
Mijn dochter wilt graag het meest rode vuurwerk dat er is. Liefst in fonteinform, enig idee waar ik moet zoeken?
De great strobe van Bonfireworks is een leuke, 500g en 30mm vgm.Weet iemand nog een mooie cake 25/30mm met voornamelijk blinkers? Had voorheen de White Red Rebel maar dat is ook niet meer wat het ooit was.
De Red Crossette van Magnum is ook hier en daar te koop. Geen fontein, maar ook geen knallenMijn dochter wilt graag het meest rode vuurwerk dat er is. Liefst in fonteinform, enig idee waar ik moet zoeken?
Vergelijkbaar met street muscle niet helemaal, maar wel mooie falling leaves.
Broekhoff - Pyroshow - 2964 - ZSHAPE BLUE MINE TO GREEN FALLING LEAVES WITH SILVER BLINK
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...falling-leaves-with-silver-blink-Uitloop-2023
Is her en der nog wel te vinden in de outlets.
Compounds met waaiers zijn er heel veel. Wat voor waaier zoek je? Kleuren? Goud? Crackling?Hallo Allen.
Ik ben opzoek naar een betaalbare maar indrukwekkende waaier cake (sub 40 euro) of een waaier/waaier-bevattende compound (sub 120 euro)
wat zijn de cakes die het zelfde effect hebben als red ghost het liefst ook in rood ?
wat zijn de cakes die het zelfde effect hebben als red ghost het liefst ook in rood ?