fompert
VWC lid
Ik ben op zoek naar een cake die in de buurt komt van Crank uit de Pyro Bandits lijn van wolff. Iemand enige suggesties? Of weet iemand waar die nog te koop is? Midden/zuiden van het land?
Beastmode van Katan misschien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben op zoek naar een cake die in de buurt komt van Crank uit de Pyro Bandits lijn van wolff. Iemand enige suggesties? Of weet iemand waar die nog te koop is? Midden/zuiden van het land?
Allen, ik ben op zoek naar een compound die veel afwisseling en verschillende effecten heeft. Het hoeft geen rambak te zijn want die heb ik nog liggen van vorig jaar. De 400 shots total display van Magnum. Die wil ik als laatste in brand steken, maar ik zoek dus nog een afwisselende bak. Helaas is de total event box van Broekhoff niet meer leverbaar. Budget rond de 100-150. Tips welkom.
Allen, ik ben op zoek naar een compound die veel afwisseling en verschillende effecten heeft. Het hoeft geen rambak te zijn want die heb ik nog liggen van vorig jaar. De 400 shots total display van Magnum. Die wil ik als laatste in brand steken, maar ik zoek dus nog een afwisselende bak. Helaas is de total event box van Broekhoff niet meer leverbaar. Budget rond de 100-150. Tips welkom.
Hey allemaal!
waar je een paar jaar geleden kapot gegooid werd met multicolour peony cakes, vind ik ze nu steeds lastiger te vinden. Dit is wel precies wat ik nog zoek voor dit jaar. Mag gecombineerd zijn met blinkers, hoeft niet. Wie oh wie heeft de gouden tip van een (nog leverbare) multicolour peony cake?
de WTF Extreme, kwam ik tegen. Peony's! 100 sch compoundje
Heb de Bull bij dealer in mijn regio (Den Haag - Rijswijk) voor 52,95eu staan.China Red Bull (misschien wel net boven de 40 Euro)
Pyroshow Multicolor fan crossette (waarschijnlijk ook net boven de 40 Euro)
Wolff Something Different / Rainbow (normaal wel onder de 120 te vinden)
Heb de Bull bij dealer in mijn regio (Den Haag - Rijswijk) voor 52,95eu staan.
Bull kwam wel heel goed over op de demo.
Zelf fan van de Crack attack (waaier).
Ik ben opzoek naar de meest spectaculaire fontein welke verkrijgbaar is. Heb de crackling bizar fountain in bezit waar ik enorm naar uit kijk maar wil het liefst nog 1 of 2 wauw factor fonteinen.
Ik ben opzoek naar de meest spectaculaire fontein welke verkrijgbaar is. Heb de crackling bizar fountain in bezit waar ik enorm naar uit kijk maar wil het liefst nog 1 of 2 wauw factor fonteinen.
Return of the PhoenixIk zoek een goede vervanger voor de “Howling wolf” van Broekhoff, kan deze niet meer krijgen bij mijn dealer. Heeft er iemand tips? Zoek iets met goede rauwe huilers / fluiters. Importeur maakt niet uit.
Mijn dochter wilt graag het meest rode vuurwerk dat er is. Liefst in fonteinform, enig idee waar ik moet zoeken?