Ik zoek een cake

Mensen, ik zoek een 30mm compound die lang duurt en voornamelijk bestaat uit blinkers. Dus geen rambak (heb ik al) wie heeft tips?

Hey allemaal!
waar je een paar jaar geleden kapot gegooid werd met multicolour peony cakes, vind ik ze nu steeds lastiger te vinden. Dit is wel precies wat ik nog zoek voor dit jaar. Mag gecombineerd zijn met blinkers, hoeft niet. Wie oh wie heeft de gouden tip van een (nog leverbare) multicolour peony cake?

Ik ben opzoek naar losse cakes met blauw en goud. Een combinatie die je vaak ziet, maar ik kom even niet verder dan de King of Blue van katan... Graag in Nederland te koop bij de bekendere websites.

Ik heb een paar oude Zena Brocade Blue's als finalecake en daar wil ik nog wat leuks voor plakken. :)

Ik ben opzoek naar losse cakes met blauw en goud. Een combinatie die je vaak ziet, maar ik kom even niet verder dan de King of Blue van katan... Graag in Nederland te koop bij de bekendere websites.

Ik heb een paar oude Zena Brocade Blue's als finalecake en daar wil ik nog wat leuks voor plakken. :)

Allicht de Delta Echo of de fanshape variant Quickcharger van Katan?! Mooi gouden crackling met blauwe sterren

Mocht je nog budget hebben, kan een Blue Night Fire natuurlijk ook. Slagje goedkoper de Special 1 van Katan zou ook niet misstaan.

Als ie in de buurt verkrijgbaar is; de Blue Maroon van Rubro/mania? met blinkers ipv goud. of de Edtion Blue van Katan, volle bak blauw!

Niet allemaal even makkelijk te krijgen maar bij deze wat suggesties

Blue Camuro 19
Asiatic Wildcat
Azzuro
Golden willow mine with blue pearl

Als je bij Katan wilt blijven is de Saturna ook een mooie.

Of 2670 - Gold & blue blink with Blue blinking tail (Broekhoff)

Bedankt voor de suggesties!

Een Delta Echo of Quick Charger vind ik een hele goede optie! Die 2670 van Broekhoff ook tof uit de pyroshow lijn, maar die ben ik nog nergens tegen gekomen online...

Night of Blue ook nog steeds een optie, maar ik heb wat moeite met de prijs van 19,95 terwijl die 2 jaar terug voor 10,- stond :p Eigenlijk wil je die minimaal dubbel schieten dan...

Back
Bovenaan