bruijntjeluc
VWC lid
zoiets?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze bedoel je denk ik, de Chiara (single effect)Ik zoek een cake (funke/argento) met het Willow/kamuro effect met zilveren blinking tips. Zoals in de fiori, in de kamuro variations (of in de Capitol van volt!)
Ik meen er 1 gezien te hebben die dit dus als 'single effect' heeft, maar ik kan het niet terugvinden.
Alvast bedankt!
Is er ook zo één maar dan met multicolor tips? Zie het wel terug in boxen (oa supernaut), naar bestaat hij ook los?Deze bedoel je denk ik, de Chiara (single effect)
Is er ook zo één maar dan met multicolor tips? Zie het wel terug in boxen (oa supernaut), naar bestaat hij ook los?
Ik ben op zoek naar een scherp geprijsde cake voor in mijn finale. Ik heb het crackling en het king crown brocade effect al. De bedoeling is om 8 stuks van deze tegelijk af te steken. Deze worden dan als één na laatste afgestoken voor 8x Mega Mine als afsluiter.
Als voorbeeld: Killer instinct van Rubro. Perfect effect om in veelvoud te schieten en heeft ook een snoeiharde burst. Alleen kost deze €20,00 per stuk
De Heavy Legend 16's of 25's zouden ook kunnen van Rubro. Beiden met kleurtjes en afgewisseld met salutes, dus ook wel leuk voor een finale. De boeketten zijn niet heel groot, maar ik denk dat je ook niet in die categorie zoekt, omdat het veel voor weinig mag zijn.Ik ben op zoek naar een scherp geprijsde cake voor in mijn finale. Ik heb het crackling en het king crown brocade effect al. De bedoeling is om 8 stuks van deze tegelijk af te steken. Deze worden dan als één na laatste afgestoken voor 8x Mega Mine als afsluiter.
Als voorbeeld: Killer instinct van Rubro. Perfect effect om in veelvoud te schieten en heeft ook een snoeiharde burst. Alleen kost deze €20,00 per stuk
Ik zoek een compound met een mooie goede salute finale.... weten jullie er een paar?
De Blue Night Fire heeft een aantal naar het schijnt harde salutes in z'n laatste salvo's.Ik zoek een compound met een mooie goede salute finale.... weten jullie er een paar?
https://www.youtube.com/watch?v=jrieV34JEis&t=1516s
Weet iemand welke cake (fluit naar brocade) er op 1 uur en 8 min gaat?
Edit: lees dat het de special 4 is. Bijzondere versie want zo ken ik hem niet. Mag van mij wel altijd zo worden![]()
Ik zoek een compound met een mooie goede salute finale.... weten jullie er een paar?