Ik zoek een cake

Ik zoek een I-shape cakes die het liefst alleen maar tails schiet. Dus zonder mine, liefst ook geen crackling. Een goed voorbeeld is de Sunbeam twee.

Weet iemand of dit in Nederland bestaat? Of iets dat er dicht bij in de buurt komt?

Wolff heeft er eentje gehad, naam kan ik helaas niet opkomen, verder zit er een 19s cake met silver tails in het rubro buurtassortiment die wel heel goed is.

Ik zoek nog een cake met go getters of hummers iemand?

Wolff heeft er eentje gehad, naam kan ik helaas niet opkomen, verder zit er een 19s cake met silver tails in het rubro buurtassortiment die wel heel goed is.

Mocht je een Wolff dealer in de buurt hebben is de blow out misschien een idee?

Pyroshow heeft een aantal tail cakes in het assortiment, bijvoorbeeld de Blue of Red of Purple Tiger Tails.

Je hebt de Volta Multicolor van Argento
De Shaft van Wolff
en de Humming Bird van China Red

Toppers! Erg goed, deze komen er sowieso. Echter zou ik er graag ook nog een aantal hebben die iets langzamer schieten.

Dan kan ik nog denken aan de Giant Soaring Tails van Rubro. Helaas wel heel beperkt beschikbaar, maar misschien net bij jou in de buurt te koop...

Soaring Giant Eagle van Broekhoff, ook een uitloop product, maar meen deze afgelopen jaar nog ergens gezien te hebben.

Ik zoek een cake met 15mm of 16mm tubes (binnendiameter) :angel:

Dat is vrij specifiek, ga je vogels laten schrikken? :wink:

Ik denk dat je dan al snel bij de budget cakes uitkomt.

Zoek eens naar 0,6" cakes. Dan moet je een eind kunnen komen. Allicht dat de family lijn van wolff hier wat in kan betekenen.

Ik ben op zoek naar een budget fluitcake die niet qua snelheid opbouwt maar vanaf het begin een constante snelheid heeft, en daarnaast ook een reservelont heeft.

Bij voorkeur een puur crackling exemplaar, maar gecombineerd met rode effecten zou ook kunnen. Indien het een niet extreem veel duurder wordt zouden het ook gewone (i=shape) cakes mogen zijn die ik dan in V of W shape schiet.
De Snapte?!-box van Zena is gouden crackling met rode ghost en nu €59,- 🙂

Ik zoek een cake (funke/argento) met het Willow/kamuro effect met zilveren blinking tips. Zoals in de fiori, in de kamuro variations (of in de Capitol van volt!)

Ik meen er 1 gezien te hebben die dit dus als 'single effect' heeft, maar ik kan het niet terugvinden.

Alvast bedankt!

Back
Bovenaan