Koala
VWC lid
Ola, ik zoek een box die in fases snel schiet. Ik kwam op youtube deze tegen van Salon Roger. Alleen zoek ik er 1 zonder of met minder crackling!
Othello van rennaisance evolution?
On the beat van pangu
Break out van Poema wolff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ola, ik zoek een box die in fases snel schiet. Ik kwam op youtube deze tegen van Salon Roger. Alleen zoek ik er 1 zonder of met minder crackling!
Wolff heeft er eentje gehad, naam kan ik helaas niet opkomen, verder zit er een 19s cake met silver tails in het rubro buurtassortiment die wel heel goed is.
Ik zoek nog een cake met go getters of hummers iemand?
Wolff heeft er eentje gehad, naam kan ik helaas niet opkomen, verder zit er een 19s cake met silver tails in het rubro buurtassortiment die wel heel goed is.
Ik zoek nog een cake met go getters of hummers iemand?
Pyroshow heeft een aantal tail cakes in het assortiment, bijvoorbeeld de Blue of Red of Purple Tiger Tails.
Dragon Tails van China Red? Her en der bij dealers verkrijgbaar. Schiet langzamer, wel I-shape.Toppers! Erg goed, deze komen er sowieso. Echter zou ik er graag ook nog een aantal hebben die iets langzamer schieten.
Toppers! Erg goed, deze komen er sowieso. Echter zou ik er graag ook nog een aantal hebben die iets langzamer schieten.

Ik zoek een cake met 15mm of 16mm tubes (binnendiameter)![]()

Ik ben op zoek naar een budget fluitcake die niet qua snelheid opbouwt maar vanaf het begin een constante snelheid heeft, en daarnaast ook een reservelont heeft.
Ik ben op zoek naar een budget fluitcake die niet qua snelheid opbouwt maar vanaf het begin een constante snelheid heeft, en daarnaast ook een reservelont heeft.
De Return of the Phoenix schiet volgens mij redelijk constante snelheid. Reservelont weet ik niet zeker.
Thx voor de reactie maar ik bedoel de fluitcake’s zoals hieronder:
Of deze:

De beste van het moment m.i:Ik mis altijd een beetje kleur in mijn goud/zilveren regen op oud en nieuw, heeft iemand nog cakes met veel kleur? Mag per shot door elkaar zijn of kleur-na-kleur, prijs maakt me ook niet zoveel uit. Eigenlijk een beetje iets als deze: https://www.youtube.com/watch?v=353_qzx_8JQ alleen is hier nog geen straat/schiet video van.
De Snapte?!-box van Zena is gouden crackling met rode ghost en nu €59,-Bij voorkeur een puur crackling exemplaar, maar gecombineerd met rode effecten zou ook kunnen. Indien het een niet extreem veel duurder wordt zouden het ook gewone (i=shape) cakes mogen zijn die ik dan in V of W shape schiet.