Ik zoek een cake

Weet iemand een cake met max 19 schoten en met de grootst mogelijke effecten?
Assortimenten zijn vaak wel goed
Mega 6 star
Fairytail
Brasilian
Lucky 19(meerdere varianten)
De st8ment lijn van gbv heeft een aantal
Pangu yellow River blijft ook heel goed
Cracker variations 19A

Laatst bewerkt:
Dat was ook mijn gedachte, maar dat mag niet, 1 tube teveel.

On topic: bestaat er iets met uitsluitend blauwe tails?

Yes! Pyroshow van Broekhoff heeft een aantal producten:

- Blue Tiger Tails Deze is nog wel voor een leuke freak prijs te vinden in een klein dorpje boven Zwolle
- Golden willow mine with blue pearl te vinden bij Holten

Niet puur blauwe tails, maar wel een cake met blauwe tails erin verwerkt.
- Cool Beauty - Wolff Ik vind m stiekem best wel vet!

20 shots zou opzich wel kunnen maar ik bedoelde eigenlijk meer de kleine cakes met groots effect om wat geld te besparen omdat mijn budget niet zo hoog is

20 shots zou opzich wel kunnen maar ik bedoelde eigenlijk meer de kleine cakes met groots effect om wat geld te besparen omdat mijn budget niet zo hoog is

Je zoekt budget toppers? Oke hold-my-beer:

- Monster Ride - Vuurwerkmania
- Leider Spielerei - Rubro
- King of Gold / Sparks - Evolution Fireworks
- Behai - Pangu
- LOUD Collection cakes - Katan (Eigenlijk allemaal, maar King of Blue in het bijzonder)
- Decibel - Wolff
- Der Hammer - Vuurwerktotaal
- White Red Rebel - Vuurwerktotaal

Maar kijk ook naar assortimenten. Daar zijn vaak goede prijzen per cake te vinden, zoals bij:
- Mega 6 star - Vuurwerkmania
- Big 19 - Wolff
- Sirius & Blizz - Magnum

Er was wat jaartjes geleden een cake met gouden, fluitende spinners naar gouden willow van Cafferata. Lesli had deze cake ook een tijdje. Ik meen 25 shots. Weet iemand of deze nog te koop zijn en onder welke naam? Zo nee, is er een vervanger te scoren bij een ander merk?
Bedankt alvast!

Er was wat jaartjes geleden een cake met gouden, fluitende spinners naar gouden willow van Cafferata. Lesli had deze cake ook een tijdje. Ik meen 25 shots. Weet iemand of deze nog te koop zijn en onder welke naam? Zo nee, is er een vervanger te scoren bij een ander merk?
Bedankt alvast!
Bedoel je deze?
Niet mijn film

Ik heb deze ooit overwogen, nadat de Daisy Beam eruit ging. Hoe die van Cafferata zou moeten heten, weet ik zo gauw niet...

Ik denk dat die van Cafferata in de showtime lijn zit, in de premium assorted show. En was het niet ook de f16?

Tegenwoordig enkele alternatieven in de. Et rauwe fluit. Bora bora van lesli, hell fire thunder van Evo. Etc

Gave box, en nu valt mij in het bijzonder cake 4 op. Die doet het toch wel heel erg lekker.

Mensen suggesties voor cakes / boxen die lijken op die laatste cake? Eventueel zonder de crackling (Yellow River??) hoor ik ook graag look-a-likes van!

Ik ben op zoek naar een waaiercake met gouden crackling. Zelf kom ik zo snel niet verder dan de Criss Cross Crackhead van Redwire. Maar deze schiet bij mijn weten afwisselend goud en zilver. Weet iemand een puur gouden crackling/crackling chrysantium waaiercake, dan wel een alternatief voor de CCC?

Back
Bovenaan