rommetje
VWC lid
Kometa P7844 NigeriaNog een poging dan, iemand die het weet wat na de bulldozer af gaat??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kometa P7844 NigeriaNog een poging dan, iemand die het weet wat na de bulldozer af gaat??
Kometa P7844 Nigeria![]()
Kometa P7844 Nigeria![]()
dat is toch ook 1.2 inch?
hoe kunnen die boeketten dan zoveel groter zijn dan nederlandse 1.2 inch?
Thanks!Ik denk dat dat lijkt door het hoge tempo, maar ook vanwege het feit dat F4 boxen over het algemeen een hardere (en dus krachtigere) burst hebben, wat voor meer spreiding zorgt. Meen dat Nederlandse cakes max 2 gram flash mogen hebben, en dat in F4 1,2" blokken ongeveer 4 gram flash voor de burst zit.
Mocht je ooit een blok gehad hebben, of gezien met oud en nieuw, dan hoor je (en zie je) het verschil daar ook wel in.
Heel dik blok, missen we eigenlijk nog in Nederland, single-effect boxen met 1 effect. Ik denk even hardop, hoor graag aanvullingen!
- Evobomber - Evo
- Color Storm - Evo
- Special 4 en 5 - Katan
- Red Maroon - mania / Autograph - Redwire
- Snapte - Zena
- Crackling power box - Zena
......
Thanks, hele dikke bak! Zou gaaf zijn als Magictime met een compound hier van komt, qua kruitgewicht moet het kunnen.Kometa P7844 Nigeria![]()
Vorig jaar een topic/ filmpje gezien van Marijn met een grote box of compound. Bleek wel een omlabeling te zijn. Ze hadden er een heel leuk deuntje onder gezet. Weet iemand nog welke dit was?
Bedoel je deze? Is van Witte vuurwerk.
Link naar topic: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?55369-*Nieuw-2019*-Maakt-mij-niet-uit!!!
Zijn er in Nederland cakes te vinden met een goed ring effect? Ik zag er afgelopen jaar een bij de buren afgaan, maar die lag in de vuurton voordat ik kon zien welke cake het was.
Zijn er in Nederland cakes te vinden met een goed ring effect? Ik zag er afgelopen jaar een bij de buren afgaan, maar die lag in de vuurton voordat ik kon zien welke cake het was.
Ook Luypaers in België heeft een leuke set, de Bali tiger (6 verschillende cakes met verschillende ringen)
Bij mijn weten heeft alleen de Bali Tiger 4 een ring-effect. Maar persoonlijk vond ik dat om te huilen.
Kijk maar eens vanaf 2:30 (vanaf 10 meter gefilmd, en ter vergelijking daarvoor wat Funke cakes vanaf 50 meter gefilmd)
Pfoe goede vraag, lesli had meen ik de lord of the rings... maar dit was helemaal geen ringeffect zoals de effectomschrijving beschreef.
Krijg je in duitsland niet van die bolpijltjes met ring effect? Iets van 5 stuks in een pakkie. Misschien daar een rekje van maken?
EDIT: Zena shell cake is ook soort van ring... maar denk niet dat je dit bedoeld.
EDIT: Ring pijlen zijn de rocket boom pijlen. Ook in Nederland verkrijgbaar.
In de productvideo van Zena België lijken ze alle 6 een ring te hebben