Ik zoek een cake

thanks, had zelf al gegoogeld en die stond er tussen maar dat is een tikkeltje te ver reizen, ik woon in het zuidwesten van nederland, is meer dan 2u rijden voor 1 doos.

On the beat: 75 euro bij Breda vuurwerk;
solar Storm: 89
100 sh 30 mm evolabel: 85.

allemaal vbergelijkbaar.

de eerste 20 seconden is eigenlijk exact wat ik zoek, maar dan een minuut lang, grote boeketten met goud die uitlopen in gekleurde tips. Die salvos met gouden explosies zo onder elkaar die de lucht vullen zijn echt fenomenaal :holland:

Super mooi, idd precies wat ik bedoelde. is echter met 120 boven budget, lees ook verontrustende dingen op laatste 2 paginas van corolla topic dat ie in de straat kleiner kwa boeketten uitvalt, veel kleiner.

Neig nu lichtelijk naar immortal gold/gold illusion. vind het wel lastig om het verschil te zien tussen die 2, iemand die ze beiden gehad heeft en het verschil tussen die 2 kan uitleggen?

hermanos lijkt me ook een hele goede

Laatst bewerkt:
Vorig jaar heb ik de Golden Illusion voor 80€ gezien. Nu niet lager dan 95€. Iemand een idee of de prijs nog gaat zakken of is de prijsverhoging voor deze bak een gegeven?

Vorig jaar heb ik de Golden Illusion voor 80€ gezien. Nu niet lager dan 95€. Iemand een idee of de prijs nog gaat zakken of is de prijsverhoging voor deze bak een gegeven?

Gebeurd weleens dat de prijzen in het najaar lager zijn dan in het voorjaar. In de gaten houden dus :p

Gebeurd weleens dat de prijzen in het najaar lager zijn dan in het voorjaar. In de gaten houden dus :p

Dat zou mooi wezen. Heb zelf het beleid max 0,75€ per shot. Maar voor de Golden Illusion maak ik graag een kleine uitzondering. Ik wacht af, het jaar is nog lang:wink:

Ik heb nog budget voor een box, we schieten dit aankomend jaar wss vooral een beetje voor publiek van familie en vrienden dus de bedoeling van deze box zal voor indruk maken/spektakel zijn. Ik heb m’n keus op 2 boxen laten vallen

Cruel traction/rage
of
1.2 glitter willows

Welke is geschikter voor degene die beiden gehad hebben.

Ik heb nog budget voor een box, we schieten dit aankomend jaar wss vooral een beetje voor publiek van familie en vrienden dus de bedoeling van deze box zal voor indruk maken/spektakel zijn. Ik heb m’n keus op 2 boxen laten vallen

Cruel traction/rage
of
1.2 glitter willows

Welke is geschikter voor degene die beiden gehad hebben.

Cruel Traction is een stuk gevarieerder, en dus leuker qua spektakel/show. Boeketten ook meer dan prima in orde! Wisselingen in tempo maken dit ook echt een leuke bak!

Bedankt Koala!
Cruel traction inmiddels besteld.

Kent iemand verder nog leuke budget cakes van 30mm? Beetje zoals der hammer, vind de 30mm burst altijd zo lekker.

Eigenlijk heel simpel: voor 30€ zoveel mogelijk chaos. Mag ook gemengd effect zoals crackling met wat fluiters erdoor. Als het maar dikke chaos is:yes:

Eigenlijk heel simpel: voor 30€ zoveel mogelijk chaos. Mag ook gemengd effect zoals crackling met wat fluiters erdoor. Als het maar dikke chaos is:yes:

Ja, wat is voor €30 'dikke' chaos?

Dan zou ik persoonlijk zesmaal de HL 16 pakken.

Of iets minder chaos -maar dikkere boeketten- vijf á zesmaal de Monster Ride.

Een aantal keer dezelfde budgetcake, zoals PIA al zei, is dan een optie.

Of je gaat spelen met een aantal losse cakejes, een paar 16sh, een fluitblokje, een at-once cakeje, etc.

Overigens allicht interessant, de Bunga cakes van rubro. 19sh voor een paar euro. En nog hele nette boeketjes ook!

3x 100 fluitcake voor eur 5 ps (aanbieding vandaag in Rijssen) en 3x mistral voor eur 5 in freak CN een optie?

Correctie bericht: Neon mosquitos 225 is er al niet meer.

Laatst bewerkt:

De beste man heeft een eigen creatie box gemaakt wat goed te zien op 38:53
Vaker in het filmpje zie ik mooie palm boeketten voorbij komen met een goede `hang time`. Op 40:52 zijn deze goed te zien links in beeld in de kleuren paars en rood en in het salvo op 41:19 al helemaal in verschillende kleuren.

Iemand een idee welke cake dit is? Ik neem aan dat er dus losse tubes zijn gebruikt in zijn eigen cakebox creatie.

Back
Bovenaan