Ik zoek een cake

dat is toch ook 1.2 inch?
hoe kunnen die boeketten dan zoveel groter zijn dan nederlandse 1.2 inch?

Ik denk dat dat lijkt door het hoge tempo, maar ook vanwege het feit dat F4 boxen over het algemeen een hardere (en dus krachtigere) burst hebben, wat voor meer spreiding zorgt. Meen dat Nederlandse cakes max 2 gram flash mogen hebben, en dat in F4 1,2" blokken ongeveer 4 gram flash voor de burst zit.

Mocht je ooit een blok gehad hebben, of gezien met oud en nieuw, dan hoor je (en zie je) het verschil daar ook wel in.

Heel dik blok, missen we eigenlijk nog in Nederland, single-effect boxen met 1 effect. Ik denk even hardop, hoor graag aanvullingen!

- Evobomber - Evo
- Color Storm - Evo
- Special 4 en 5 - Katan
- Red Maroon - mania / Autograph - Redwire
- Snapte - Zena
- Crackling power box - Zena
......

Ik denk dat dat lijkt door het hoge tempo, maar ook vanwege het feit dat F4 boxen over het algemeen een hardere (en dus krachtigere) burst hebben, wat voor meer spreiding zorgt. Meen dat Nederlandse cakes max 2 gram flash mogen hebben, en dat in F4 1,2" blokken ongeveer 4 gram flash voor de burst zit.

Mocht je ooit een blok gehad hebben, of gezien met oud en nieuw, dan hoor je (en zie je) het verschil daar ook wel in.

Heel dik blok, missen we eigenlijk nog in Nederland, single-effect boxen met 1 effect. Ik denk even hardop, hoor graag aanvullingen!

- Evobomber - Evo
- Color Storm - Evo
- Special 4 en 5 - Katan
- Red Maroon - mania / Autograph - Redwire
- Snapte - Zena
- Crackling power box - Zena
......
Thanks!

Iemand hier de event 4 seasons heeft geschoten? Deze nog meerwaarde als je de 6 elements al hebt voor wat variatie wat betreft 30mm bakken collectie? Iemand die beide geschoten op dezelfde avond?

Vorig jaar een topic/ filmpje gezien van Marijn met een grote box of compound. Bleek wel een omlabeling te zijn. Ze hadden er een heel leuk deuntje onder gezet. Weet iemand nog welke dit was?

Zijn er in Nederland cakes te vinden met een goed ring effect? Ik zag er afgelopen jaar een bij de buren afgaan, maar die lag in de vuurton voordat ik kon zien welke cake het was.

Zijn er in Nederland cakes te vinden met een goed ring effect? Ik zag er afgelopen jaar een bij de buren afgaan, maar die lag in de vuurton voordat ik kon zien welke cake het was.

Pfoe goede vraag, lesli had meen ik de lord of the rings... maar dit was helemaal geen ringeffect zoals de effectomschrijving beschreef.

Krijg je in duitsland niet van die bolpijltjes met ring effect? Iets van 5 stuks in een pakkie. Misschien daar een rekje van maken?

EDIT: Zena shell cake is ook soort van ring... maar denk niet dat je dit bedoeld.

EDIT: Ring pijlen zijn de rocket boom pijlen. Ook in Nederland verkrijgbaar.

Lord of the Rings van Lesli doet het leuk!
Various rings van de Showtime lijn van Cafferata is top
Royal Wave van Wolff is erg goed.
Ook Luypaers in België heeft een leuke set, de Bali tiger (6 verschillende cakes met verschillende ringen)

Jij hebt waarschijnlijk een Duitse cake van de Lidl gezien, de Power Up van WECO.

Ook Luypaers in België heeft een leuke set, de Bali tiger (6 verschillende cakes met verschillende ringen)

Bij mijn weten heeft alleen de Bali Tiger 4 een ring-effect. Maar persoonlijk vond ik dat om te huilen.

Kijk maar eens vanaf 2:30 (vanaf 10 meter gefilmd, en ter vergelijking daarvoor wat Funke cakes vanaf 50 meter gefilmd)

Bij mijn weten heeft alleen de Bali Tiger 4 een ring-effect. Maar persoonlijk vond ik dat om te huilen.

Kijk maar eens vanaf 2:30 (vanaf 10 meter gefilmd, en ter vergelijking daarvoor wat Funke cakes vanaf 50 meter gefilmd)

In de productvideo van Zena België lijken ze alle 6 een ring te hebben

Pfoe goede vraag, lesli had meen ik de lord of the rings... maar dit was helemaal geen ringeffect zoals de effectomschrijving beschreef.

Krijg je in duitsland niet van die bolpijltjes met ring effect? Iets van 5 stuks in een pakkie. Misschien daar een rekje van maken?

EDIT: Zena shell cake is ook soort van ring... maar denk niet dat je dit bedoeld.

EDIT: Ring pijlen zijn de rocket boom pijlen. Ook in Nederland verkrijgbaar.

Helaas aankomend jaar geen pijlen te koop in Nederland.. :bonk:

Mocht iemand nog bij de oosterburen gaan shoppen in December, het Rocket rally (pijlen) pakket van Nico is een leuke set. Kosten nog geen euro per pijl.

Zitten ook leuke ring rockets bij in, ze zijn ook ergens los te koop (enkel een pakketje met ring rocket), maar die ben ik nog niet tegen gekomen :)

In de productvideo van Zena België lijken ze alle 6 een ring te hebben

Dat klopt. Voor mij een gevalletje 'leuk geprobeerd maar helaas'. Heb nr 6 ook live gezien, maar nog minder ring dan in nr 4. Daarnaast zijn er ook een aantal straatfilms te vinden van deze serie, die mijns inziens aantonen dat de werkelijkheid (helaas zoals wel vaker) niet zo mooi is als de productvideo's.

Ik zoek een losse cake van kaliber 25mm of 30mm met gouden of zilveren spinners die eindigen in een multicolor boeket bestaande uit blinkers en/of dahlia's.

Oja, en de cake mag niet Decibel, Rat, Mad Twister/Freestyler/Spin off heten, en het mag ook niet 1 losse cake uit een compound zijn.

Niet echt multicolor boeketten, maar wel golden willows met witte, groene of rode blinkers. De Golden sky Twister van Evo. Niet zelf gehad, maar wel in actie gezien tijdens de demo van Orthen en vond hem toen goed presteren.

Nog een cake die in mij opkwam was de Kylin 25sh van Pangu. Prachtige witte blinkers gecombineerd met rode dahlia's.

Back
Bovenaan