Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zoek een cake die twee kleuren goud heeft per schot. Maar dan zonder verder andere kleurtjes erbij. Zoals de Double Gold en de Heroic Strike, maar dan zonder gekleurde sterren er bij, ik zoek echt alleen twee kleuren goud.
Ik zoek een cake die twee kleuren goud heeft per schot. Maar dan zonder verder andere kleurtjes erbij. Zoals de Double Gold en de Heroic Strike, maar dan zonder gekleurde sterren er bij, ik zoek echt alleen twee kleuren goud.
Telkens als ik Pyro+Papel bekijk valt mij die cake van 3:12 tm 3:24 min. Erg positief op!
Hoe heet dit effect en zijn er losse cakes met dit effect?
Die van mania dan? De 10 x 16 sh assortimentBeste leden,
Ik zoek een setje cakes om samen met m’n kleine nichtje af te steken om 22u. Wat zijn de beste budget cakes (liefst setje van 5-6 cakes) voor 60-70 euro, die het meeste indruk zullen maken om haar met het vuurwerk virus te besmetten.
Capital van Vuurwerktotaal wellicht een optie?
Nee die is het eigenlijk niet helemaal. Wel een mooie cake maar niet wat ik zoek.
Thnx, dat is een hele mooie ja, Koala gaf hem ook al als suggestie en ga in de gaten houden of ik die ergens voorbij zie komen.The Gold Strike van Wolff vuurwerk uit de Underground lijn. Niet overal verkrijgbaar helaas.