Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bestaat er überhaupt een z-shape crackling waaier? Ik kan enkel fanshapes bedenken, en de boxen Noi-Z en Crackling Traum. Maar z-shape crackling cake??
Ik ben opzoek naar de mooiste goudcakes om zelf een box samen te stellen.
Zijn er hier mensen met ideeen?
Sky crown/palms van royal
Dacht zelf nog aan Goldstrike Geisha, Double gold color van Evo Pro-Fire line, de Yellow River.
Nog meer mensen met ideeen? En Welke cake voor een power finale?
Salvo cake Crown mix Evo als cake 5 pre-finale?
Ik zou er uiteindelijk 6 waanzinnige cakes in willen hebben.
De Heron 16-2 kan natuurlijk niet missen! Topgoud cake!
Eventueel een Cruelty als pre-finale? Ook redelijk goud hoor.
Ooit waren de 2 laatste cakes van de Transbomber los te koop. Dan zou de finalecake wel heel tof zijn als finale. Of een losse cake uit een van de Vulcan boxen?
De Heron cake is een toppertje inderdaad! De cruelty is al in meervoud besteld dus zou ik eventueel toe kunnen voegen. Een all at once cake is natuurlijk het mooiste als afsluiter maar daar gaat ik even over nadenken. Angel Dust is ook nog een cake die mijn interesse heeft. Bedankt voor je inbreng.
brocade crown finale van broekhoff
Goedemiddag,
Al jaren speelt het idee om een herrieshowtje te maken.
Nu kwam ik tot de volgende producten bij de winkel waar ik vaak shop:
The gunner
Zena Wistle Ti Cloud
Horn Wistlers
Hellfire Thunder
Kingsmen
Noi-Z
Ik heb alleen het gevoel dat er nog wat knalcakes bij moeten en mogelijk wat geschrapt/geschoven kan worden.
Hoe pakken jullie dit normaal aan? En welke aantallen zijn nodig?
Goedemiddag,
The gunner
Zena Wistle Ti Cloud
Horn Wistlers
Hellfire Thunder
Kingsmen
Noi-Z
Ik heb alleen het gevoel dat er nog wat knalcakes bij moeten en mogelijk wat geschrapt/geschoven kan worden.
Goedemiddag,
The gunner
Zena Wistle Ti Cloud
Horn Wistlers
Hellfire Thunder
Kingsmen
Noi-Z
Ik zoek ook nog een of twee knalcakes om een projectje af te sluiten. Tot nu toe mijn keus laten vallen op 2x Las Fallas. Tempo vind ik hier wat traag. Dat kun je oplossen door deze per twee te schieten. Duur van de cake vind ik echter ook aan de lange kant. Is 1x de Cruel Cannon een goede vervanger voor 2x Las Fallas? Of is de Las Fallas qua knal beduidend beter? Tempo van de Cruel Cannon spreekt mij wel aan namelijk.