Ik zoek een cake

Gister in de wedstrijd shows bij de Trophy werden hele mooie waaiers geschoten.

- Rij rood
- Rij rood
- 2 rijen rood in een keer leeg
- Rij groen
- Rij groen
- 2 Rijen in een keer leeg.

Ben opzoek naar de naam.
Ja dat was deze geloof ik. Klapte nog harder dan de F3 Zena salute cake haha. Wat een dikke bak! Je zou 'm eigenlijk moeten versnellen in een finale. Kwamen echt dikke beuken vanaf.

Die waaier die meerdere keren in de battles werden geschoten die wil ik HEEL GRAAG weten :yes:

Elegant night van funke, zoals M. L. R. 24.07 al benoemde

erg mooie bak !

Ik ben al enige tijd opzoek naar een cake die lijkt op de Return Of The Phoenix, alleen schiet deze cake de zelfde soort huilers per salvo van 4 á 5.

Ik ben al enige tijd opzoek naar een cake die lijkt op de Return Of The Phoenix, alleen schiet deze cake de zelfde soort huilers per salvo van 4 á 5.

Falcon / Sky screamer van Vulcan. Wordt al een aantal jaartjes niet meer verkocht.. deze was overigens nog beter dan de Return of the Pheonix. Ook een heel stuk duurder ( rond de €60,- per cake geloof ik ).

Ik kan de goede versie niet zo snel vinden dus je moet bij dit filmpje de knalcake ff vergeten

Ik ben opzoek naar een cake/cakebox welke echt als finale kan gebruikt worden, Ik ben al bekend met "Hoogmoed, Secret Salute, Katan specials". Heeft iemand nog een idee?

Ik ben opzoek naar een cake/cakebox welke echt als finale kan gebruikt worden, Ik ben al bekend met "Hoogmoed, Secret Salute, Katan specials". Heeft iemand nog een idee?

Delicious thunder, maar dan de snelle versie
Cruel cannon van wolff
Final fate van wolff ook dik op 't eind
The bullet of de one loud cloud - Vuurwerk totaal
Code red van Vw totaal kan ook als finale, transbomber rubro ook wel

Afgelopen jaar afgesloten met de Power Crackling Box van Zena. Was met toch een potje rammen, zeer aangenaam door verrast.

Thunder storm - Eurostar (salute cake)
Kappa/beta - zena (sier cake)
Dumbum - klasek

En zo als koala zegt de cruel Cannon van wolff is een toppertje !

Back
Bovenaan