Ik zoek een cake

cake die bombettes naar boven schiet, en op t hoogtepunt een spinner krijgen, die daarna nog knalt in een leuk sier effect
zoals t op t filmpje hier onder, effect en shots maken niet zoveel uit, gaat met name die spinner die begint boven in de lucht en dan nog knalt.

de cake op t filmpje had ik afgelopen jaar gehaald in NL, maar helaas begonnen de spinners al toen ze de cake uit kwamen. leuk effect, maar niet wat ik zocht:

cake die bombettes naar boven schiet, en op t hoogtepunt een spinner krijgen, die daarna nog knalt in een leuk sier effect
zoals t op t filmpje hier onder, effect en shots maken niet zoveel uit, gaat met name die spinner die begint boven in de lucht en dan nog knalt.

de cake op t filmpje had ik afgelopen jaar gehaald in NL, maar helaas begonnen de spinners al toen ze de cake uit kwamen. leuk effect, maar niet wat ik zocht:

Misschien de Gold Spinning Wave and Glitter van Cafferata? Mooie cake Te koop bij megavuurwerk.

Mad Twister van Wolff zou ik zeggen. En dan bij voorkeur de oudere batches uit bijv. 2016.

Ik ben op zoek naar een whistle + sier cake... het mag een afwisseling zijn qua schoten, zoals bijvoorbeeld The slow Flow (Wolff), of een fluit+sier effect in 1 shot, zoals de Viper / The Gunner (Wollf/Lesli) of Wicked Whistle (Volt).

Bestaat er nog meer in dit genre?

Compound katan special 4, evo - hellfire, mania pounding napalm en als je goed zoekt komt elke importeur nu wel met zo soort cake of box.

Weet iemand of er een muzikale cake bestaat. Fluit of knal met een bekend wijsje/deuntje/ritme. - Als voorbeeld: ateam deuntje - bestaat zoiets?

Back
Bovenaan