Baskali!
VWC lid
Fluit naar boeket:
Launch - Proline
Viper - Wolff
Scream TB166 - Tropic
Bora Bora - Lesli
The Gunner - Lesli
En dan mis ik er vast nog wel wat
Dank je wel voor je reactie !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Fluit naar boeket:
Launch - Proline
Viper - Wolff
Scream TB166 - Tropic
Bora Bora - Lesli
The Gunner - Lesli
Ik ben opzoek naar een cake (geen box) die ik twee keer naast de transbomber ga schieten in de finale.
Hij moet dus een beetje passen bij de finale van de transbomber.
Zelf zat ik te denken om 2x de Goldstrike van Vuurwerkmania in waaier vorm naast de transbomber te zetten.
iemand tips?
Ik ben opzoek naar een cake (geen box) die ik twee keer naast de transbomber ga schieten in de finale.
Zelf zat ik te denken om 2x de Goldstrike van Vuurwerkmania in waaier vorm naast de transbomber te zetten.
iemand tips?
iemand tips?
Fluit naar boeket:
Launch - Proline
Viper - Wolff
Scream TB166 - Tropic
Bora Bora - Lesli
The Gunner - Lesli
iemand tips?
iemand tips?
Zoek een mooie hummer cake.. iemand ideeën...?
Je zou de Shaft van Wolff kunnen bekijken!
Maar ook de Cyclone van Broekhoff is erg tof (hoewel het niet direct hummers zijn)
Laatste optie is de Night Bowler van Weco Duitsland, rauwe fluiters en hummers afgewisseld voor maar 2 tientjes bij de Lidl
Weet iemand een losse cake met effecten zoals in de 1.2 Glitter Willow to Colorz van Vuurwerktotaal? Dus met glittering willow en veel verschillende kleuren. Ik ken wel de Red Fury in Blue of de Golden Willows van Evo, maar dat is telkens dezelfde kleur. Zoek dus echt specifiek afwisselende kleuren.
Enigste die ik ken zoals jij het beschrijft, is deze: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?51185-Pulp-Cannon
Verder dan dat kom ik zo uit mn hoofd niet echt.
Thnx, mooie cake en inderdaad wel wat ik zoek ja. Alleen nog wat aan de prijs en niet echt in freakacties te krijgen (voor mij niet in ieder geval). Zelf kwam ik nog de Pryzm tegen. Op de productfilm prachtig, maar op de straatfilmpjes valt hij wat tegen helaas...
Iemand nog meer suggesties?
Weet iemand een losse cake met effecten zoals in de 1.2 Glitter Willow to Colorz van Vuurwerktotaal? Dus met glittering willow en veel verschillende kleuren. Ik ken wel de Red Fury in Blue of de Golden Willows van Evo, maar dat is telkens dezelfde kleur. Zoek dus echt specifiek afwisselende kleuren.
Misschien is de 1.2" glitter willow van Zena iets? Of de Willows in color van Evo?
Magic Meteors van Katan, is wel een uitloopartikel dit jaar, dus wordt snel zijn en goed zoeken![]()
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?41150-Magic-Meteors