Ik zoek een cake

Ik ben opzoek naar een cake (geen box) die ik twee keer naast de transbomber ga schieten in de finale.
Hij moet dus een beetje passen bij de finale van de transbomber.
Zelf zat ik te denken om 2x de Goldstrike van Vuurwerkmania in waaier vorm naast de transbomber te zetten.

iemand tips?

Concerto Rosso mocht je m nog kunnen krijgen. Kleine boeketjes maar lekkere schelle fluit

Ik ben opzoek naar een cake (geen box) die ik twee keer naast de transbomber ga schieten in de finale.
Zelf zat ik te denken om 2x de Goldstrike van Vuurwerkmania in waaier vorm naast de transbomber te zetten.

iemand tips?

Crackling cry 2.0 aardige herrie !
In België heb je de zena beta/kapa als ik het goed heb, dit zijn all at once
3 finale cakes !

iemand tips?

pandora's box, the flo show, crazy ghost om een paar gekkigheden te noemen..
Maar ligt er ook aan wat je precies wilt.

iemand tips?

Niet naast maar na de Transbomber de Alpha Edison van Pyroland en vervolgens de Beta Zeta van Original als afsluiter.

Waanzinnig einde wat net effe iets langer duurt door de Alpha Edison.

iemand tips?

Ik wil dit jaar ook de transbomber net iets extra's gaan geven. Ik zat te denken aan de volgende cakes:

2 x Neon van Royal - waaier 25 mm/5 salvo's gold brocade met mine
Of
Gangsta paradise van Lesli
Of
Wicked Warlock in V shape
Of
CowBoy Fan van Katan
Of 2 x mount Lu of 2 x Metal Madness

Geen flauw idee of het wat is, maar ik heb een aantal Black Hornet besteld voor een nog geen €4,50 per stuk. Ben ook wel benieuwd of er andere/betere opties zijn.

Zoek een mooie hummer cake.. iemand ideeën...?

Je zou de Shaft van Wolff kunnen bekijken!
Maar ook de Cyclone van Broekhoff is erg tof (hoewel het niet direct hummers zijn)
Laatste optie is de Night Bowler van Weco Duitsland, rauwe fluiters en hummers afgewisseld voor maar 2 tientjes bij de Lidl

Je zou de Shaft van Wolff kunnen bekijken!
Maar ook de Cyclone van Broekhoff is erg tof (hoewel het niet direct hummers zijn)
Laatste optie is de Night Bowler van Weco Duitsland, rauwe fluiters en hummers afgewisseld voor maar 2 tientjes bij de Lidl

De Shaft heeft een moving stars effect, geen hummers..
cyclone ook geen hummers.
nighthowler is eruit gegaan bij de lidls in DLD.

enige hummer cakes die ik zo weet (meeste is uit de collectie al volgens mij?)
- Monsterking / Nico
- Hummer spirit / Vitalli
- Wasp / Wolff

wat ook leuke dingen zijn, die zijn ook nog te koop overal bij de lesli dealers, de Mosquitos van Lesli
deze zitten per 6st verpakt, en kosten rond de 2 euro per zakje.

Zoals genoemd heb je ook nog de Black Hornet / Blow Out van Wolff. Alleen die hummers zijn net ietsje zachter kwa geluid. Maar voor de prijs zeker een leuk ding. :)

Weet iemand een losse cake met effecten zoals in de 1.2 Glitter Willow to Colorz van Vuurwerktotaal? Dus met glittering willow en veel verschillende kleuren. Ik ken wel de Red Fury in Blue of de Golden Willows van Evo, maar dat is telkens dezelfde kleur. Zoek dus echt specifiek afwisselende kleuren.

Weet iemand een losse cake met effecten zoals in de 1.2 Glitter Willow to Colorz van Vuurwerktotaal? Dus met glittering willow en veel verschillende kleuren. Ik ken wel de Red Fury in Blue of de Golden Willows van Evo, maar dat is telkens dezelfde kleur. Zoek dus echt specifiek afwisselende kleuren.

Enigste die ik ken zoals jij het beschrijft, is deze: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?51185-Pulp-Cannon

Verder dan dat kom ik zo uit mn hoofd niet echt.

Enigste die ik ken zoals jij het beschrijft, is deze: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?51185-Pulp-Cannon

Verder dan dat kom ik zo uit mn hoofd niet echt.

Thnx, mooie cake en inderdaad wel wat ik zoek ja. Alleen nog wat aan de prijs en niet echt in freakacties te krijgen (voor mij niet in ieder geval). Zelf kwam ik nog de Pryzm tegen. Op de productfilm prachtig, maar op de straatfilmpjes valt hij wat tegen helaas...

Iemand nog meer suggesties?

Thnx, mooie cake en inderdaad wel wat ik zoek ja. Alleen nog wat aan de prijs en niet echt in freakacties te krijgen (voor mij niet in ieder geval). Zelf kwam ik nog de Pryzm tegen. Op de productfilm prachtig, maar op de straatfilmpjes valt hij wat tegen helaas...

Iemand nog meer suggesties?

Misschien is de 1.2" glitter willow van Zena iets? Of de Willows in color van Evo?

Magic Meteors van Katan, is wel een uitloopartikel dit jaar, dus wordt snel zijn en goed zoeken ;)
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?41150-Magic-Meteors

Misschien is de 1.2" glitter willow van Zena iets? Of de Willows in color van Evo?

Dankje! De 1.2 Glitter Willow heeft echter crackling willows en ik mis de peony daarbij. Willows in Color van Evo is ook een prachtige ja! Wel ook met crackling willows ipv glittering willows, maar wel een hele goede cake. Heb er nog een paar op voorraad staan :) Maar dus nog niet echt wat ik zoek eigenlijk. Wel bedankt voor de suggesties!

wellicht is de Evo Bomber nog een optie,
geen glitterwillow, maar crackling willow. en veel kleuren

Back
Bovenaan