Ik zoek een cake

Thanks voor de tip, maar ging in dit geval om Cross van Marijn, en die staat er niet tussen op de site. Wel geniaal om de Woede/King Coronation te zien staan! Lijkt me heerlijk om die nog eens in de straat te hebben, maar Den Haag is wel heel ver weg, en 45 euro een wel heel absurd bedrag.

Lesli verkoopt volgens mij nog het marijn assortiment. Wellicht dat je eens bij Lesli winkels kan informeren ? Of anders wachten tot je op vuurwerkplanet (volgend jaar dus) je verkooppunt kan uitzoeken...

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar cakes met groene en witte/zilveren effecten. Mag van alles zijn.
Om een voorbeeld te geven : Silver Salute van wolff (genoteerd) of de Raw whistler van zena (genoteerd)
Ik ben ook al bekend met de pyroshow lijn van Broekhoff.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen !

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar cakes met groene en witte/zilveren effecten. Mag van alles zijn.
Om een voorbeeld te geven : Silver Salute van wolff (genoteerd) of de Raw whistler van zena (genoteerd)

Is dit wat, worden nog wel ergens aangeboden ( is een cake die niet veel werd besproken, ik had hem ook en een jaar laten drogen en hij was toen goed ):

Thanks voor de tip! Dit is toch een heerlijke bak om een show mee te beginnen man :) Als er meer mensen zijn met vergelijkbare cakeboxen hoor ik het alsnog graag!

Moet het speciaal een box zijn? Anders is de Fallen Star van Wolff wel een bijzondere waaiercake. Alleen maar hele felle blinker horsetails. Verlicht de straat, maar niet goedkoop alleen.

Thanks voor de tip! Dit is toch een heerlijke bak om een show mee te beginnen man :) Als er meer mensen zijn met vergelijkbare cakeboxen hoor ik het alsnog graag!

Je kan ook eens in het familie lijn assortiment kijken van Wolff.
Er een aantal artikelen die weinig tot geen burst hebben.

Is dit wat, worden nog wel ergens aangeboden ( is een cake die niet veel werd besproken, ik had hem ook en een jaar laten drogen en hij was toen goed ):

Deze had ik ook gezien ja. Alleen wil ik graag de rotterdamse vlag maken. (Soort rotterdam project) hij heb inderdaad groene zilvere effecten. Misschien kan ik hem op een andere manier in het project verwerken. 3 naast elkaar en daarna over op w shape rekjes met cakes die de lucht vullen met GROEN - WIT GROEN.

Ik zet hem er gewoon bij. Bedankt !

Hallo allemaal,

Green flashing (evo-profire)

&

Sterling thunder cake 64sh ( witte blinkers)
GVB weco

Succes!

Deze had ik ook gezien ja. Alleen wil ik graag de rotterdamse vlag maken. (Soort rotterdam project) hij heb inderdaad groene zilvere effecten. Misschien kan ik hem op een andere manier in het project verwerken. 3 naast elkaar en daarna over op w shape rekjes met cakes die de lucht vullen met GROEN - WIT GROEN.

Ik zet hem er gewoon bij. Bedankt !

De Neon Green Mine to Neon Green Peony (Broekhoff-Pyroshow) is wellicht een kandidaat voor je Rotterdam project (gers idee!). Vond ik zelf een topper van een cake. Zie ook: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?47748-Neon-Green-Mine-to-Neon-Green-Peony

Deze had ik ook al toegevoegd aan de lijst inderdaad. Voor de rest zou het perfect zijn als er een cake is met alleen groene effecten die net een kaliber kleiner is. Om zo het project op te bouwen

Moet je hem alleen met fluit +effect hebben? of alleen juist met fluit en salute? Die laatste is er niet echt namelijk, wel heb je veel soortgelijke cakes als de howling wolff. Met een peony of een crackling effect bijvoorbeeld.

Fluit naar boeket:

Launch - Proline
Viper - Wolff
Scream TB166 - Tropic
Bora Bora - Lesli
The Gunner - Lesli

En dan mis ik er vast nog wel wat

Moet je hem alleen met fluit +effect hebben? of alleen juist met fluit en salute? Die laatste is er niet echt namelijk, wel heb je veel soortgelijke cakes als de howling wolff. Met een peony of een crackling effect bijvoorbeeld.

Met salute had het beste geweest !

Ik ben opzoek naar een cake (geen box) die ik twee keer naast de transbomber ga schieten in de finale.
Hij moet dus een beetje passen bij de finale van de transbomber.
Zelf zat ik te denken om 2x de Goldstrike van Vuurwerkmania in waaier vorm naast de transbomber te zetten.

iemand tips?

Back
Bovenaan