Beastmode
VWC lid
Uiteindelijk ben jij degene die beslist, haha![]()
Dat is waar, alhoewel...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Uiteindelijk ben jij degene die beslist, haha![]()
Dat is waar, alhoewel...
Lastig vind de red Maroon erg vet...maar de cruel traction is ook heel goed en toch wat meer afwisseling.
Ik heb de Signature box besteld, puur voor die blauwe finale die er in zit, dat zou mijn keuze zijn.![]()
Die cake heeft een super mooie finale! ����
Maakt het zo lastig dat elke van die 4 wel iets heeft maar wat de keuze zo moeilijk maakt. De pryzm valt sowieso al af. Dan hou je er nog 3 over
Wat moet je met 12 pakken van dezelfde pijlen? Denk dat nje na een paar setjes wel genoeg hebt van hetzelfde effect..
Blijft dan altijd nog een kwestie van smaak en budget natuurlijk, daar kunnen we je niet volledig bij helpen. Zelf was ik erg onder de indruk van de Signature en Partyraiser, voor mij 2 must haves ook, maar die Signature absoluut door het blauwe slot. Ik ben echt fan van de kleur blauw in vuurwerk, zeker als ie zo helder is.
Als je moest kiezen, wat zouden julli nemen? Cruel traction 89.- of transbomber 69.-
Als je moest kiezen, wat zouden julli nemen? Cruel traction 89.- of transbomber 69.-