Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ook niet onbelangrijk! Je budget van 1000 euro is ook een magische grens.
Dan kan je als je het bij 1 zaak uitgeeft een offerte op maat aanvragen. Dat kan ook hele mooie kortingen opleveren.

Wat moet je met 12 pakken van dezelfde pijlen? Denk dat nje na een paar setjes wel genoeg hebt van hetzelfde effect..

Iemand enige tips wat ik nou moet kiezen of een andere suggesties heeft kwa keuze uit een cake of cakebox met blauwe effecten.
Heb er vannacht helemaal over gedroomd maar de keuze is reuze

VOLT! COLLECTION | PRYZM €24,95
VOLT! FLOWERBEDS | 1.0" FINAL COLORZ €54,99
VOLT! SIQNATURE | SIGNATURE CAKEBOX €99,99
VOLT! SIQNATURE | PARTYRAISER VUURWERK €139.98

Je hebt bij de final Colorz box op het eind die salvo met dat blauw en die rode glinster wat je ook weer terug ziet in die andere boxen, maar ja daar word ik dus helemaal wild van en nu weet ik dus even nietwaar ik goed aan doe.

Ik heb de Signature box besteld, puur voor die blauwe finale die er in zit, dat zou mijn keuze zijn. :D

Ik heb de Signature box besteld, puur voor die blauwe finale die er in zit, dat zou mijn keuze zijn. :D

Die cake heeft een super mooie finale! ����

Maakt het zo lastig dat elke van die 4 wel iets heeft maar wat de keuze zo moeilijk maakt. De pryzm valt sowieso al af. Dan hou je er nog 3 over

Die cake heeft een super mooie finale! ����

Maakt het zo lastig dat elke van die 4 wel iets heeft maar wat de keuze zo moeilijk maakt. De pryzm valt sowieso al af. Dan hou je er nog 3 over

Blijft dan altijd nog een kwestie van smaak en budget natuurlijk, daar kunnen we je niet volledig bij helpen. Zelf was ik erg onder de indruk van de Signature en Partyraiser, voor mij 2 must haves ook, maar die Signature absoluut door het blauwe slot. Ik ben echt fan van de kleur blauw in vuurwerk, zeker als ie zo helder is.

bedankt voor je feedback, ik ga er nog even een nachtje over slapen en veel kijken en misschien worden het er wel 2! Ben het trouwens helemaal met je eens dat blauw in vuurwerk, geweldig!!

Als je moest kiezen, wat zouden julli nemen? Cruel traction 89.- of transbomber 69.-

Voor dat geld zou ik niet kiezen, maar beide meenemen. Met het mes op mijn keel: Transbomber, en 20 euro investeren in iets anders. Maar een CT voor 89,00 is wel een hele goede deal...

Same here...

De Cruel is een top bak maar die heb ik misschien al te vaak gehad. Ik was vorig jaar echt zwaar onder de indruk van de Transbomber. Man oh man, wat een indrukwekkend geweld was dat om in te staan.

Ik heb beide nog niet gehad, en nog €350 budget. Beide gaat ten koste van het kleinere spul en ik wil nog een crashbox bestellen. Ik ben meer van het rustig genieten dan chaos. CT komt dan meer in aanmerking?

De CT is zeker een goede keuze. Heftige burst, mooie kleuren, enorme boeketten. En daarnaast ook een veel rustiger tempo. Mijn vrouw denkt altijd dat het geïmporteerd spul is, zo groots komt hij over. Maar na 3 jaar wil je toch wel weer eens wat anders.
De Transbomber was vorig jaar wel de beste finale-bak die ik me kon voorstellen. Dit jaar ga ik hem waarschijnlijk weer schieten, na de Red Maroon.

Als finale heb ik een karton big 19 die ik de lucht in jaag. Hiervoor wil ik een heftig fluit/knal project de lucht inschieten. Welke fluit/knal bakken lenen zich hier het beste voor? Moet één grote chaos worden! Zelf zat ik te denken aan de volgende cakes:

-Return of the Phoenix
-Gravity
-Raw whistler
-Fame/Concerto Rosso

-Heavy Legend combo
-Matrix
-White thunder
-Air damage

Welke combo zullen jullie hiervan maken, met voor dit projectje een budget van ongeveer 100 euro?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan