Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog op zoek naar een goede cake om te starten. Bij voorkeur met salvo's maar geen knalcake. Zelf al een aantal op de optielijst:

- Wolff Cruelty
- Evo Insane (vorig jaar ook al gehad en was niet heel erg onder de indruk)
- Pangu Yellow River
- Zena Massive

Zijn er nog andere opties die ik over het hoofd zie. Bij voorkeur verkrijgbaar bij Orthen / Ano

Als finale heb ik een karton big 19 die ik de lucht in jaag. Hiervoor wil ik een heftig fluit/knal project de lucht inschieten. Welke fluit/knal bakken lenen zich hier het beste voor? Moet één grote chaos worden! Zelf zat ik te denken aan de volgende cakes:

-Return of the Phoenix
-Gravity
-Raw whistler
-Fame/Concerto Rosso

-Heavy Legend combo
-Matrix
-White thunder
-Air damage

Welke combo zullen jullie hiervan maken, met voor dit projectje een budget van ongeveer 100 euro?

Dan zou ik voor de fluitcakes gaan voor de Raw Whistler of Fame/Concerto Rosso, vind deze beide erg goed. De Return of the Phoenix stijgt dit jaar wat in de prijs, als je die dan per 2 schiet dan zit je denk ik al op de helft van je budget. De Raw Whistler per 3 is vrij kort maar wel heftig. Tijdens onze Trophy Show kwam die ook voorbij met 3 tegelijk als begin van de finale (vond dat zelf erg geslaagd). Concerto Rosso blijf ik geweldig vinden. Vorig jaar per 2 tegelijk in actie gezien en dat was echt genieten. Hele lekkere schelle fluit, crackling tail is een leuke toevoeging en ze gaan behoorlijk hoog.

Knalcakes zijn allemaal wel goed (heb alleen de air damage niet gehad).

Ik zou het volgende doen:
3x concerto rosso
3x Raw Whistler
3x White Thunder

Maar er zijn nog zoveel meer leuke combinaties mogelijk.

Ik ben nog opzoek naar een topcake (rond de 25 euro) en een hoop budget cakes (10 euro en minder) voor in de vooravond. De meeste importeurs zijn hier in de buurt wel verkrijgbaar, heeft iemand tips? :)

Ik ben nog opzoek naar een topcake (rond de 25 euro) en een hoop budget cakes (10 euro en minder) voor in de vooravond. De meeste importeurs zijn hier in de buurt wel verkrijgbaar, heeft iemand tips? :)

De profire line van evo, nieuwe 500 grammers van wolff & de zwaardere pangu cakes zijn veelal te verkrijgen voor rond de 25 euro. (Golden willows, some like it hot, pandora’s box bijvoorbeeld.)

Qua budget cakes heeft vulcan een heel pakket (volgens mij 12 stuks) met 16 shot cakes voor een zacht prijsje. Pangu heeft platinum en silver assortiment. Evo imaginary assortiment. Wat ook aanraders zijn en vaak voor goede prijzen te krijgen.

Ik twijfel ergens over. In de aanbieding kom ik van HFF zowel de turbulence als de HFF cakebox tegen. Wat kies je? HFF cakebox is een tientje duurder...

Ik twijfel ergens over. In de aanbieding kom ik van HFF zowel de turbulence als de HFF cakebox tegen. Wat kies je? HFF cakebox is een tientje duurder...

Blijft een kwestie van smaak, maar de Turbulence spreekt me qua tempo wat meer aan. Daarnaast gaat hij nog over op een waaiercake, wat hem net even wat minder doorsnee maakt. Ik heb wel het idee dat de spreiding van de Cakebox beter is, maar qua schietwijze is deze wat meer recht toe recht aan.

Ben opzoek naar vuurwerk van een budget van 120 euro. Wat is het beste vuurwerk wat ik kan krijgen? Ben fan van rubro vuurwerk. Qua effecten. Maar sta ook open voor ander vuurwerk merken.

keuzestress dit jaar zeg man man man de keuze is reuze dit jaar, wil nog 1 boxje doen welke zouden jullie kiezen:

3x heaven evolution of
jackhammer wolff of
winter night evolution of
transbomber rubro

Ben opzoek naar vuurwerk van een budget van 120 euro. Wat is het beste vuurwerk wat ik kan krijgen? Ben fan van rubro vuurwerk. Qua effecten. Maar sta ook open voor ander vuurwerk merken.

Dat is een beetje afhankelijk van het volgende: Wil je 1-2 producten met hoge kwaliteit, of wil je je voor dat bedrag een uurtje vermaken?

3x heaven box van Evolution. Van deze box bestaat nog geen straatmateriaal, maar deze box heeft zoveel variatie dat het wel een voltreffer moet zijn.

keuzestress dit jaar zeg man man man de keuze is reuze dit jaar, wil nog 1 boxje doen welke zouden jullie kiezen:

3x heaven evolution of
jackhammer wolff of
transbomber rubro

Ik zoek nog een mooie afsluiter voor mijn project. Het project zal lekker veel fluit & chaos bevatten en ik wil dan afsluiten met een dik wow effect. Ik zat te denken aan bijvoorbeeld 5 a 6 keer secret salute. Ik heb een aantal filmpjes bekeken met soort gelijke afsluiters maar wat me opviel is dat ze vaak niet tegelijk afgelopen zijn, daardoor mis je in mijn ogen net dat stukje extra.

Budget: 60-100,-
Winkels: Freak winkels in het Noorden (Leeuwarden,Groningen, Haulerwijk etc)

PS: Ik zoek wat anders dan de Happy Thunder Q op dit moment. Die heb ik voorgaande jaren al gebruikt en wil nu wel graag wat anders.

Ligt er een beetje aan wat je wilt natuurlijk. Als je een dikke rammer wilt zou ik voor de Transbomber gaan. Die heeft zich vorig jaar meer dan bewezen, en bij de Jackhammer is het nog afwachten hoe ie in de straat presteert. Wil je een wat sierlijker box dan zou ik persoonlijk voor de Winter Night gaan, maar dat is puur een kwestie van smaak, het zijn allebei potentiële toppers.

3x heaven evolution of
jackhammer wolff of
transbomber rubro

Misschien, als je ze voor een zacht prijsje kunt binnenslepen, 2 Crashboxen tegelijk? Is ook wel een lekkere chaos

Ik zoek nog een mooie afsluiter voor mijn project. Het project zal lekker veel fluit & chaos bevatten en ik wil dan afsluiten met een dik wow effect. Ik zat te denken aan bijvoorbeeld 5 a 6 keer secret salute. Ik heb een aantal filmpjes bekeken met soort gelijke afsluiters maar wat me opviel is dat ze vaak niet tegelijk afgelopen zijn, daardoor mis je in mijn ogen net dat stukje extra.

Budget: 60-100,-
Winkels: Freak winkels in het Noorden (Leeuwarden,Groningen, Haulerwijk etc)

PS: Ik zoek wat anders dan de Happy Thunder Q op dit moment. Die heb ik voorgaande jaren al gebruikt en wil nu wel graag wat anders.

Dat is een beetje afhankelijk van het volgende: Wil je 1-2 producten met hoge kwaliteit, of wil je je voor dat bedrag een uurtje vermaken?

Ik ben opzoek naar 1-2 producten met hoge kwaliteit voor een paar minuten mooi vuurwerk.

Dacht zelf eerst iets uit de rubro collectie, maar event boxen met een beetje mooie effecten en goed tempo rond de 160 euro. Zag wel een goeie compound cakebox de (nieuw dit jaar) Primal Instinct 111 shots (89 euro) maar geen idee wat de tussentijd qua secondes is tussen de cakes... en dan moet ik nog een andere cake erbij moeten nemen, maar welke...
Het liefst gewoon een cakebox van 120 euro. of echt twee goeie cakes.

Of hebben/heeft iemand andere ideeën?

Ik ben opzoek naar 1-2 producten met hoge kwaliteit voor een paar minuten mooi vuurwerk.

Dacht zelf eerst iets uit de rubro collectie, maar event boxen met een beetje mooie effecten en goed tempo rond de 160 euro. Zag wel een goeie compound cakebox de (nieuw dit jaar) Primal Instinct 111 shots (89 euro) maar geen idee wat de tussentijd qua secondes is tussen de cakes... en dan moet ik nog een andere cake erbij moeten nemen, maar welke...
Het liefst gewoon een cakebox van 120 euro. of echt twee goeie cakes.

Of hebben/heeft iemand andere ideeën?

160 euro zijn de adviesprijzen voor de Rubro bakken. Ligt er aan waar je vandaan komt, maar er zijn veel freakwinkels die Rubro aanbieden, met fikse korting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan