Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Winkels noemen mag niet, maar je komt hierop met korting+gratis
Als finale heb ik een karton big 19 die ik de lucht in jaag. Hiervoor wil ik een heftig fluit/knal project de lucht inschieten. Welke fluit/knal bakken lenen zich hier het beste voor? Moet één grote chaos worden! Zelf zat ik te denken aan de volgende cakes:
-Return of the Phoenix
-Gravity
-Raw whistler
-Fame/Concerto Rosso
-Heavy Legend combo
-Matrix
-White thunder
-Air damage
Welke combo zullen jullie hiervan maken, met voor dit projectje een budget van ongeveer 100 euro?
Ik ben nog opzoek naar een topcake (rond de 25 euro) en een hoop budget cakes (10 euro en minder) voor in de vooravond. De meeste importeurs zijn hier in de buurt wel verkrijgbaar, heeft iemand tips?![]()
Ik twijfel ergens over. In de aanbieding kom ik van HFF zowel de turbulence als de HFF cakebox tegen. Wat kies je? HFF cakebox is een tientje duurder...
Ben opzoek naar vuurwerk van een budget van 120 euro. Wat is het beste vuurwerk wat ik kan krijgen? Ben fan van rubro vuurwerk. Qua effecten. Maar sta ook open voor ander vuurwerk merken.
keuzestress dit jaar zeg man man man de keuze is reuze dit jaar, wil nog 1 boxje doen welke zouden jullie kiezen:
3x heaven evolution of
jackhammer wolff of
winter night evolution of
transbomber rubro
keuzestress dit jaar zeg man man man de keuze is reuze dit jaar, wil nog 1 boxje doen welke zouden jullie kiezen:
3x heaven evolution of
jackhammer wolff of
winter night evolution of
transbomber rubro
Ik zoek nog een mooie afsluiter voor mijn project. Het project zal lekker veel fluit & chaos bevatten en ik wil dan afsluiten met een dik wow effect. Ik zat te denken aan bijvoorbeeld 5 a 6 keer secret salute. Ik heb een aantal filmpjes bekeken met soort gelijke afsluiters maar wat me opviel is dat ze vaak niet tegelijk afgelopen zijn, daardoor mis je in mijn ogen net dat stukje extra.
Budget: 60-100,-
Winkels: Freak winkels in het Noorden (Leeuwarden,Groningen, Haulerwijk etc)
PS: Ik zoek wat anders dan de Happy Thunder Q op dit moment. Die heb ik voorgaande jaren al gebruikt en wil nu wel graag wat anders.
3x heaven box van Evolution. Van deze box bestaat nog geen straatmateriaal, maar deze box heeft zoveel variatie dat het wel een voltreffer moet zijn.
Dat is een beetje afhankelijk van het volgende: Wil je 1-2 producten met hoge kwaliteit, of wil je je voor dat bedrag een uurtje vermaken?
Ik ben opzoek naar 1-2 producten met hoge kwaliteit voor een paar minuten mooi vuurwerk.
Dacht zelf eerst iets uit de rubro collectie, maar event boxen met een beetje mooie effecten en goed tempo rond de 160 euro. Zag wel een goeie compound cakebox de (nieuw dit jaar) Primal Instinct 111 shots (89 euro) maar geen idee wat de tussentijd qua secondes is tussen de cakes... en dan moet ik nog een andere cake erbij moeten nemen, maar welke...
Het liefst gewoon een cakebox van 120 euro. of echt twee goeie cakes.
Of hebben/heeft iemand andere ideeën?