Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
160 euro zijn de adviesprijzen voor de Rubro bakken. Ligt er aan waar je vandaan komt, maar er zijn veel freakwinkels die Rubro aanbieden, met fikse korting.

Sta ook open voor andere merken dan rubro. Maar de bakken die ik zag voor al met de korting vond ik niet daverend voor de 120 euro.

Hmmmmz, die freaksite van Bredavuurwerk brengt me weer aan het twijfelen!
Wil nog zo’n 150 euro uitgeven, heb nu Colorful City, Crash box, Cruelty and Awaken in de winkelmand staan. Echter vind ik de Bad A$$ box ook wel erg mooi en mss de Insane i.p.v. Cruelty

Laatst bewerkt:
Ik zoek nog een mooie afsluiter voor mijn project. Het project zal lekker veel fluit & chaos bevatten en ik wil dan afsluiten met een dik wow effect. Ik zat te denken aan bijvoorbeeld 5 a 6 keer secret salute. Ik heb een aantal filmpjes bekeken met soort gelijke afsluiters maar wat me opviel is dat ze vaak niet tegelijk afgelopen zijn, daardoor mis je in mijn ogen net dat stukje extra.

Budget: 60-100,-
Winkels: Freak winkels in het Noorden (Leeuwarden,Groningen, Haulerwijk etc)

PS: Ik zoek wat anders dan de Happy Thunder Q op dit moment. Die heb ik voorgaande jaren al gebruikt en wil nu wel graag wat anders.

Ik zou wel gewoon dat budget helemaal opvullen met de Secret Salute. Het is nog maar even zien hoe de werkelijke productie zal zijn, maar in prencipe is het wel een mooi concept met die crackling mines en boeketten om lekker af te sluiten. Als ze een reserve lont hebben dan zou ik het hoofd- en reservelont tegelijk ontsteken van alle cakes.

2e optie is de Daisy beam, die heeft salvo's, fluit en dikke boeketten en sommige zelfs met crackling. Als je dat budget vult met Daisy beams dan heb je echt wel een dikke finale.

Ik zou wel gewoon dat budget helemaal opvullen met de Secret Salute. Het is nog maar even zien hoe de werkelijke productie zal zijn, maar in prencipe is het wel een mooi concept met die crackling mines en boeketten om lekker af te sluiten. Als ze een reserve lont hebben dan zou ik het hoofd- en reservelont tegelijk ontsteken van alle cakes.

2e optie is de Daisy beam, die heeft salvo's, fluit en dikke boeketten en sommige zelfs met crackling. Als je dat budget vult met Daisy beams dan heb je echt wel een dikke finale.

Inderdaad. Ik zou voor 6x Daisy Beam gaan, kost 105 euro in Leeuwarden, maar oh wat is dat dik! Vorig jaar in mijn show gebruikt, op deze film te zien op 16:09

Ik heb dit jaar 8x de secret salute besteld, ben benieuwd of dat wat wordt rondom de nieuwe productie. Daarbij hoop ik dat ze nu een reserve lont hebben. Anders zou je dat natuurlijk gewoon kunnen priemen?

Een scheurtje maken in het label bij de laatste tubes en dan het hoofdlont van de volgende cake met het lont van de laatste tubes verbinden ( er tussen steken ). Je ziet een stukje lont tussen de tubes door gaan, daar mee moet het in aanraking komen.

Ik twijfel, 1 keer de Secret Salute (Rubro) of 2 keer de Delicious Thunder. Ik twijfel een beetje.

De effecten zijn natuurlijk verschillend. Ik heb zojuist een vraag gesteld in het topic van de secret salute, eventueel is deze vraag(en het antwoord hierop) van toegevoegde waarde voor jou om een beslissing te kunnen nemen.

Misschien, als je ze voor een zacht prijsje kunt binnenslepen, 2 Crashboxen tegelijk? Is ook wel een lekkere chaos

Hier in het noorden bij de Freaksites zijn ze al uitverkocht. Jammer dat er geen losse All at once cakes zijn zoals de laatste cake van de Transbomber.

Inderdaad. Ik zou voor 6x Daisy Beam gaan, kost 105 euro in Leeuwarden, maar oh wat is dat dik! Vorig jaar in mijn show gebruikt, op deze film te zien op 16:09

De Daisy Beam heeft me nog nooit echt helemaal kunnen overtuigen. Ik heb hem daarom ook nog niet live meegemaakt. Ik zou dan toch eerder voor de Secret Salutes gaan of misschien samen in combinatie? 2x Daisy Beam en 4/5 secret salutes? Jou finale ziet er ook tof uit. Maar om nou 24 knalcakes neer te zetten gaat mij ook wat ver :)

Zijn er ook nog mooie all at once waaierbakken of andere all at once alternatieven?

Iets anders maar ook geen misplaatste finale:D

De effecten zijn natuurlijk verschillend. Ik heb zojuist een vraag gesteld in het topic van de secret salute, eventueel is deze vraag(en het antwoord hierop) van toegevoegde waarde voor jou om een beslissing te kunnen nemen.

Bedankt voor de reactie :) Op basis van die reactie heb ik inderdaad de keuze gemaakt voor de Delicious Thunder, ik vind t een te grote hap in mijn budget om meerdere Secret Salutes te bestellen en voor hetzelfde bedrag heb je 2 keer de Delicious Thunder. Ik begreep dat de finale editie weer terug is, dus dat maakt t helemaal top :)

De Daisy Beam heeft me nog nooit echt helemaal kunnen overtuigen. Ik heb hem daarom ook nog niet live meegemaakt. Ik zou dan toch eerder voor de Secret Salutes gaan of misschien samen in combinatie? 2x Daisy Beam en 4/5 secret salutes? Jou finale ziet er ook tof uit. Maar om nou 24 knalcakes neer te zetten gaat mij ook wat ver :)

Nouja, die Daisy Beam moet je dan wel eens aanschaffen. Geweldig product. Heb er ook op gestemd voor beste product afgelopen jaar, terwijl ik toch aardig wat spul had! Goeie rauwe fluit in de spinner, grote effecten. De Secret Salute is een ander soort cake, maar de Daisy Beam maakt op mij een betere indruk. Ik zie liever 6x Daisy Beam dan 6x Secret Salute, of welke combi dan ook. Kan ook smaak zijn. Finale was idd bruut, en 24 salute cakes, als het mogelijk is (en dat was het met de Salute Cake 2) dan kan ik het niet laten haha! Was geweldig!

Ik ga dit jaar stoken in een klein dorp en zoek eigenlijk een topper van een cakebox met 30mm tubes en maximale vulling.

1 die ook het beste is kwa stijghoogte en spreiding van de effecten zodat het hele dorp mee kan genieten.

Ik hoorde dat de Garden Party 2 al zeker in de categorie behoort, iemand nog andere suggesties ?

Ik ga dit jaar stoken in een klein dorp en zoek eigenlijk een topper van een cakebox met 30mm tubes en maximale vulling.

1 die ook het beste is kwa stijghoogte en spreiding van de effecten zodat het hele dorp mee kan genieten.

Ik hoorde dat de Garden Party 2 al zeker in de categorie behoort, iemand nog andere suggesties ?

Bad ass box van vw mania vind ik zelf een absolute topper

zit te twijfelen tussen de RED MAROON en TRANSBOMBER. Ik kan op dit moment de transbomber voor 75 euro krijgen en de red maroon voor 99. Vindt het dus jammer dat de red maroon duurder is en minder kruit maar het concept is zo mooi. Qua collectie heb ik al veel salute cakes met crackling dan is de transbomber dus hetzelfde en springt de red maroon er wel uit. Moeilijk moeilijk, wat denken jullie? suggesties voor andere rambakken is welkom!

De meeste hebben de Red Maroon aangeschaft voor €69,- tijdens de bulk actie (30%) van Vuurwerkmania. Waarschijnlijk komt Vuurwerkmania met een nieuwe kortingsactie waardoor hij goedkoper is.

zit te twijfelen tussen de RED MAROON en TRANSBOMBER. Ik kan op dit moment de transbomber voor 75 euro krijgen en de red maroon voor 99. Vindt het dus jammer dat de red maroon duurder is en minder kruit maar het concept is zo mooi. Qua collectie heb ik al veel salute cakes met crackling dan is de transbomber dus hetzelfde en springt de red maroon er wel uit. Moeilijk moeilijk, wat denken jullie? suggesties voor andere rambakken is welkom!

Breda is wellicht iets te ver vanuit Enschede, maar daar ligt hij voor €68,95. En de Transbomber óók voor €75,-.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan