Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb even een overzicht gemaakt van de gewijzigde kortingen van eerder deze week. Ik had toevallig een lijst gemaakt van producten die ik graag wilde bestellen.

Ze kunnen dan druk bezig zijn, maar de kortingen zijn stukken minder geworden.

Event Immortal Gold
van 76 euro korting naar 36

Event 4 Seasons
van 79.50 euro korting naar 50 euro korting

Event Area 51
van 19.50 euro korting naar 0 euro korting

Zena Mayhem
Van 44,95 euro korting naar 20 euro korting

Triumph Box
van 24,95 euro korting naar 20 euro korting

Trackmania Box
Is helemaal niet meer te koop

Event Tsunamibox
van 84 euro korting naar 40 euro korting

Event 2

Sunbeam 3

Extreme Salute Karton

Valk TI Thunder
van 200 euro korting naar 231 euro korting Dit is de enige die verder gedaald is.

Daarnaast zijn Spider King en Gravity gelijk gebleven qua prijs.

Rene heeft 1/2 weken geleden al aangegeven dat de prijzen van de boxen omhoog zouden gaan (zie post #60). Dit is vervolgens niet gebeurd dus hebben we nog langer van de (hoge) kortingen gebruik kunnen maken. Nu het bijna oktober is en er steeds meer mensen zijn die zo langzaamaan eens gaan kijken voor vuurwerk is het toch niet heel gek dat de prijzen omhoog gaan?

We hebben vanaf januari de tijd gehad om voor goede kortingen boxen en cakes te kopen. Ik vind het meer dan logisch dat het nu iets duurder is.

Raar gedoe, zo lastig is het toch niet om de site op orde te krijgen?

Je weet hoeveel producten Valk heeft? Dit allemaal invoeren is niet zo snel klaar.

En dan nog hun hebben voor zichzelf vast een deadline. Die hoeven hun toch niet te versnellen omdat hier een paar ongeduldige gasten zitten.

We mogen onze handjes dichtknijpen met verkopers als deze. Ze nemen de tijd om zo een site op te zetten en er voor de freaks te zijn in deze barre vuurwerkloze tijden hehe.

Je weet hoeveel producten Valk heeft? Dit allemaal invoeren is niet zo snel klaar.

En dan nog hun hebben voor zichzelf vast een deadline. Die hoeven hun toch niet te versnellen omdat hier een paar ongeduldige gasten zitten.

Ik snap je punt, maar een bericht vanuit valk hoe of wat zou niet gek zijn

Karton hl 16 is al weg

De grap is dat dat karton er nooit op heeft gestaan, alleen als los product en die was al weken uitverkocht. Als je goeie prijzen had willen hebben had je misschien in februari moeten bestellen, of nu gewoon fftjes geduld hebben. Je zal vast wel beloond worden. Overigens staat dat karton er nu ook niet is alleen te vinden via andere producten, dus de site is gewoon nog niet af.

Ik heb in januari al besteld wat ik echt wil hebben. En de site verandert iedere dag. Beter hadden ze em offline gehaald

Hij is toch ook gewoon offline? Er staan geen prijzen bij dus betekent dat min of meer sat je niet kan bestellen.

De valk double star voor 50 euro zie ik wel zitten als het rubro kwaliteit is

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan