Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste liefhebbers,

Ik twijfel over de volgorde in mijn slotstuk. Het hoogtepunt van het slotstuk bestaat uit Brocade, maar twijfel om daarna nog af te sluiten met een karton secret salute met wicked whistle en eindigen met scream.

Of, de crackling juist eerst te doen en dan eindigen met brocade + scream.
Voor het brocade stuk heb ik: 2 x Snowstorm, 2 x Immortal Gold, 2 x Elegant Night en 4 x Funkeweide scala

Wat heeft jullie voorkeur in deze? Afsluiten met crackling + fluit of dat juist vóór de brocade finale neerzetten. Of helemaal geen crackling, kan natuurlijk ook.

Beste liefhebbers,

Ik twijfel over de volgorde in mijn slotstuk. Het hoogtepunt van het slotstuk bestaat uit Brocade, maar twijfel om daarna nog af te sluiten met een karton secret salute met wicked whistle en eindigen met scream.

Of, de crackling juist eerst te doen en dan eindigen met brocade + scream.
Voor het brocade stuk heb ik: 2 x Snowstorm, 2 x Immortal Gold, 2 x Elegant Night en 4 x Funkeweide scala

Wat heeft jullie voorkeur in deze? Afsluiten met crackling + fluit of dat juist vóór de brocade finale neerzetten. Of helemaal geen crackling, kan natuurlijk ook.

Ik zou gaan voor brocade +fluit en geen crackling. Maargoed ik hou niet zo van crackling.

Ik zou dan juist weer gaan voor crackling en fluit als afsluiter. In mijn ogen de perfecte manier om even flink los te gaan en een flinke bak chaos te maken.

in mijn ogen kan je beide kanten opgaan,
of je ramt crackling met fluit als einde met een kleine tussen pose en je geeft de brocade als een soort toegift.
of je doet het andersom (wat mijn persoonlijke voorkeur heeft) eerst de brocade finale, je wacht tot laatste beetje goud naar beneden dwarrelt en ramt dan allle crackling en fluit de lucht in.

zorg wel voor mooie verhouding als je los gaat met brocade moet je eind stuck qua crackling net iets heftiger wezen uiteraard.

Ik persoonlijk denk dat je finale al gruwelijk genoeg is zeker als het allemaal overlappend/gelijk zou gaan, zou het dan ook simpel houden, laat na het laatste schot een seconde rust vallen en laat dan een aantal at-once cakes gaan als eind klap. bijv One loud cloud (in meervoud) oid. Dit kan ook wel met Secret salutes maar ik zou er dan wel voor zorgen dat het een korte rammer blijft.

Bedankt voor de inzicht mannen!

Heeft me weer verder op weggeholpen en kies ik (voor nu hahah) voor Brocade first (Spain Fan style op het lijstje gezet en snowstorm als overgangsbak naar crackling) + crackling (kort houden is een goeie, 4 rijen van 2)+ fluit.

Hoe doen jullie dat met een show, alles doorlonten (snellont, visco?), fakkelen of alles door laten lopen? Ik zoek wat handvatten zegmaar. Graag via PB om het topic niet in de weg te zitten.

Ik wil dit jaar wat tails/ mines steppen, mijn vraag is onder welke hoek zetten jullie de tails? Is dat gewoon checken op schiet locatie hoe schuin je kan, kijk je af bij een waaier cake of worden er bepaalde grades aangehouden?

Dat hangt onder meer samen met je locatie. Sta je in een weiland met alle kanten op een zee aan ruimte, dan maakt het wat minder uit. Lees: dan kun je je wat schuinere hoeken veroorloven.

Ik wil dit jaar wat tails/ mines steppen, mijn vraag is onder welke hoek zetten jullie de tails? Is dat gewoon checken op schiet locatie hoe schuin je kan, kijk je af bij een waaier cake of worden er bepaalde grades aangehouden?

Ik kijk altijd naar de locatie waar ik ben. Gelukkig altijd wel op locaties waar je goed de ruimte hebt.

Beste liefhebbers, Iemand nog tips voor de volgorde?

Het volgende heb ik besteld:
Cakes:
- 3x Vuurwerkmania The Goblin
- Monster Ride
- Tempa lightning TNT
- Vuurwerkmania Dragon Fire
- Katan beast mode
- Katan king of blue
- Wolff Decibel
- Rubro Leider Spielerei
- Rubro Event Crackling Palm Display 15's

Cake Sets:
- Rubro Heavy Legend Monster Cakes
- Vuurwerkmania Wahnsinn 3'er SET
- WCKD heroes

Compound
- wckd head hunter
- Vuurwerkmania Double Demolition
- Katan Special 1

en dit is tot nu toe de volgorde:
1, Goblin
2, wahnsin 1
3, Wahnsin 2
4, tempa lightning tnt

5, Goblin
6, Wahnsin 3
7, monster ride
8, Heavy legend 1

9, Goblin
10, Event palm
11, Heavy legend 2
12, Decibell

13, Heavy legend 3
14, Serpent
15, Cyopa
16, Manik

24:00

17, Special 1
18, hurcan
19, Dragon Fire
20, Voltan

21, Spielerei
22, double demolition
23, Head hunter
24, king of blue + Beast mode (achter elkaar )

Helaas heb ik niet heel veel afstand tot publiek.. slechts 10 - 12 meter... iemand ervaring met schuin schieten?

Een karton Secret Salute of een karton Cairo Crackling. Vind zelf de Cairo Crackling voller over komen met de 30mm. Karton Cairo heeft 180sh en karton Secret Salute 432, flink wat meer dus. Denk dat het aantal shots het verschil kan maken ondanks de wat mindere kwaliteit van de Secret Salute. Mensen wat ideeën hier over?

Beste liefhebbers, Iemand nog tips voor de volgorde?

Het volgende heb ik besteld:
Cakes:
- 3x Vuurwerkmania The Goblin
- Monster Ride
- Tempa lightning TNT
- Vuurwerkmania Dragon Fire
- Katan beast mode
- Katan king of blue
- Wolff Decibel
- Rubro Leider Spielerei
- Rubro Event Crackling Palm Display 15's

Cake Sets:
- Rubro Heavy Legend Monster Cakes
- Vuurwerkmania Wahnsinn 3'er SET
- WCKD heroes

Compound
- wckd head hunter
- Vuurwerkmania Double Demolition
- Katan Special 1

en dit is tot nu toe de volgorde:
1, Goblin
2, wahnsin 1
3, Wahnsin 2
4, tempa lightning tnt

5, Goblin
6, Wahnsin 3
7, monster ride
8, Heavy legend 1

9, Goblin
10, Event palm
11, Heavy legend 2
12, Decibell

13, Heavy legend 3
14, Serpent
15, Cyopa
16, Manik

24:00

17, Special 1
18, hurcan
19, Dragon Fire
20, Voltan

21, Spielerei
22, double demolition
23, Head hunter
24, king of blue + Beast mode (achter elkaar )

Helaas heb ik niet heel veel afstand tot publiek.. slechts 10 - 12 meter... iemand ervaring met schuin schieten?

Mooie collectie! Ik zou de special 1, door de snelheid meer naar het einde zetten samen met de beastmode en daarvoor misschien de goblin in W vorm zetten? Heb je een mooie goud finale

Een karton Secret Salute of een karton Cairo Crackling. Vind zelf de Cairo Crackling voller over komen met de 30mm. Karton Cairo heeft 180sh en karton Secret Salute 432, flink wat meer dus. Denk dat het aantal shots het verschil kan maken ondanks de wat mindere kwaliteit van de Secret Salute. Mensen wat ideeën hier over?

Ga je deze crackling chaos los schieten? Had je ook wat shapes in gedachte? Je kan met 8 stuks natuurlijk net wat meer dan 6. Ik zou persoonlijk voor het aantal shots gaan dan de kwaliteit.

Ik heb voor hetzelfde dilemma gestaan, heb uiteindelijk gekozen voor een karton Cairo Crackling. Is naar mijn mening ook sterk afhankelijk van de rest van de producten die je in het project verwerkt. Als je toch meer shots per cake zoekt zou je de strong salute nog kunnen overwegen. Voor de prijs die een karton secret salute doet moet je ook makkelijk stuk of 12 tot 15 strong salute kunnen halen

Ga je deze crackling chaos los schieten? Had je ook wat shapes in gedachte? Je kan met 8 stuks natuurlijk net wat meer dan 6. Ik zou persoonlijk voor het aantal shots gaan dan de kwaliteit.

Nee, zal niet in shares geschoten worden. Gewoon een muur van crackling maken. Heb dat al meerdere keren gedaan en iedere keer met de Secret Salute. Maar nu met de Cairo Crackling die an sich beter is vind ik, is de keus wat lastiger

Ik heb voor hetzelfde dilemma gestaan, heb uiteindelijk gekozen voor een karton Cairo Crackling. Is naar mijn mening ook sterk afhankelijk van de rest van de producten die je in het project verwerkt. Als je toch meer shots per cake zoekt zou je de strong salute nog kunnen overwegen. Voor de prijs die een karton secret salute doet moet je ook makkelijk stuk of 12 tot 15 strong salute kunnen halen

Zoals het er nu voor staat gaan daar verder geen producten bij geschoten worden, puur ff wat flink crackling geweld. Die heb ik ook al bekeken inderdaad, goede.

Nee, zal niet in shares geschoten worden. Gewoon een muur van crackling maken. Heb dat al meerdere keren gedaan en iedere keer met de Secret Salute. Maar nu met de Cairo Crackling die an sich beter is vind ik, is de keus wat lastiger

Zoals het er nu voor staat gaan daar verder geen producten bij geschoten worden, puur ff wat flink crackling geweld. Die heb ik ook al bekeken inderdaad, goede.

Dan zou ik lekker voor de Cairo Crackling gaan. Al is het maar voor de afwisseling, verandering van spijt doet eten zeggen ze he. Sowieso zal de beleving dan anders zijn qua burst, uitwerking, spreiding etc.

@ pyropinoy, Daar zit wel wat in, die goblin in een W vorm schieten... wel leuk idee! toch weer even sleutelen. ach we hebben de tijd gelukkig. Ik zat inderdaad ook de twijfelen om die special naar achter te halen. Het wordt alleen geen show achter elkaar, maar los per stuk geschoten ( we organiseren een soort mini festival ) en dacht om 12.00 in ieder geval wat flinke knallen de lucht in te schieten. maar om dan ook meteen op te houden vond ik ook zo wat. zou je dan alsnog de special naar achter halen??

@ pyropinoy, Daar zit wel wat in, die goblin in een W vorm schieten... wel leuk idee! toch weer even sleutelen. ach we hebben de tijd gelukkig. Ik zat inderdaad ook de twijfelen om die special naar achter te halen. Het wordt alleen geen show achter elkaar, maar los per stuk geschoten ( we organiseren een soort mini festival ) en dacht om 12.00 in ieder geval wat flinke knallen de lucht in te schieten. maar om dan ook meteen op te houden vond ik ook zo wat. zou je dan alsnog de special naar achter halen??

Origineel idee! Toch zou ik de special 1 gebruiken als afsluiter van je mini festival en bijvoorbeeld de king blue met de mooie tails van de beast mode op 12:00 uur doen samen met de goblin voor net dat beetje extra.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan