Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beste liefhebbers,
Ik twijfel over de volgorde in mijn slotstuk. Het hoogtepunt van het slotstuk bestaat uit Brocade, maar twijfel om daarna nog af te sluiten met een karton secret salute met wicked whistle en eindigen met scream.
Of, de crackling juist eerst te doen en dan eindigen met brocade + scream.
Voor het brocade stuk heb ik: 2 x Snowstorm, 2 x Immortal Gold, 2 x Elegant Night en 4 x Funkeweide scala
Wat heeft jullie voorkeur in deze? Afsluiten met crackling + fluit of dat juist vóór de brocade finale neerzetten. Of helemaal geen crackling, kan natuurlijk ook.
Ik wil dit jaar wat tails/ mines steppen, mijn vraag is onder welke hoek zetten jullie de tails? Is dat gewoon checken op schiet locatie hoe schuin je kan, kijk je af bij een waaier cake of worden er bepaalde grades aangehouden?
Beste liefhebbers, Iemand nog tips voor de volgorde?
Het volgende heb ik besteld:
Cakes:
- 3x Vuurwerkmania The Goblin
- Monster Ride
- Tempa lightning TNT
- Vuurwerkmania Dragon Fire
- Katan beast mode
- Katan king of blue
- Wolff Decibel
- Rubro Leider Spielerei
- Rubro Event Crackling Palm Display 15's
Cake Sets:
- Rubro Heavy Legend Monster Cakes
- Vuurwerkmania Wahnsinn 3'er SET
- WCKD heroes
Compound
- wckd head hunter
- Vuurwerkmania Double Demolition
- Katan Special 1
en dit is tot nu toe de volgorde:
1, Goblin
2, wahnsin 1
3, Wahnsin 2
4, tempa lightning tnt
5, Goblin
6, Wahnsin 3
7, monster ride
8, Heavy legend 1
9, Goblin
10, Event palm
11, Heavy legend 2
12, Decibell
13, Heavy legend 3
14, Serpent
15, Cyopa
16, Manik
24:00
17, Special 1
18, hurcan
19, Dragon Fire
20, Voltan
21, Spielerei
22, double demolition
23, Head hunter
24, king of blue + Beast mode (achter elkaar )
Helaas heb ik niet heel veel afstand tot publiek.. slechts 10 - 12 meter... iemand ervaring met schuin schieten?
Een karton Secret Salute of een karton Cairo Crackling. Vind zelf de Cairo Crackling voller over komen met de 30mm. Karton Cairo heeft 180sh en karton Secret Salute 432, flink wat meer dus. Denk dat het aantal shots het verschil kan maken ondanks de wat mindere kwaliteit van de Secret Salute. Mensen wat ideeën hier over?
Een karton Secret Salute of een karton Cairo Crackling. Vind zelf de Cairo Crackling voller over komen met de 30mm. Karton Cairo heeft 180sh en karton Secret Salute 432, flink wat meer dus. Denk dat het aantal shots het verschil kan maken ondanks de wat mindere kwaliteit van de Secret Salute. Mensen wat ideeën hier over?
Ga je deze crackling chaos los schieten? Had je ook wat shapes in gedachte? Je kan met 8 stuks natuurlijk net wat meer dan 6. Ik zou persoonlijk voor het aantal shots gaan dan de kwaliteit.
Ik heb voor hetzelfde dilemma gestaan, heb uiteindelijk gekozen voor een karton Cairo Crackling. Is naar mijn mening ook sterk afhankelijk van de rest van de producten die je in het project verwerkt. Als je toch meer shots per cake zoekt zou je de strong salute nog kunnen overwegen. Voor de prijs die een karton secret salute doet moet je ook makkelijk stuk of 12 tot 15 strong salute kunnen halen
Nee, zal niet in shares geschoten worden. Gewoon een muur van crackling maken. Heb dat al meerdere keren gedaan en iedere keer met de Secret Salute. Maar nu met de Cairo Crackling die an sich beter is vind ik, is de keus wat lastiger
Zoals het er nu voor staat gaan daar verder geen producten bij geschoten worden, puur ff wat flink crackling geweld. Die heb ik ook al bekeken inderdaad, goede.
@ pyropinoy, Daar zit wel wat in, die goblin in een W vorm schieten... wel leuk idee! toch weer even sleutelen. ach we hebben de tijd gelukkig. Ik zat inderdaad ook de twijfelen om die special naar achter te halen. Het wordt alleen geen show achter elkaar, maar los per stuk geschoten ( we organiseren een soort mini festival ) en dacht om 12.00 in ieder geval wat flinke knallen de lucht in te schieten. maar om dan ook meteen op te houden vond ik ook zo wat. zou je dan alsnog de special naar achter halen??