Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien wat all@once zoals Happy Thunder Q, One Loud Cloud? iig voor een finale handig.
Cakes die snel leegschieten zijn er niet zo gek veel wat ik kan bedenken, zou dan eerder kijken naar wat 20mm compounds daar zit vaak meer tempo in

edit:
Energyzer+megatron zijn ook wel lekker snel (en niet te duur)
En als je de mogelijkheid hebt: Snow White van Nico (die kost dan wel weer wat :bonk:

Laatst bewerkt:
Wellicht dat dit ook iets is?

Kan je prima mee steppen.
De cracker fountains zijn te koop in duitsland, is volgen mij niet voor NL

Vulcan heeft ze wel voor nederland, crackling bullits

0335-crackling-bullets.png

@Koala: Wicked Whistles toevoegen geeft ook een bak chaos. Wel een prijzige optie, maar erg verrassend voor het publiek.

Ik heb weer een half idee voor een showtje, waar ik graag jullie input voor zou meenemen.
Het heet : Zo veel mogelijk shots in zo min mogelijk tijd. En wilde graag ultra-hoog tempo cakes achter mekaar plakken.

Eerste opzet:
The Ultimate
Fast Silver Whistling
Usain Volt (door deze cake kwam ik op t idee)
Cruel Cannon
Thunderstorm

Welke hoog tempo, klein caliber cakes kunnen jullie nog bedenken, die hier een mooie toevoeging op zouden zijn? Hoor het graag!

Hier wat cakes die een leuke toevoeging kunnen zijn:

Mega Maxi
Color Mines (cafferata)
Rapid Rampage (Royal)

Ik heb weer een half idee voor een showtje, waar ik graag jullie input voor zou meenemen.
Het heet : Zo veel mogelijk shots in zo min mogelijk tijd. En wilde graag ultra-hoog tempo cakes achter mekaar plakken.

Eerste opzet:
The Ultimate
Fast Silver Whistling
Usain Volt (door deze cake kwam ik op t idee)
Cruel Cannon
Thunderstorm

Welke hoog tempo, klein caliber cakes kunnen jullie nog bedenken, die hier een mooie toevoeging op zouden zijn? Hoor het graag!

Leuke opzet. Is dit ook al de volgorde? Zou persoonlijk de Cruel Cannon na de Thunderstorm schieten. Wel in meervoud uiteraard. Blijf dat een leuke cake vinden voor projecten/shows.

I am Fan van China Red wellicht. Die schiet ook erg snel leeg. Daarnaast komen er ook wat nieuwe artikelen die misschien goed in het rijtje passen. Zo komt Wolff met The Scream, waarbij als tijdsduur 5 sec is genoteerd in de startpost.

Ook zag ik dat Eurostar met wat nieuwe artikelen komt. Waaronder een Whistle Storm (hopen dat die net zo snel is als zijn broertjes) en een all at once salute cake. Kwam alleen een afbeelding tegen, helaas nog geen films, maar het is misschien wel leuk om in de gaten te houden.

Ik heb een opzetje gemaakt voor een 0:00 showtje.
Qua producten kan/wil ik niet veel meer veranderen, maar ben benieuwd wat jullie er over denken.
Wat zou er beter kunnen, wat ontbreekt er nog? Is er iets overbodig?
De finale bestaat uit 3x Mega star cake in W-Shape.
Op de flanken aan beide kanten de Stormbird, en dan in het midden Cruel Traction cake E en F achter elkaar. Qua tijdsduur ongeveer even lang allemaal. Dan nog een Crack Attack er achteraan die in één keer gaat.

Showtje.png

Waar ik zelf vooral mee zit is of het niet beter zou zijn om 1 van de drie 100 shots 30mm boxen los te schieten.

Ik denk dat ik persoonlijk met de Garden Party 2 en Golden Illusion zou beginnen. Duurt flink lang vergeleken met de dragon box. Uiteraard is die 25mm, maar het tempo maakt dat niet erg. Ik heb er echt een hekel aan als ik sta te schieten en een box duurt me te lang, echt schot voor schot, en dan voornamelijk als er iets voor geschoten is met meer tempo.
Verder ziet het er strak uit hoor.

Hallo allemaal,

Ik ben Wim en ik heb een verkooppunt voor vuurwerk in midden nederland. Mijn leverancier is GBV en ik heb een outlet lijst gehad met een aantal compounds die er uit lopen dit jaar. Deze compounds heb ik besteld om een vuurwerkshow te maken. Het gaat om de:
Evo color carnival
Serenity
Drgn clash
Reverse 2.0
Ventura 2.5
Skyline on fire
Stuk voor stuk mooie compounds voor een topprijs.
Ik heb van alles twee stuks besteld. Hoe zouden jullie deze show in elkaar zetten? En zouden jullie van GBV er nog iets tussendoor zetten?

Gr. Wim

Als je ook de skyline on fire per 2 gaat schieten zou ik die sowieso als laatste doen, spektakel gegarandeerd.

Ik zou er, mocht de mogelijkheid er zijn zeker een paar Estallar tussen zetten, die cake is echt perfect om een mooi chaos moment in je show te bouwen. Verder misschien een idee om de Splitting Rainbow te schieten, mooi genieten van wat crossettes met mooie heldere kleuren.

Hooiii,

Ik wil de welbekende funke bakken na elkaar schieten.

Weet alleen nog niet echt de volgorde.

Ik heb de volgende bakken:
Tears from heaven.
Yggdrasil.
Snowblind.
Corolla blue.
Chrysrain-blue.
Paranoid.
Fireball.

Heb al wel een begin.

Corolla blue --> chrysrain-blue--> Snowblind. Maar waarmee te beginnen en te eindigen...

Help!

Na je drie bakken zou ik persoonlijk het volgende doen
Tears from heaven
Yggdrasil
Paranoid
Fireball
Stond al bijna goed dus

De bestellijsten zijn grotendeels al afgerond bij mij, maar toch ben ik wel benieuwd in welke volgorde jullie de volgende producten zouden schieten. Ben er nog niet echt over uit:

1x Tournament Box
1x Sodom and Gomorrah
1x Event Mine Shell Mayhem

Vooralsnog lijkt mij de verdeling zoals die hierboven staat wel goed, maar ik twijfel.. iemand ideeën?

Helemaal mee eens Djaimy, zo zou ik het ook neerzetten.

Voor mijn 12-uursmomentje heb ik nu dit staan:
2x Giant Beast 588sh (20mm)
1x Event Power Box 100sh no.1 & no.2 2x100sh (30mm)
1x Goddom and Somorrah 484sh (25mm)
2x Transbomber 144sh (25mm)

Nu zoek ik nog wat groots, of meerdere dingen die er tussen passen.
Heaven From Hell A+B met 500 schoten is een optie, maar voor dat geld is ook wat ander mooi spul te vinden, 4 100sh 30mm blokken moet wel lukken, maar het moet wel wat moois zijn! (En allemaal I shape).

Helemaal mee eens Djaimy, zo zou ik het ook neerzetten.

Voor mijn 12-uursmomentje heb ik nu dit staan:
2x Giant Beast 588sh (20mm)
1x Event Power Box 100sh no.1 & no.2 2x100sh (30mm)
1x Goddom and Somorrah 484sh (25mm)
2x Transbomber 144sh (25mm)

Nu zoek ik nog wat groots, of meerdere dingen die er tussen passen.
Heaven From Hell A+B met 500 schoten is een optie, maar voor dat geld is ook wat ander mooi spul te vinden, 4 100sh 30mm blokken moet wel lukken, maar het moet wel wat moois zijn! (En allemaal I shape).

Tjsa, afwachten naar de Evo Force One? Dat is een best bakbeest.
Overigens ,de Event Power boxen zijn 25mm :wink:

Wat ik een dik blok vind om vóór de Transbombers te schieten is de Screaming Wizard van Eurostar. Past daar mooi bij met zn salvo's en fluiters.

En zou toch ook gaan voor een rustiger 30mm blok ná de Giant Beast boxen. Even rustig genieten, van een lekkere mixbox. Denk dan aan de Rambam 3.0, een oude Pangu Box, Immortal Gold oid.

Als je het geen probleem vind om te knopen, zou een karton cakes ook leuk van toegevoegde waarde kunnen zijn. Dan laat je de fluiters van Goddom and Somorrah al terugkomen in bijvoorbeeld een karton Wicked Whistle/Fast Silver Whistling op het begin. Of schiet je een aantal keer Usain Volt (super snelle cake) ergens halverwege. Of een karton crackling cakes ná de transbombers, paar salutecakes erbij, nóg meer chaos!

Opties opties opties. Conclusie: kies wat je zelf mooi vindt :D

De bestellijsten zijn grotendeels al afgerond bij mij, maar toch ben ik wel benieuwd in welke volgorde jullie de volgende producten zouden schieten. Ben er nog niet echt over uit:

1x Tournament Box
1x Sodom and Gomorrah
1x Event Mine Shell Mayhem

Vooralsnog lijkt mij de verdeling zoals die hierboven staat wel goed, maar ik twijfel.. iemand ideeën?

En dan afsluiten met een dikke finalebak zoals de Noi-Z, Tycoon van Wolff of Full Moon Party van VWT. Niks meer aan doen, denk dat je zo het meeste eruit hebt gehaald!

Wat ik nog wel zou overwegen, het zeldfe als wat ik Ruben ook zei, om iets van fluiters toe te voegen. Anders staan de fluitjes uit Sodom and Gomorrah zo alleen. Paar keer Fast Silver Whistling tussen de losse compounds stoppen, of simultaan mee laten draaien, opties genoeg!

En dan afsluiten met een dikke finalebak zoals de Noi-Z, Tycoon van Wolff of Full Moon Party van VWT. Niks meer aan doen, denk dat je zo het meeste eruit hebt gehaald!

Wat ik nog wel zou overwegen, het zeldfe als wat ik Ruben ook zei, om iets van fluiters toe te voegen. Anders staan de fluitjes uit Sodom and Gomorrah zo alleen. Paar keer Fast Silver Whistling tussen de losse compounds stoppen, of simultaan mee laten draaien, opties genoeg!

De finale levert nog genoeg fluit op. Staan o.a. Een aantal special #4 en geisterblitz gepland, in meervoud :handsup:

Hallo allemaal,
Ik ben een show aan het maken. Ik start met 3x de devil scream gelijk met de big fat chill.
Daarna wil ik een lekker snel ram cakeje doen, om goed de aandacht te trekken. Heeft iemand suggesties voor die cake?

Hallo allemaal,
Ik ben een show aan het maken. Ik start met 3x de devil scream gelijk met de big fat chill.
Daarna wil ik een lekker snel ram cakeje doen, om goed de aandacht te trekken. Heeft iemand suggesties voor die cake?

Dit is wel een ramcakeje denk ik:D

Hallo allemaal,

Thunderstorm van Eurostar? Of de Usain Volt van VWtotaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan