Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Popcorn zelf nog niet gehad maar op basis van de filmpjes en mijn eigen Crackling Crystal afgelopen jaar zou ik gaan voor de Crackling Crystal. Was echt gigantisch in hoogte maar vooral ook in breedte. En je wil maximale chaos denk ik? vandaarWillen de transbomer met een goede crackling fontein rond schieten, denken aan de popcorn of de Crackling crystal, welke zou jullie voorkeur hebben ?
Daar zijn we inmiddels mee bezigGaan we doenMisschien handig om jou lijst te delen in het topic van fluit bij vuurwerk algemeen en dan de lijst per importeur te maken in 1 overzicht ?
Tijdens de demo van Magnum schoten ze een paar tail cakes in de finale uit de Pyroshow lijn van Broekhoff, die waren echt zeer gaaf. Wellicht dat je daar iets uit kunt vinden ?
Broekhoff heeft ook een mooie nieuwe tail-waaier. De Spider Tail Magic. https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?58344-Spidertail-Magic-*NIEUW-2020*
Maar die Sunbeam 2 is ook erg goed, zeker voor de actieprijs die jij waarschijnlijk voor je hebtHet ligt er een beetje aan wat je er mee wilt gaan doen. Chaos, of rust? Is het een groot onderdeel van een show, of heb je een gigantische show waar het maar 1 element van is. Ben benieuwd!
EDIT: Je kunt natuurlijk ook de Glitter mine to Color Comet van de Showtime lijn van Cafferata pakken! Bewezen topper. Of de Barbary Lion van Luypaers (goedkoper dan je denkt!)
Ik heb een aantal cakes besteld voor een daylight project.
Alleen ik heb geen inspiratie voor een concreet showtje.
Kan iemand mij helpen?
3x Unabomber - Vuurwerkmania (crackling)
10x Salute 36 - China Red (knal)
3x Las Fallas - China Red (knal)
1x Johnny Dangerous - Vuurwerkmania (Crackling)
12x Star Trooper - Rubro (Crackling)
4x Blow Out - Wolff (Hummer)
2x Explode Whistling to salute - Tristar (knal met fluit all at once)
1x Thunderstorm - Eurostar
Zijn er ook nog ideeën voor aanvullingen?
Popcorn zelf nog niet gehad maar op basis van de filmpjes en mijn eigen Crackling Crystal afgelopen jaar zou ik gaan voor de Crackling Crystal. Was echt gigantisch in hoogte maar vooral ook in breedte. En je wil maximale chaos denk ik? vandaar![]()
Popcorn is echt een leuke fontein, maar zeker geen spektakel.Willen de transbomer met een goede crackling fontein rond schieten, denken aan de popcorn of de Crackling crystal, welke zou jullie voorkeur hebben ?
Cakes met fluit:
Fluitbatterijtjes 16 - 1000 shots
Return of the Phoenix - Wolff
Freaky whistler - VWtotaal
Raw whistler - Zena
Fast Silver Whistling - Showtime Cafferata
Triple Riot - VWtotaal (3 stage fluit)
Three stage Whistle - Redwire (3 stage fluit)
Fast three stage whistling - Pyroshow Broekhoff
Cakes met fluit naar boeketje
Daisy beam - Rubro
Hellfire Thunder - Evo
Viper - Wolff
Sky Screamers 2.0 - Vulcan
Pounding napalm - Mania
Scream - Tropic
Wicked Whistle - Totaal
Stormchaser - Wolff
Bora Bora - Lesli
The Gunner - Lesli
Whistle caps - GBV
Cakes fluit naar Salute
Saluted - VWtotaal
Scream Salute - Tropic
Boxen Fluit naar boeket / salute
Special #4 - Katan
Kingsmen - Evo Rennaisance
Screaming Elevator - China Red
Scream - Pangu
60/25 The final - Totaal
Sky High Whistle - Zena
Geistesblitz - Mania (Salute)
Super Skream - Lesli (afgewisseld met normale boeketten)
Screaming Wizard - Eurostar (afgewisseld met normale boeketten)
Willen de transbomer met een goede crackling fontein rond schieten, denken aan de popcorn of de Crackling crystal, welke zou jullie voorkeur hebben ?
Willen de transbomer met een goede crackling fontein rond schieten, denken aan de popcorn of de Crackling crystal, welke zou jullie voorkeur hebben ?
Eigenlijk een hele makkelijke vraag, maar hopelijk zijn jullie het er mee eens;
Is dit de juiste volgorde? En welke box zou er nog mooi bij passen?
2x Giant Beast 588sh (20mm)
1x Event Power Box 100sh no.1 & no.2 (30mm)
1x Goddom and Somorrah 484sh (25mm)
2x Transbomber 144sh(25mm)
En de cracker fountains van funke? Mooi geweld, tikje kort maar wel 5 in een doosje. Je kunt ze doorlonten met 2 en dan 3 voor lange en ietswat opbouwende chaos. En voor een mooie prijs.
Inderdaad, het moet een flinke chaos worden, moet 1 grote crackling muur worden. We hebben nog even, maar de stress begint langzaam te komen![]()
Eigenlijk een hele makkelijke vraag, maar hopelijk zijn jullie het er mee eens;
Is dit de juiste volgorde? En welke box zou er nog mooi bij passen?
2x Giant Beast 588sh (20mm)
1x Event Power Box 100sh no.1 & no.2 (30mm)
1x Goddom and Somorrah 484sh (25mm)
2x Transbomber 144sh(25mm)
Wellicht dat dit ook iets is?Ja daar zat ik ook nog aan te denken inderdaad. Maar kom tot nu toe niet in een winkel waar ze die verkopen, eens kijken. Tot nu toe gaat de keus uit naar de fontein van Cafferata.