Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Willen de transbomer met een goede crackling fontein rond schieten, denken aan de popcorn of de Crackling crystal, welke zou jullie voorkeur hebben ?

Willen de transbomer met een goede crackling fontein rond schieten, denken aan de popcorn of de Crackling crystal, welke zou jullie voorkeur hebben ?
Popcorn zelf nog niet gehad maar op basis van de filmpjes en mijn eigen Crackling Crystal afgelopen jaar zou ik gaan voor de Crackling Crystal. Was echt gigantisch in hoogte maar vooral ook in breedte. En je wil maximale chaos denk ik? vandaar :tongue2:

Tijdens de demo van Magnum schoten ze een paar tail cakes in de finale uit de Pyroshow lijn van Broekhoff, die waren echt zeer gaaf. Wellicht dat je daar iets uit kunt vinden ?

Ja zitten hele toffe tail producten tussen. Heb er al een paar op het wensenlijstje staan. Thanks voor de tip!

Broekhoff heeft ook een mooie nieuwe tail-waaier. De Spider Tail Magic. https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?58344-Spidertail-Magic-*NIEUW-2020*

Maar die Sunbeam 2 is ook erg goed, zeker voor de actieprijs die jij waarschijnlijk voor je hebt :wink: Het ligt er een beetje aan wat je er mee wilt gaan doen. Chaos, of rust? Is het een groot onderdeel van een show, of heb je een gigantische show waar het maar 1 element van is. Ben benieuwd!

EDIT: Je kunt natuurlijk ook de Glitter mine to Color Comet van de Showtime lijn van Cafferata pakken! Bewezen topper. Of de Barbary Lion van Luypaers (goedkoper dan je denkt!)

Ik wil dit jaar wat meer tails in de show verwerken, juist omdat vorig jaar de glitter mine to color comet zeer goed is bevallen. De Spider Tail Magic ziet er ook heel tof uit alleen die lijkt op de sunbeam 3 die ik heb. Dus die wellicht voor volgend jaar.

Ik heb de color carnival, sunbeam 5 en de mega maxi qua tail effecten. Ik denk dat ik de tailgate fan ook nog bestel, dan heb ik genoeg fan shapes. Voor een rustmoment wil ik de color carnival combineren met wat I shape tailcakes. Of zou crosettes hierbij mooier zijn?

Ik heb een aantal cakes besteld voor een daylight project.
Alleen ik heb geen inspiratie voor een concreet showtje.
Kan iemand mij helpen?

3x Unabomber - Vuurwerkmania (crackling)
10x Salute 36 - China Red (knal)
3x Las Fallas - China Red (knal)
1x Johnny Dangerous - Vuurwerkmania (Crackling)
12x Star Trooper - Rubro (Crackling)
4x Blow Out - Wolff (Hummer)
2x Explode Whistling to salute - Tristar (knal met fluit all at once)
1x Thunderstorm - Eurostar

Zijn er ook nog ideeën voor aanvullingen?

Bengaals vuur? De funke dingen met crackling erna zijn ook wel tof.

Ik zou iig de blow-out ergens halverwege doen, mogelijk 2x2 als breekpunt. Unabombers zou ik combineren met een fluitbakje, het tempo is best laag van die dingen.

Popcorn zelf nog niet gehad maar op basis van de filmpjes en mijn eigen Crackling Crystal afgelopen jaar zou ik gaan voor de Crackling Crystal. Was echt gigantisch in hoogte maar vooral ook in breedte. En je wil maximale chaos denk ik? vandaar :tongue2:

Inderdaad, het moet een flinke chaos worden, moet 1 grote crackling muur worden. We hebben nog even, maar de stress begint langzaam te komen :bonk:

Popcorn is echt een leuke fontein, maar zeker geen spektakel.
Crackling crystal is dat wel, dus daar zou ik zeker voor gaan.

Cakes met fluit:
Fluitbatterijtjes 16 - 1000 shots
Return of the Phoenix - Wolff
Freaky whistler - VWtotaal
Raw whistler - Zena
Fast Silver Whistling - Showtime Cafferata
Triple Riot - VWtotaal (3 stage fluit)
Three stage Whistle - Redwire (3 stage fluit)
Fast three stage whistling - Pyroshow Broekhoff

Cakes met fluit naar boeketje
Daisy beam - Rubro
Hellfire Thunder - Evo
Viper - Wolff
Sky Screamers 2.0 - Vulcan
Pounding napalm - Mania
Scream - Tropic
Wicked Whistle - Totaal
Stormchaser - Wolff
Bora Bora - Lesli
The Gunner - Lesli
Whistle caps - GBV

Cakes fluit naar Salute
Saluted - VWtotaal
Scream Salute - Tropic

Boxen Fluit naar boeket / salute
Special #4 - Katan
Kingsmen - Evo Rennaisance
Screaming Elevator - China Red
Scream - Pangu
60/25 The final - Totaal
Sky High Whistle - Zena
Geistesblitz - Mania (Salute)
Super Skream - Lesli (afgewisseld met normale boeketten)
Screaming Wizard - Eurostar (afgewisseld met normale boeketten)

Wiz streak van red wire heb je ook nog
Schlosssgeist van blackboxx

Je zou ook nog kunnen kiezen voor de snowman. Voor een klein prijsje te krijgen. Misschien wat kort alleen:

Eigenlijk een hele makkelijke vraag, maar hopelijk zijn jullie het er mee eens;
Is dit de juiste volgorde? En welke box zou er nog mooi bij passen?

2x Giant Beast 588sh (20mm)
1x Event Power Box 100sh no.1 & no.2 (30mm)
1x Goddom and Somorrah 484sh (25mm)
2x Transbomber 144sh(25mm)

En de cracker fountains van funke? Mooi geweld, tikje kort maar wel 5 in een doosje. Je kunt ze doorlonten met 2 en dan 3 voor lange en ietswat opbouwende chaos. En voor een mooie prijs.

Dat is een show met heel veel shots! Nice!

Ik denk dat je met een 30mm box nog een mooiere finale neer kunt zetten. Hoewel 2 transbombers natuurlijk ook wel chaos geeft! Wat suggesties van mijn kant:

XX keer Crackling Chry na de transbombers

30mm box tussen Soddom and Gomorrah (een rustig, of snel ding, maakt nie zo veel uit)

Mixed shape cake's / box toevoegen. Nu heb je alles i-shape. Tussen de Powerboxen en Soddom and Gomorrah een Cannonade / Ultimate Mythology is best een vette toevoeging. En allicht zelfs 2 van deze boxen erin, voor de mixed shapes. Of, als je Wolff in de buurt hebt, een Blue Night Fire tussen Soddom en de Transbombers :D

Het is hier niet al te breed, vandaar dat alles I shape is. Dan valt er helaas al een hoop af.

En de cracker fountains van funke? Mooi geweld, tikje kort maar wel 5 in een doosje. Je kunt ze doorlonten met 2 en dan 3 voor lange en ietswat opbouwende chaos. En voor een mooie prijs.

Ja daar zat ik ook nog aan te denken inderdaad. Maar kom tot nu toe niet in een winkel waar ze die verkopen, eens kijken. Tot nu toe gaat de keus uit naar de fontein van Cafferata.

Inderdaad, het moet een flinke chaos worden, moet 1 grote crackling muur worden. We hebben nog even, maar de stress begint langzaam te komen :bonk:

Dan sws met de Crackling chrystal, intensiteit en duur. Afhankelijk van de pauzes tussen de cakes en fonteinbuisjes kunnen ze even lang duren. Eventueel Mad Riot niet vergeten van Wolff voor een complete verdeling van crackling tot op de grond. Alleen duren deze wel wat langer dan de TB en CC.

Een Katan Special 4 tegelijk met de twee transbombers:D

Ja daar zat ik ook nog aan te denken inderdaad. Maar kom tot nu toe niet in een winkel waar ze die verkopen, eens kijken. Tot nu toe gaat de keus uit naar de fontein van Cafferata.
Wellicht dat dit ook iets is?

Kan je prima mee steppen.
De cracker fountains zijn te koop in duitsland, is volgen mij niet voor NL

Ik heb weer een half idee voor een showtje, waar ik graag jullie input voor zou meenemen.
Het heet : Zo veel mogelijk shots in zo min mogelijk tijd. En wilde graag ultra-hoog tempo cakes achter mekaar plakken.

Eerste opzet:
The Ultimate
Fast Silver Whistling
Usain Volt (door deze cake kwam ik op t idee)
Cruel Cannon
Thunderstorm

Welke hoog tempo, klein caliber cakes kunnen jullie nog bedenken, die hier een mooie toevoeging op zouden zijn? Hoor het graag!

Leuk idee Pim, ben benieuwd wat dat gaat worden uiteindelijk. Misschien de finale cake van de transbomber erbij een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan