Ik zoek een cake

Hi,

Ik zoek een cake die (vrijwel) sprekend lijkt op deze. <-- Alleen de tails.
Het liefst wel met rode tails, en geen i-shape.
Budget maakt niet uit.

Ook ben ik opzoek naar een alternatief voor deze (deze kan ik nergens vinden)

Groetjes!

Zena be heeft 2 nieuwe waaiers en Romeinse kaarsen op de markt gebracht met het zelfde concept
E-pulz van vwt
Sunbeam - Evo (meerdere uitvoeringen)
Met gekleurde tips heeft wolff wat compound boxen in combinatie met anderen effecten !

Zena be heeft 2 nieuwe waaiers en Romeinse kaarsen op de markt gebracht met het zelfde concept
E-pulz van vwt
Sunbeam - Evo (meerdere uitvoeringen)
Met gekleurde tips heeft wolff wat compound boxen in combinatie met anderen effecten !

Wil ik nog aan toevoegen dat de showtime lijn van cafferata een aantal dikke tail-producten heeft zoals de Glitter Mike & Glitter Comet.

Voor die eerste, kijk ook eens naar de Cranc van wolff. Niet helemaal wat je bedoelt, maar wel een dikke cake!

Hi,

Budget maakt niet uit.

Ook ben ik opzoek naar een alternatief voor deze (deze kan ik nergens vinden)

Groetjes!

Ik zou eens kijken naar de Parades van Broekhoff. Buitengewoon goede kaarsen die goed in V shape te plaatsen zijn. Met de name de Brocade tip varianten zijn top.

Wil ik nog aan toevoegen dat de showtime lijn van cafferata een aantal dikke tail-producten heeft zoals de Glitter Mike & Glitter Comet.

Voor die eerste, kijk ook eens naar de Cranc van wolff. Niet helemaal wat je bedoelt, maar wel een dikke cake!

Hellemaal vergeten maar ook echt toppers !!!

Ik ben op zoek naar een goede hummer cake voor in mijn show. Heeft iemand een voorstel?

Zijn weinig verkrijgbaar tegenwoordig.
Heb zelf alleen ervaring met de Blow Off / Black Hornet van Wolff. Is wat traag en heeft weinig schoten, maar als je er een stuk of wat door lont heb je wel leuke hummers.
Verder heb je nog een cake in Showtime lijn van Cafferata..

Zo aan de buitenkant te zien denk ik dat het the rave/the hitman is.
Mals dat zo is, zeker een aanrader.

Nope dat is niet the rave. Deze box heeft echt een eigen video online staan ook, maar geen straatvideo. The rave heb ik vorig jaar ook gehad, die is zeker super. Dit is een andere box

Hi,

Budget maakt niet uit.

Waarom moet ie er sprekend op lijken en neem je niet gewoon deze?!
Komt gewoon uit de Pyroshow lijn van BVD.

Pyrostar heeft de "Pyro 5" Spinners to ti Salute

Is er een Nederlandse cake die hier op lijkt?

Ik zoek een aantal eventueel ‘stille’ cakes. Liefst mines, tails, fish en falling leaves effecten. Ik zoek deze cakes om te gebruiken als show element. Even wat anders dan het standaard geknal. Iemand die goede adviezen heeft en me kan helpen?

Back
Bovenaan