Al aan de Sunrise gedacht... http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?7761-Sunrise
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoi mensen, ik vroeg me af of jullie mij konden helpen met een bestellijstje.
Ik ga kopen bij http://www.vuurwerkplanet.nl/multimatebouwmarktserooskerke/v_406_39935 dit is volgens mij de enige lijn die hier in de buurt word verkocht (walcheren).
Ik hoef geen absurd grote potten maar al het kleine vuurwerk zoals rotjes, grondbloemen, romeinse kaarsen etc. hoef ik niet meer. Budget is ongeveer 100/150 euro.
Kan iemand helpen?
Alvast bedankt, Actajon.
Hoi mensen, ik vroeg me af of jullie mij konden helpen met een bestellijstje.
Ik ga kopen bij http://www.vuurwerkplanet.nl/multimatebouwmarktserooskerke/v_406_39935 dit is volgens mij de enige lijn die hier in de buurt word verkocht (walcheren).
Ik hoef geen absurd grote potten maar al het kleine vuurwerk zoals rotjes, grondbloemen, romeinse kaarsen etc. hoef ik niet meer. Budget is ongeveer 100/150 euro.
Kan iemand helpen?
Alvast bedankt, Actajon.
Op walcheren heb je echt nog wel wat andere winkels hoor. Sowieso komt vuurwerkpaleis met wolff vuurwerk. Intratuin met bonfireworks en Lesli(sovietshooters). Ik zou even wachten tot begin december en dan je vraag nog een keer stellen want dan kan ik je wel eventueel helpen met een lijstje samenstellen(Pm kan natuurlijk ook).
Als je toch alleen bij de multimate wil bestellen zou ik kijken naar de bestseller lijn. Verder is de Pamela natuurlijk een aanrader. Voor de rest vind ik dat bij de multimate niet echt goede producten te vinden zijn.
Omlabelingen zijn er om het product bij alle winkeliers te kunnen verkopen. Winkelier A verkoopt de cake met een oranje label, 500m verder een winkelier die bij dezelfde importeur inkoopt, maar dan met een blauw label. Dan lijkt het anders, eerlijke concurrentie en beide goede producten.
Jouw vraag over de Extreme Salute is echter lastiger; had je de Extreme Salute van Wolff Vuurwerk, of die van Vuurwerkvisie? Beide eenzelfde type uiterlijk, beide in een lijn genaamd Barely Legal, maar zeker wel verschil in de cakes!
Deze bestelling wil ik eigenlijk deze week de deur uit doen:
Winkel: ZENA Vuurwerk (Nederland)
2x Deep Impact - 9,98
1x Heroic Strike - 9,95
1x Trouble Shooter - 9,99
1x Light Year pijlen - 19,95
1x High Lighter - 25,-
3x Flower Power - 2,97
4x Magic Missile - 5,-
1x Sick6 rockets - 7,95
4x Assorted 6pack - 7,80
5x 90sh. knalmat - 4,75
TOTAAL BEDRAG: 103,34
GRATIS: Pyro's delight t.w.v. 19,99
Iemand nog tips??
3 stuks toch? Tenminste, dat is wat ik heb besteld voor mijn broertje.. Dus of dat is een fout, of het wijkt af her en der!
Deze bestelling wil ik eigenlijk deze week de deur uit doen:
Winkel: ZENA Vuurwerk (Nederland)
2x Deep Impact - 9,98
1x Heroic Strike - 9,95
1x Trouble Shooter - 9,99
1x Light Year pijlen - 19,95
1x High Lighter - 25,-
3x Flower Power - 2,97
4x Magic Missile - 5,-
1x Sick6 rockets - 7,95
4x Assorted 6pack - 7,80
5x 90sh. knalmat - 4,75
TOTAAL BEDRAG: 103,34
GRATIS: Pyro's delight t.w.v. 19,99
Iemand nog tips??
Ik zou de sick 6 rockets niet nemen. Kun je beter sick 6 mortiertjes nemen. Zijn veel goedkoper en knallen even hard.
Ik vind knalpijlen altijd wel leuk om te schieten ja maar van de Sick6 rockets was ik zeker niet onder de indruk. Duur en niet hard.