Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb besloten om het hardste uit Nederland te halen. Alleen zelf kom ik er echt niet uit. Ik wil rond de 100 euro besteden. Alles moet uit de hardste knal bestaan. Dus de hardste mortieren, cakes, kanonslagen etc. Lijkt me ook wel fijn om te weten of ik het allemaal bij één winkel kan kopen, of dat ik naar meerdere winkels moet gaan. Ik wil dit jaar vooral knallend het jaar in en uit. Graag wil ik wel meer opties horen dan bijvoorbeeld de duurste, of de hardste. Liefst 3 opties waarbij de hardste, de beste keus, en de budget keus inzitten.

Alvast bedankt,

Damian

Ik heb besloten om het hardste uit Nederland te halen. Alleen zelf kom ik er echt niet uit. Ik wil rond de 100 euro besteden. Alles moet uit de hardste knal bestaan. Dus de hardste mortieren, cakes, kanonslagen etc. Lijkt me ook wel fijn om te weten of ik het allemaal bij één winkel kan kopen, of dat ik naar meerdere winkels moet gaan. Ik wil dit jaar vooral knallend het jaar in en uit. Graag wil ik wel meer opties horen dan bijvoorbeeld de duurste, of de hardste. Liefst 3 opties waarbij de hardste, de beste keus, en de budget keus inzitten.

Alvast bedankt,

Damian

En waar moet die winkel gevestigd zijn?

www.haokanvuurwerkshop.nl Daar heb je goedkoop vuurwerk!

Knalcakes als Salute Cake 1 of Delicious Thunder. Vooral de Delicious Thunder is leuk voor die prijs omdat je een normale en een finale versie krijgt.
Je noemt nu alleen maar knalcakes. En je noemt op dit moment alleen goedkope cake's. Ik vroeg om letterlijk de beste, een beste keus, en de goedkoopste (die ook nog redelijk goed van kwaliteit). Ook weet ik wel dat de Spanish crackers de hardste grondknallers zijn (naast grondbloem met knal). Helaas verkopen zij die niet.

Misschien dat jullie mij een paar leuke suggesties kunnen geven voor mijn lijst?
Budget; 500/600 euro.
Importeurs; Zena, Rubro, Lesli en Vuurwerk24.
Wat; Ik hou niet meer zo van het kleine spul, mijn moment is eigenlijk na 12uur. Ik wil gewoon kwalitatief goed vuurwerk, en niet van die kleine prutsdingen. Zou het ook wel leuk vinden dat ik een paar cake's heb voor in de vooravond, maar niet teveel. Ook zie ik graag een paar knalcake's, zoals de delicious thunder. Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Misschien dat jullie mij een paar leuke suggesties kunnen geven voor mijn lijst?
Budget; 500/600 euro.
Wat; Ik hou niet meer zo van het kleine spul, mijn moment is eigenlijk na 12uur. Ik wil gewoon kwalitatief goed vuurwerk, en niet van die kleine prutsdingen. Zou het ook wel leuk vinden dat ik een paar cake's heb voor in de vooravond, maar niet teveel. Ook zie ik graag een paar knalcake's, zoals de delicious thunder. Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Bij welke winkel ga je halen? Heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van freakacties?

Zover ik weet is Salute Cake 1 een zeer goede knal cake. De Delicious Thunder heb ik ook alleen maar positieve reacties op gelezen.

De Goedkoopste: Thunder Salute voor 7,95
De hardste mortiertjes die ze hebben zijn denk ik de Royal THunder Smoke of de Short circuit. Short Circuit heb ik helaas nog nooit gehoord.
En de Sick6 zijn goede knalpijlen.
Een beste keus is zoals ik het opvat: Prijs/Kwaliteit verhouding. Dan zou ik naar de Delicious Thunder gaan.

Kwa hardste knal cake kan ik je niet helpen dan.

Alvast bedankt,

Damian
Laat ik even toevoegen voor de mensen die me nog willen helpen:

Van de kanonslagen weet ik het onderandere:

Het hardst:

1. Twister (grondbloem met knal)
2. Spanish Cracker (kanonslag, cafferata)
3 ...?

Zo wil ik van bijvoorbeeld de kanonslagen het hardst, en de beste koop zien. Als iemand dit voor mij zou kunnen doen. Als er iets is wat zo dichtbij knal zit kan je ook twee vuurwerksoorten op één plek zetten. Het gaat me er niet om welke winkel. Ik wil het hardste uit HEEL Nederland. De knalcakes komen later wel, ik wil eerste de kanonslagen compleet hebben :P.

Zover ik weet is Salute Cake 1 een zeer goede knal cake. De Delicious Thunder heb ik ook alleen maar positieve reacties op gelezen.

De Goedkoopste: Thunder Salute voor 7,95
De hardste mortiertjes die ze hebben zijn denk ik de Royal THunder Smoke of de Short circuit. Short Circuit heb ik helaas nog nooit gehoord.
En de Sick6 zijn goede knalpijlen.
Een beste keus is zoals ik het opvat: Prijs/Kwaliteit verhouding. Dan zou ik naar de Delicious Thunder gaan.

Kwa hardste knal cake kan ik je niet helpen dan.
Ik hoor veel over die twee knalcakes. Die twee lijken mij de beste keus. Maar ik mis toch de hardste van Nederland. Het boeit me dan niet welke prijs.

Laat ik even toevoegen voor de mensen die me nog willen helpen:

Van de kanonslagen weet ik het onderandere:

Het hardst:

1. Twister (grondbloem met knal)
2. Spanish Cracker (kanonslag, cafferata)
3 ...?

Zo wil ik van bijvoorbeeld de kanonslagen het hardst, en de beste koop zien. Als iemand dit voor mij zou kunnen doen. Als er iets is wat zo dichtbij knal zit kan je ook twee vuurwerksoorten op één plek zetten. Het gaat me er niet om welke winkel. Ik wil het hardste uit HEEL Nederland. De knalcakes komen later wel, ik wil eerste de kanonslagen compleet hebben :P.

Ik hoor veel over die twee knalcakes. Die twee lijken mij de beste keus. Maar ik mis toch de hardste van Nederland. Het boeit me dan niet welke prijs.

De hardste knalcake van afgelopen jaar was de Salute 1 van schuurmans!

Bij welke winkel ga je halen? Heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van freakacties?

Ik heb 2 winkels waar ik ga halen, maar die zijn nog niet online. Misschien dat ik nog bij een winkel met een leuke actie bestel. Maar ga er maar vanuit dat de gehele Rubro collectie beschikbaar is, de toppers van Zena, de gehele Lesli collectie (muv de intratuin producten, soviet shooters) en de gehele Vuurwerk24 collectie.

Ik heb 2 winkels waar ik ga halen, maar die zijn nog niet online. Misschien dat ik nog bij een winkel met een leuke actie bestel. Maar ga er maar vanuit dat de gehele Rubro collectie beschikbaar is, de toppers van Zena, de gehele Lesli collectie (muv de intratuin producten, soviet shooters) en de gehele Vuurwerk24 collectie.

1 x King Cobra = 29,95
1 x Big Momma = 99,95
1 x Delicious thunder = 25,00
1 x Blow out = 25,00
2 x Heavy Legend 16 sh = 13,90
1 x Falcon = 26,50
1 x Secret Wave = 29,50
1 x Killer instinct = 25,00
1 x Unukalhai = 44,95
1 x Big Five = 49,95
1 x Crackling whistler = 6,95
1 x Wacky Whistler = 19,95
1 x Pyro's Myth = 14,95
1 x Midnight mania = 25,00
1 x Highlighter = 25,00
1 x Rude Awakening = 22,50
1 x The Legacy = 32,50
2 x Psycho mania = 23,90
2 x Shock Syndrome = 19,90 (actie zenavuurwerk.nl)
1 x Raw Whistler = 19,95
1 x Light year = 19,95

Totaal van 530,80 euro als ik het goed heb. Zit natuurlijk wel een persoonlijkheidsfactor in dit lijstje, maar dit zijn in mijn ogen echt toppers waar je een prima avond mee kan hebben. Mocht je de mogelijkheid hebben, zoek een winkel met een mooie kortingsactie. Kan behoorlijk schelen. Deze prijzen zijn trouwens gebaseerd op de website van Huismanvuurwerk en Zenavuurwerk!

Succes!

Te besten 450 euro het moet siervuurwerk of pakketen of pijlen of allemaal zijn te besteden bij xlfireworks wie kan helpen? asjeblieft groetjes pim

Voor nu wil ik alvast kleine bestelling doen bij hoakan

Voor rond de 150 aan budget potjes en wat grut wat echt nu goedkoper is

Ik zelf had ik al in gedachte 3 keer sick 6 pijlen
Delicious thunder
Pro rockets 2
Solar storm
Heroic strike
Psygic mania
3 x thunder salute
Rocket boom

Iemand verder nog suggesties of potten ziet die beter zijn.

Budget; 500/600 euro.

Mijn favoriete knalcake en een absolute aanrader is de aftershock thunder, ik weet het het is Hardix, en ook is hij prijzig maar als je eraan kunt komen en wilt de prijs ervoor betalen dan denk ik niet dat je teleurgesteld zult worden :)

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?3860-Aftershock-Thunder

Hey mensen,

Ik heb een niet zo heel erg hoog budget, maar wil natuurlijk wel een leuke jaarwisseling hebben. Dit budget zal rond de €120,- zijn! Voor om 00:00 hoef ik zelf niks te betalen, dat doet familie die op bezoek komt. Dat budget ligt rond de €350,- en moet nog helemaal uitgezocht worden. Winkels moeten allemaal rondom Nijmegen ergens liggen, verplaatsing met auto is mogelijk!
Zelf kom ik ongeveer hier op uit voor overdag:

Vuurwerkmeter €15,-
Naughty Screamers 10 st €2,- (Moeite waard?)
2x TK Jumbo box 80 st. €44,-
4x sparky €4,-
1x RK 12 st €1,- (voor doorlonten TK/Sick6)
10x Sick6 pijlen 6 st. €30,-
5x kanonslagen €5,- (Voor heksenkring, dat soort dingen)

Zit ik op een €101,-
Nog echte aanraders?
Sick6 mortieren zijn ook mogelijk nog, voor €2 per 6 stuks. Iets wat ik echt nog mis? Heb niet veel voor in de avond, maar dat is niet erg! Is expres zo!

Daarnaast moet ik dus nog voor €350,- iets uitzoeken voor het moment dat 2014 moet worden ingeluid. Gewoon dingen die ik moet hebben? Dan kan ik zelf daar altijd nog iets omheen bouwen!

alvast bedankt!

Misschien is het ook leuk als je nog iets van een knalcakeje erbij zou doen.
Secret sniper bijvoorbeeld, die heb je al voor 10 euro en dan krijg je er twee.
greetzz

Ah, inderdaad! Dat is zeker de moeite waard, heel erg bedankt! Overigens kunnen er ook dingen weg worden gelaten natuurlijk, mocht ik daar iets anders - leukers - neer kunnen zetten! ;)

Ah, inderdaad! Dat is zeker de moeite waard, heel erg bedankt! Overigens kunnen er ook dingen weg worden gelaten natuurlijk, mocht ik daar iets anders - leukers - neer kunnen zetten! ;)

Zelf ben ik erg fan van de sick6 pijlen die je al hebt en de sick6 singleshots! Zou er zelf nog een secret sniper bij doen zoals eerder gezegd door tjopper en wat fluitbakjes. Eventueel zou ik er ook nog wat klein spul bij doen zoals grondbloemen en fluitpijltjes.

Grondbloemen/fluitpijltjes ligt hier nog van vorig jaar. Toen wat te veel ingeslagen, dit jaar dus op maken. Ik ben inderdaad zelf ook fan van de sick6 maar de single shots zijn gewoon per stuk goed wat duurder en ach.. in een klein budget hakt dat er fors in!

Fluitbakjes, secret sniper, ga ik er allebei op zetten. Mocht het iets meer worden dan laat ik wel wat dingetjes vallen of besteed ik er iets meer aan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan