Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klein vraagje:

1x Stars over Paris en 1x Concerto Rosso
Of toch een van die 2 keer :p?

Dat hangt ook van de rest van je lijst af. Als je een groot budget hebt, zou ik twee dezelfde cakes tegelijk afschieten. Maar persoonlijk houd ik meer van variatie en zou ik dus elke cake één keer kopen. Allebei zijn ze goed en wel hun geld waard.

Dat hangt ook van de rest van je lijst af. Als je een groot budget hebt, zou ik twee dezelfde cakes tegelijk afschieten. Maar persoonlijk houd ik meer van variatie en zou ik dus elke cake één keer kopen. Allebei zijn ze goed en wel hun geld waard.
Bugget is niet heel groot nee, zou zo rond de 350 liggen. Denk dus ook dat ik ze allebei 1 keer neem inderdaad.

Dit wil ik zeer snel gaan bestellen bij Zena NL

2x Heroic Strike - 19,90
1x High Lighter - 25
3x Flower Power - 2,97
1x shock syndrome - 9,95
2x Matrix - 19,90
1x Total madness - 25
2x Crackling whistler - 13,90
1x vulcan - 2,99
1x ignition - 4,99
1x sick 6 pijlen - 7,95

TOTAAL BEDRAG: 132,55

GRATIS: Pyro's delight

Heeft er iemand tips of suggesties van welke cakes ik erbij zou moeten pakken of weglaten?
Laat het weten!!

Wat misschien een aanrader is is de Psycho Mania 9 shots 11.95.
Deze zou ik er in ieder geval bij bestellen.

Verder heb je een mooi lijstje.

Wij vieren oud en nieuw 's avonds met 4 gezinnen. Voor +- 50 euro siervuurwerk. Dealers: Intratuin en Vuurwerkland (Wolff)
Iemand leuke suggesties/ideeen?

~Leendert97

Edit: voor overdag heb ik al een lijstje, dat is geen probleem :)

Ik heb nu als finale voor mijn showtje 5x was gevolgd door 3x secret salvo tegelijk is dit een leuke finale?

Wij vieren oud en nieuw 's avonds met 4 gezinnen. Voor +- 50 euro siervuurwerk. Dealers: Intratuin en Vuurwerkland (Wolff)
Iemand leuke suggesties/ideeen?

~Leendert97

Ik zou denk ik in elk geval de Heavy 5 nemen (pakket van Dynasty). 5 mooie cakes voor 40,-.

Voor 50 euro moet je een beslissing maken of je 2/3 kwaliteits potten wilt of veel wilt afsteken. Ik zou bij Wolff sowieso naar Stars over Paris kijken nu deze weer in oude glorie hersteld is!

Doordat er zoveel mooie producten/boxen zijn kan ik maar geen keus maken.
Woon in Apeldoorn dus als ik het daar kan bestellen zou het fijn zijn.
Wil misschien wel naar Nijverdal rijden omdat je hier per karton kan bestellen.

Budget, €500-700 lijkt mij een mooie prijs.

12 x Silver Salute €170,00
1 x Event box 4 Seasons €119,00
4 x Salute Cake 1 €99,00
1 x Zena Revolution €169,00
1 x Zena Cakebox €99,95
1 x 6 Elements €169,00

Totaal € 825 alleen dit is nog wel te veel dus er moet iets weg. Neig om de salute cake weg te doen, heb al voldoende knalcakes van de SS.
Twijfel of ik wel voor zoveel boxen moet gaan, misschien is het leuker om alles aan te vullen met losse potten. Heb al heel veel gezien van Zena & Rubro maar over het laatste merk twijfel ik een beetje ivm opgepomte samples. Overdag wordt er niet veel afgestoken maar in de avond ga ik naar een feest met ongeveer 20 man waar ik waarschijnlijke de enige ben met vuurwerk hierom moet er zeker een dikke finale komen. Wat zeggen de freaks :)

Sluit de avond af met de 12 silver salutes tegelijk/ of haal delicious thunder 2e gratis. / 12 keer hoogmoed
de event box 4 seasons zou ik erin laten. Want deze is gewoon goed. De 6 elements is ook gewoon goed, maar hier kun je ook Garden of eden voor halen.
Persoonlijk zou ik de zena cakebox eruit laten. Als je iets moet skippen dan zou ik deze laten staan.
Als je bij Edraket besteld in apeldoorn kun je een keuze maken uit rubro/royal/zena/marijn. Omdat het in Apeldoorn is hoef je dan niet ver te rijden en scheelt het weer geld.
Misschien dat je dan de 6 elements kunt schrappen en er de garden of eden bestellen.
dus wat zou ik erin houden?
- Event 4 seasons
- six elements/ garden of eden(plus treasure islands gratis)
- Zena revolution(plus treasure Islands gratis)
- 6x delicious thunder(dus 12)/ 12 x SS / 12 keer hoogmoed.
Dan krijg je er de Zena cakebox nog bij gratis. Dus heb je die alsnog erin.
Wat ik in vet heb gedrukt zou ik halen. Hiermee ben je 567 euro kwijt. Als je wilt kun je nog de New Moon erbij doen. Een echt vette cake die je voor de finale van 12 keer hoogmoed af kunt laten gaan.
volgens mij heb je dan een vette show.

greetzzz

Top ! Hele goeie tips en eens met je wijzingen, vind 12 x SS ook te duur.
Wel wil ik nog perse de big momma hebben dus ik moet dan waarschijnlijk naar http://www.huismanvuurwerk.nl/lesli-vuurwerk/pyro-shopper/big-momma

Neig om het bij Huisman te bestellen omdat je bij de grote boxen vuurwerk gratis krijgt wat bij edraket niet is.

Heb vanmorgen 12 meter visco besteld dus ga zeker potten doorlonten.

delicious thunder lijkt me een prima vervanger voor de SS.

Dat kun je doen, Bij Edraket krijg je bij die grote bakken zoals GOE en Zena revolution gratis een treasure Island. Dus daar heb je er dan twee van. Verder krijg je ook nog gratis de Zena cakebox. Dat is niet gek toch. Verder zou je kunnen kijken wat het aan benzine kost om ergens anders heen te rijden. Dat moet je ook meerekenen. De 12 keer hoogmoed zou ik echt erin houden want zoals je hier op het forum op een filmpje hebt kunnen zien is dat heel erg vet.

greetzz

Je hebt helemaal gelijk en thnx voor je pm, reageer zo.

Ga het bestellen bij ED Raket, dit gaat het worden.

4 seasons
Zena Revolution+gratis ed raket treasure island
Garden of Eden + treasure islands
4 x Hoogmoed d
6 x Delicious thunder

Totaal € 572 en ik krijg de zena cakebox gratis

Super bedankt voor je hulp

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het me lukt en dan toch weer niet zal vooral komen door dat mijn budget gezakt is
dus misschien dat iemand hier mij kan helpen
Budget:200,-
Winkel: De Kanonslag Capelle aan den ijssel : https://dekanonslag.zenavuurwerk.nl/
Waar ik van hou:
- paar single shots minimaal 30-35 iets meer zou leuk zijn
- grotere aantallen dus niet 50 euro cakes
- geen overdag vuurwerk nodig (rotjes, grondbloemen etc)
- Pijlen is geen must
- en om verwarring te voorkomen de internet prijs is ook voorverkoop (ik snapte het eerst niet helemaal)

zelf was dit een van me velen opties:
Sick 6 6x 36 Single shots--- 11,25- 2x- 22,50
Deep impact---- 4,95- 3x- 14,97
Crackling whistler--- 6,95- 1x- 6,95
Matrix--- 9,95- 2x- 19,90
Trouble shooter--- 9,95- 2x- 19,90
The big Five--- 49,95- 1x- 49,95
Shock Syndrome--- 9,95- 1x- 9,95
Pyro’s Myth--- 14,95- 2X- 29,90
Origin of fire--- 8,50- 2x- 17,00
Heroic strike--- 9,95- 1x- 9,95
GRATIS Pyro’s Delight N.V.T 1x N.V.T
Totaal - - 201,05

Alvast bedankt . stef

Laatst bewerkt:
Nog een vraagje (gaat weliswaar over Belgisch vuurwerk maar ik hoop dat dit niet al teveel uitmaakt):

Zal ik 1x Nitraatmat 2000 shots van Pyrostar kopen voor 50,- of zal ik voor datzelfde bedrag een aantal 60shots nitraatmatten kopen van Chooët + nog wat black salutes en 5000 rolletjes??

Nog een vraagje (gaat weliswaar over Belgisch vuurwerk maar ik hoop dat dit niet al teveel uitmaakt):

Zal ik 1x Nitraatmat 2000 shots van Pyrostar kopen voor 50,- of zal ik voor datzelfde bedrag een aantal 60shots nitraatmatten kopen van Chooët + nog wat black salutes en 5000 rolletjes??

Voor dat geld zou ik een dikke 100k halen bij Zena, in die movember actie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan