Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi mensen, ik vroeg me af of jullie mij konden helpen met een bestellijstje.
Ik ga kopen bij http://www.vuurwerkplanet.nl/multimatebouwmarktserooskerke/v_406_39935 dit is volgens mij de enige lijn die hier in de buurt word verkocht (walcheren).
Ik hoef geen absurd grote potten maar al het kleine vuurwerk zoals rotjes, grondbloemen, romeinse kaarsen etc. hoef ik niet meer. Budget is ongeveer 100/150 euro.
Kan iemand helpen?

Alvast bedankt, Actajon.

ik kan je niet helpen met je bstelinge ik vind dat veet te personlijk wat je smaak ik maar ik zou je wel aan raden om 2 bestelingen te plaastesn 1 van iets over de 100 euro en 1 iets boven de 40 als je echt voor 150 euro wil bestellen op deze manier krijg je een 2e cake gratis succes

Hoi mensen, ik vroeg me af of jullie mij konden helpen met een bestellijstje.
Ik ga kopen bij http://www.vuurwerkplanet.nl/multimatebouwmarktserooskerke/v_406_39935 dit is volgens mij de enige lijn die hier in de buurt word verkocht (walcheren).
Ik hoef geen absurd grote potten maar al het kleine vuurwerk zoals rotjes, grondbloemen, romeinse kaarsen etc. hoef ik niet meer. Budget is ongeveer 100/150 euro.
Kan iemand helpen?

Alvast bedankt, Actajon.

Op walcheren heb je echt nog wel wat andere winkels hoor. Sowieso komt vuurwerkpaleis met wolff vuurwerk. Intratuin met bonfireworks en Lesli(sovietshooters). Ik zou even wachten tot begin december en dan je vraag nog een keer stellen want dan kan ik je wel eventueel helpen met een lijstje samenstellen(Pm kan natuurlijk ook).

Als je toch alleen bij de multimate wil bestellen zou ik kijken naar de bestseller lijn. Verder is de Pamela natuurlijk een aanrader. Voor de rest vind ik dat bij de multimate niet echt goede producten te vinden zijn.

Op walcheren heb je echt nog wel wat andere winkels hoor. Sowieso komt vuurwerkpaleis met wolff vuurwerk. Intratuin met bonfireworks en Lesli(sovietshooters). Ik zou even wachten tot begin december en dan je vraag nog een keer stellen want dan kan ik je wel eventueel helpen met een lijstje samenstellen(Pm kan natuurlijk ook).

Als je toch alleen bij de multimate wil bestellen zou ik kijken naar de bestseller lijn. Verder is de Pamela natuurlijk een aanrader. Voor de rest vind ik dat bij de multimate niet echt goede producten te vinden zijn.

Bedankt, ja is het eerste jaar dat ik hier woon en kon niks vinden van dealers buiten de multimate en nog een in middelburg met hetzelfde assortiment vandaar.

Hallo jongens,

Ik ben opzoek naar wat leuke singleshots, niet zomaar de bekende thunderkings maar wat betere met echt een goed boeket. Ik ben de Stoere knallers tegen gekomen, goede dingen maar deze zijn niet te koop in de buurt.

Heeft iemand nog een idee?

Hallo iedereen,

deze vraag is al vaak langs gekomen in het desbetreffende topic, maar toch is mij iets niet helemaal duidelijk geworden.

Ik heb afgelopen jaarwisseling een Extreme Salute gekocht bij de dealer in de buurt. Het label van de cake was bruin met rood. Deze cake presteerde fantastisch en besloot hierop dat ik er wel graag een karton van wilde. Ik keek op kartonvoordeel.nl en daar werd een karton extreme salute aangeboden. Echter stond erbij: Zelfde cake als de Big 19, Super 6-19. Ik vroeg mij hierop een aantal dingen af
1. Zijn dit de cakes die ik vorig jaar ook af stak?
2. Mocht dit zo zijn, waarom hebben ze dan 3 dezelfde series?
3. Zo niet, waar kan ik dan de 'echte' Extreme Salutes scoren?

Als iemand mij een dezer dagen zou kunnen helpen zou ik dat zeer op prijs stellen!

Met vriendelijke groet,

Paul

Omlabelingen zijn er om het product bij alle winkeliers te kunnen verkopen. Winkelier A verkoopt de cake met een oranje label, 500m verder een winkelier die bij dezelfde importeur inkoopt, maar dan met een blauw label. Dan lijkt het anders, eerlijke concurrentie en beide goede producten.

Jouw vraag over de Extreme Salute is echter lastiger; had je de Extreme Salute van Wolff Vuurwerk, of die van Vuurwerkvisie? Beide eenzelfde type uiterlijk, beide in een lijn genaamd Barely Legal, maar zeker wel verschil in de cakes!

Omlabelingen zijn er om het product bij alle winkeliers te kunnen verkopen. Winkelier A verkoopt de cake met een oranje label, 500m verder een winkelier die bij dezelfde importeur inkoopt, maar dan met een blauw label. Dan lijkt het anders, eerlijke concurrentie en beide goede producten.

Jouw vraag over de Extreme Salute is echter lastiger; had je de Extreme Salute van Wolff Vuurwerk, of die van Vuurwerkvisie? Beide eenzelfde type uiterlijk, beide in een lijn genaamd Barely Legal, maar zeker wel verschil in de cakes!

Ik weet dat de dealer Wolff producten in zijn assortiment had, dus het zou heel goed zo kunnen zijn dat deze dan inderdaad van Wolff waren! Bedankt voor je reactie

Deze bestelling wil ik eigenlijk deze week de deur uit doen:

Winkel: ZENA Vuurwerk (Nederland)

2x Deep Impact - 9,98
1x Heroic Strike - 9,95
1x Trouble Shooter - 9,99
1x Light Year pijlen - 19,95
1x High Lighter - 25,-
3x Flower Power - 2,97
4x Magic Missile - 5,-
1x Sick6 rockets - 7,95
4x Assorted 6pack - 7,80
5x 90sh. knalmat - 4,75

TOTAAL BEDRAG: 103,34

GRATIS: Pyro's delight t.w.v. 19,99

Iemand nog tips??

2x Deep Impact - 9,98
1x Heroic Strike - 9,95
1x High Lighter - 25,-
3x Flower Power - 2,97
4x Magic Missile - 5,-
1x Sick6 rockets - 7,95
4x Assorted 6pack - 7,80
5x 90sh. knalmat - 4,75

Iemand nog tips??

Ik zou de shock syndrome doen in plaats van de heroic strike! En volgens mij zit er een limiet van 2 stuks per persoon op die flower power.

2x Deep Impact - 9,98
1x Heroic Strike - 9,95
1x High Lighter - 25,-
3x Flower Power - 2,97
4x Magic Missile - 5,-
1x Sick6 rockets - 7,95
4x Assorted 6pack - 7,80
5x 90sh. knalmat - 4,75

Iemand nog tips??

Ik zou de sick 6 rockets niet nemen. Kun je beter sick 6 mortiertjes nemen. Zijn veel goedkoper en knallen even hard. Ik zou ook die knalmatjes niet nemen, maar dat is meer persoonlijk omdat ik de knallen erg zacht vind. Voor de rest een leuk lijstje!

Ik zou de sick 6 rockets niet nemen. Kun je beter sick 6 mortiertjes nemen. Zijn veel goedkoper en knallen even hard.

Tsja, dan kun je net zo goed zeggen dat je nooit pijlen moet kopen, want mortieren zijn altijd goedkoper.

Heb vorig jaar zowel de sick6 rockets als de single shots gehad, en zou de rockets zeker niet willen missen.

Ik vind knalpijlen altijd wel leuk om te schieten ja maar van de Sick6 rockets was ik zeker niet onder de indruk. Duur en niet hard.

Ik vind knalpijlen altijd wel leuk om te schieten ja maar van de Sick6 rockets was ik zeker niet onder de indruk. Duur en niet hard.

Ik vraag me af of de sick6 rockets bedoeld zijn als knalpijl. Anders hadden ze het effect beter weg kunnen laten. Ik zou ze ook niet weg laten, heb er vorig jaar van genoten!

Dit wil ik zeer snel gaan bestellen bij Zena NL

2x Heroic Strike - 19,90
1x High Lighter - 25
3x Flower Power - 2,97
1x shock syndrome - 9,95
2x Matrix - 19,90
1x Total madness - 25
2x Crackling whistler - 13,90
1x vulcan - 2,99
1x ignition - 4,99
1x sick 6 pijlen - 7,95

TOTAAL BEDRAG: 132,55

GRATIS: Pyro's delight

Heeft er iemand tips of suggesties van welke cakes ik erbij zou moeten pakken of weglaten?
Laat het weten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan