Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren ik ben opzoek naar een compound/cake waar veel roze in voorkomt het liefst alleen maar, maar dat ben ik nog niet tegen gekomen helaas

Alvast bedankt voor de eventuele suggesties!

Metallion Blitz bevat veel roze effecten, qua cake schiet de Red and Purple Peony van Original me te binnen, die effecten lijken soms ook naar een roze geheel te neigen.

@Klassieker, ook bij mij onbekend. Je zou 1 of meerdere Funkenweide Violett cakes kunnen gebruiken misschien?

Metallion Blitz bevat veel roze effecten, qua cake schiet de Red and Purple Peony van Original me te binnen, die effecten lijken soms ook naar een roze geheel te neigen.
@Klassieker, ook bij mij onbekend. Je zou 1 of meerdere Funkenweide Violett cakes kunnen gebruiken misschien?

Thnx! Ik heb weer wat inspiratie!

Gefeliciteerd! (??)

Haha nee ik wordt geen papa meer! Ik heb al 2 geweldige jongens en daar wil ik het graag bij laten:D
Mijn vrouwtje heeft een tik met roze, roze nagels, roze bloemen etc etc maar nu wil ze dus roze vuurwerk:bonk: al geeft ze er niks om vuurwerk ik ben gek op kleuren in de lucht dus vandaar dat ik die zoektocht ben begonnen en ik gelijk een klein beetje de hoop heb dat ze het misschien toch nog leuk gaat vinden..

Heren en/of dames ik zit in een dubio. De china red actie is weer van start dus de keuze stress is weer toegenomen. Ik zit te twijfelen tussen twee producten. Namelijk:
-Obbesed (poema) of
-Skyward (poema)

Natuurlijk alle 2 verschillende cakes, maar ben benieuwd waar jullie voorkeur naar toe zou gaan.

Heren en/of dames ik zit in een dubio. De china red actie is weer van start dus de keuze stress is weer toegenomen. Ik zit te twijfelen tussen twee producten. Namelijk:
-Obbesed (poema) of
-Skyward (poema)

Natuurlijk alle 2 verschillende cakes, maar ben benieuwd waar jullie voorkeur naar toe zou gaan.

Mijn voorkeur zou uit gaan naar skyward + een andere leuke compound, twilight bijvoorbeeld of bulldozer. Obsessed is geen verkeerde bak, maar ik vindt de effecten niet super spannend.

Ik zou voor de obsessed gaan. Deze heeft zich echt al bewezen, echt een bak die bij de top van NL hoort vind ik. Die heeft echt alles, veel variatie, prachtige kleuren, tails. Zou persoonlijk zeker voor deze gaan.

Je hebt €20,- te besteden in de CR-actie. Wat wordt het:
- 1x Tolla Mina
- 2x Las Fallas (tegelijk afsteken)
- 4x Salute36 (tegelijk afsteken)
- of misschien een andere optie?

Ben benieuwd naar jullie keuzes!

Is de china red air bomber van 60 naar 40 euro een goeie vangst of zal ik hem toch maar laten staan. Ik probeer er namelijk voor te zorgen dat ik niet moeilijke keuzes moet maken in december omdat ik teveel van mijn budget heb verbrand aan de china red freak actie.

De Wicked Warlord en de White Red Rebel zijn zo goed als dezelfde cake's. Iemand die ze beide gehad heeft en kan zeggen welke dan beter is?

De Wicked Warlord en de White Red Rebel zijn zo goed als dezelfde cake's. Iemand die ze beide gehad heeft en kan zeggen welke dan beter is?

Zo had ik er eigenlijk nog nooit naar gekeken haha.
Maar de WCKD Warlord heeft wel mijn voorkeur, stuk goedkoper en de kwaliteit van de WRR is zeer onzeker. Ene jaar is de burst heel lekker, andere jaar ploft het maar wat aan.

Beiden wel gehad (Supercell) en de WRR heb ik vorig jaar bewust niet besteld ivm zwakke burst (al 2x zwakke variant gehad), totdat ik m opeens won via VWC :p. Niet kunnen schieten uiteraard, maar dit jaar de WW besteld. De WRR is wmb wat meer geschikt voor een showtje, de WW is standalone ook mooi.

Edit: ter verduidelijking (helaas de Supercell niet op film ter vergelijk):

Verschil in burst is duidelijk te zien/horen. Jammer, want daarvoor presteerde de WRR top, zeker voor z'n prijs.

Laatst bewerkt:
Bedankt simansays, vind op je eerste filmpje de Der Hammer echt dik bovenuit steken, zit ook al 2 jaar in de collectie en zal ook dit jaar niet ontbreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan