Xin [Ass.]

Starburst

VWC lid
Artikelnummer: DA100
Artikelnaam: Xin
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Inhoud: 3 Fonteinen
Effectomschrijving: Xin is het Chinese teken voor 'geloof' of 'vertrouwen'. Dit assortiment bestaat uit 3 schitterende titanium vulkanen
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €9,95

Met dank aan Schuurmans Vuurwerk

Ik heb sterk het gevoel dat dit een omlabeling is van de titanium vulcano's van Beko

Ik heb beiden in huis gehaald en qua formaat zijn ze exact gelijk. Ook de kruitinhoud van 48,2 gram is exact hetzelfde. Ik denk dus dat je wel eens gelijk kunt hebben.

Edit: Inmiddels heb ik er ook eentje geprobeerd en deze zijn definitief identiek aan de Titanium Vulcano's. Echt toppertjes dit!

Laatst bewerkt:
Dit is een opsteker: zocht nog betaalbare fonteintjes en deze zijn hier in de aanbieding voor 5,95 (hopen dat dat in de losse verkoop ook zo is). Qua vlam dan 2x de ene kleur en 1x de andere?

In Steenbergen hadden ze nog wat assortimentjes uit deze lijn liggen toen ik voor pas nog op de outlet site keek. Toch wel grappig voor het geld! :wink:

Zou ze bijna puur voor het label al kopen, super vet! :D Maar als ik bepaalde producten ook al puur en alleen voor het label zou gaan kopen weet ik al helemaal niet meer waar de budgetten dan gaan eindigen! :bonk:

Nog altijd geweldig, kleur van de vlam, geluid en dan die beste langdurige hoge zilveren zuil. Toppertjes

Back
Bovenaan