GMP
VWC lid
Scherp!Haha rake woordspeling hoor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Scherp!Haha rake woordspeling hoor!
Hey, ik zoek nog wat leuke cakes/cakesetjes, v iemand nog ingevingen?
Volgende heb ik al besteld:
- six box
- pyro 5
- bunga 19
- riakeo alle cakes
- crazy hornet
- apex 1 en 2
Cakes mag echt van alles zijn, maar liever geen cakes onder de 10 euro, tenzij het een monster ride achtig cakeje is.
Volgens mij is eerdaags de winkeliers demo van Rubro. Ik zou die dan even eerst afwachten voor de autumnHeren, en wellicht dames. Voor mijn eerste bestelling zit ik in dubio. Ik zit te twijfelen tussen de Spectacle Show 300 + nog een box van ca. €100 of alleen de Golden Autumn (Rubro). Wat zouden jullie doen? Ik zit dit jaar meer op het spoor van een rammer/geluid/crackling/etc.Mag ook een totaal andere compound zijn. De boxen van 400/600/800 hoeft voor mij dit jaar niet. Ik ben benieuwd!
![]()
Alsof die demo een helder beeld geeft, helaas heeft rubro zelf veroorzaakt dat de demo die ze geven niet betrouwbaar is, er zou zo maar sample op de doos kunnen staan.Volgens mij is eerdaags de winkeliers demo van Rubro. Ik zou die dan even eerst afwachten voor de autumn
Zou de Golden Autumn laten staan. Heeft niet heel veel geluid/crackling/rammer gehalte vind ik. Dan zou ik eerder kijken naar de Royal Tears in Heaven box of Blitzbombers icm transbombers.Heren, en wellicht dames. Voor mijn eerste bestelling zit ik in dubio. Ik zit te twijfelen tussen de Spectacle Show 300 + nog een box van ca. €100 of alleen de Golden Autumn (Rubro). Wat zouden jullie doen? Ik zit dit jaar meer op het spoor van een rammer/geluid/crackling/etc.Mag ook een totaal andere compound zijn. De boxen van 400/600/800 hoeft voor mij dit jaar niet. Ik ben benieuwd!
![]()
ik zou dan kijken naar: hardcore helium, the big finale 136 shots, transbomber, blitzbomber, F.U. 144 shots of the w shape dominator.Heren, en wellicht dames. Voor mijn eerste bestelling zit ik in dubio. Ik zit te twijfelen tussen de Spectacle Show 300 + nog een box van ca. €100 of alleen de Golden Autumn (Rubro). Wat zouden jullie doen? Ik zit dit jaar meer op het spoor van een rammer/geluid/crackling/etc.Mag ook een totaal andere compound zijn. De boxen van 400/600/800 hoeft voor mij dit jaar niet. Ik ben benieuwd!
![]()
Bedoel je met "Ik zit dit jaar meer op het spoor van een rammer/geluid/crackling/etc." dat je die al hebt, of die juist wil? Als je dat al hebt en je zoekt iets totaal anders, dan zou ik gaan voor de Gracefulness ofzo, sierlijk, uniek effect.Heren, en wellicht dames. Voor mijn eerste bestelling zit ik in dubio. Ik zit te twijfelen tussen de Spectacle Show 300 + nog een box van ca. €100 of alleen de Golden Autumn (Rubro). Wat zouden jullie doen? Ik zit dit jaar meer op het spoor van een rammer/geluid/crackling/etc.Mag ook een totaal andere compound zijn. De boxen van 400/600/800 hoeft voor mij dit jaar niet. Ik ben benieuwd!
![]()
Nee dat is het spoor wat ik graag wil. Moet er eerlijk bij zeggen, mijn budget is niet zo groot als die van jullie waarschijnlijk. Meestal koop ik een doos van ca. €200,- en nog voor een € 150,- los spul.Bedoel je met "Ik zit dit jaar meer op het spoor van een rammer/geluid/crackling/etc." dat je die al hebt, of die juist wil? Als je dat al hebt en je zoekt iets totaal anders, dan zou ik gaan voor de Gracefulness ofzo, sierlijk, uniek effect.
Dan zou je de gracefulness voor 72 kunnen nemen en 2 sensation boxen, dat zijn aardig goeie rammers en kosten rond de 70Nee dat is het spoor wat ik graag wil. Moet er eerlijk bij zeggen, mijn budget is niet zo groot als die van jullie waarschijnlijk. Meestal koop ik een doos van ca. €200,- en nog voor een € 150,- los spul.
voor geluid en cracking is de Sensation 4 een enorme aanrader! 100sh 25mm voor ongeveer 70-80eu. zelfde geld voor heel de sensation lijn, dikke aanraders!Heren, en wellicht dames. Voor mijn eerste bestelling zit ik in dubio. Ik zit te twijfelen tussen de Spectacle Show 300 + nog een box van ca. €100 of alleen de Golden Autumn (Rubro). Wat zouden jullie doen? Ik zit dit jaar meer op het spoor van een rammer/geluid/crackling/etc.Mag ook een totaal andere compound zijn. De boxen van 400/600/800 hoeft voor mij dit jaar niet. Ik ben benieuwd!
![]()