Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Dank allen voor de reacties! ik ben nog niets verder in ieder geval haha, even een nachtje over slapen

Wil zeer binnenkort weer een bestelling bij breda vuurwerk doen. En zou graag nog 1 sensation box erbij willen. Zit te twijfelen tussen de sensation 2 of 5. Welke van de 2 zouden jullie nemen? De sensation 1 en 3 heb ik al besteld.

Chaos: 2x Tb CE
Sierlijk en 'verfijnt':Great wall.

Maar goed, ff stomme vraag. Als je eigenlijk allebei wil... Nu kan het nog. Anders blijf je altijd met die vraag zitten 😁

Plus het feit dat het zowiezo vaak k*t weer is met ons moment heb je met de Tbce geen last van.
Steek je de great wall af als je vrouwtje jarig is. Ik zie alleen maar voordelen! :angel:

Laatst bewerkt:
Hey, ik zoek nog wat leuke cakes/cakesetjes, v iemand nog ingevingen?

Volgende heb ik al besteld:
- six box
- pyro 5
- bunga 19
- riakeo alle cakes
- crazy hornet
- apex 1 en 2

Cakes mag echt van alles zijn, maar liever geen cakes onder de 10 euro, tenzij het een monster ride achtig cakeje is.

Wckd six van magnum?
Of classic cars.
Hey, ik zoek nog wat leuke cakes/cakesetjes, v iemand nog ingevingen?

Volgende heb ik al besteld:
- six box
- pyro 5
- bunga 19
- riakeo alle cakes
- crazy hornet
- apex 1 en 2

Cakes mag echt van alles zijn, maar liever geen cakes onder de 10 euro, tenzij het een monster ride achtig cakeje is.

Heren, en wellicht dames. Voor mijn eerste bestelling zit ik in dubio. Ik zit te twijfelen tussen de Spectacle Show 300 + nog een box van ca. €100 of alleen de Golden Autumn (Rubro). Wat zouden jullie doen? Ik zit dit jaar meer op het spoor van een rammer/geluid/crackling/etc. 🔥 Mag ook een totaal andere compound zijn. De boxen van 400/600/800 hoeft voor mij dit jaar niet. Ik ben benieuwd! 🙏

Heren, en wellicht dames. Voor mijn eerste bestelling zit ik in dubio. Ik zit te twijfelen tussen de Spectacle Show 300 + nog een box van ca. €100 of alleen de Golden Autumn (Rubro). Wat zouden jullie doen? Ik zit dit jaar meer op het spoor van een rammer/geluid/crackling/etc. 🔥 Mag ook een totaal andere compound zijn. De boxen van 400/600/800 hoeft voor mij dit jaar niet. Ik ben benieuwd! 🙏
Volgens mij is eerdaags de winkeliers demo van Rubro. Ik zou die dan even eerst afwachten voor de autumn

Zou de Golden Autumn laten staan. Heeft niet heel veel geluid/crackling/rammer gehalte vind ik. Dan zou ik eerder kijken naar de Royal Tears in Heaven box of Blitzbombers icm transbombers.

ik zou dan kijken naar: hardcore helium, the big finale 136 shots, transbomber, blitzbomber, F.U. 144 shots of the w shape dominator.

Bedoel je met "Ik zit dit jaar meer op het spoor van een rammer/geluid/crackling/etc." dat je die al hebt, of die juist wil? Als je dat al hebt en je zoekt iets totaal anders, dan zou ik gaan voor de Gracefulness ofzo, sierlijk, uniek effect.

Bedoel je met "Ik zit dit jaar meer op het spoor van een rammer/geluid/crackling/etc." dat je die al hebt, of die juist wil? Als je dat al hebt en je zoekt iets totaal anders, dan zou ik gaan voor de Gracefulness ofzo, sierlijk, uniek effect.
Nee dat is het spoor wat ik graag wil. Moet er eerlijk bij zeggen, mijn budget is niet zo groot als die van jullie waarschijnlijk. Meestal koop ik een doos van ca. €200,- en nog voor een € 150,- los spul.

Nee dat is het spoor wat ik graag wil. Moet er eerlijk bij zeggen, mijn budget is niet zo groot als die van jullie waarschijnlijk. Meestal koop ik een doos van ca. €200,- en nog voor een € 150,- los spul.
Dan zou je de gracefulness voor 72 kunnen nemen en 2 sensation boxen, dat zijn aardig goeie rammers en kosten rond de 70

voor geluid en cracking is de Sensation 4 een enorme aanrader! 100sh 25mm voor ongeveer 70-80eu. zelfde geld voor heel de sensation lijn, dikke aanraders!

Vind je het erg om door te lonten?

Of heb je iemand die mee kan helpen om tegelijk aan te steken?

Voor wat meer budget vriendelijk en mits alles uitgeleverd kan en mag worden: Strong Celebration / Rocket Rhapsody aangestoken bij reserve lont, Caïro Crackling 2x of Crackle King oid, Rebel 2.0 / Lucky Scream.

Dan kan je los nog een leuk setje kopen als wat avond vulling en heb je geluid/crackling.

Eclipse of Roar prachtig doosje maar mijn inziens alleen als extra, is met 10 seconden weg...

Maar wat ook belangrijk is, naar welke shop wil je?
Want er kan van alles aangeraden worden maar als je dan naar de andere kant van het land moet om het te bemachtigen is ook weer onhandig.

Verder is de bewezen rammer 400 TDS wat breder verkrijgbaar en ander de 300 UMS.
De spectacle 300 zal vast een mooie doos zijn, maar is nog niet bewezen dus voor zekerheid zal ik dan voor de bewezen toppers gaan.

Back
Bovenaan