Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Goedenavond,

Een beetje laat maar ik wil morgen met de kinderen hier in de buurt nog even iets extra halen. Nou kom ik hier haast nooit omdat de producten meestal bagger zijn maar voor deze keer... Ik ken de producten dus niet maar wil geen troep kopen. Heeft iemand wat tips wat ik hier het beste kan halen?

Het gaat om de knalshop.nl
Paar cakes of compound.
Ik heb geen ervaring met de cakes of compounds die ze daar verkopen. Ik zou daar zelf alleen fonteinen kopen namelijk de Snow Crystal, Fountain Orchestra en Sparkling Wheel.

Ik zou oprecht naar een andere dealer gaan. Zullen er in Rotterdam meerdere dichtbij zijn gok ik? Prijs/kwaliteit verhouding vuurwerktoppers is echt onder de maat helaas .
Niet op loopafstand met kleine kinderen.. er is nog een winkel met weco en st8ment vuurwerk maar dat is ook niet best

Niet op loopafstand met kleine kinderen.. er is nog een winkel met weco en st8ment vuurwerk maar dat is ook niet best
Die lijken het dit jaar beter voor elkaar te hebben :) zeker de evo spulletjes lijken goed. Kwa fonteinen wat al gezegd wordt is vw toppers prima die voorbeelden die gegeven zijn.

Back
Bovenaan