Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zelf heb ik cakes tussen 15 en 27,5 euro! Wel in de acties met korting gescoord! Onder andere; Red Fantasy (Wtf), Outburst (Riakeo), Hangin 'n Bangin (Lesli), Empire (Fireworks Special), Tropicana (Hello Fireworks), Golden Treasure (Rubro), WCKD Warlord (Magnum)Hey ik denk dat dit de beste locatie hiervoor is maar ben momenteel aan het kijken naar het vuurwerk voor komend oud en nieuw. En zit een beetje te twijfelen tussen de verhouding van cakes en compounds. ik heb een budget van ogv 500 euro. En wil zo veel mogelijk verschillende dingen hebben om mijn avond het mooiste te maken.
Dus mijn vraag eigenlijk wat zijn nou de beste cakes die ik voor mijn budget het beste kan kopen?
ligt aan je afstand maar ik zou voor zo iets gaan met een budget van +-500Hey ik denk dat dit de beste locatie hiervoor is maar ben momenteel aan het kijken naar het vuurwerk voor komend oud en nieuw. En zit een beetje te twijfelen tussen de verhouding van cakes en compounds. ik heb een budget van ogv 500 euro. En wil zo veel mogelijk verschillende dingen hebben om mijn avond het mooiste te maken.
Dus mijn vraag eigenlijk wat zijn nou de beste cakes die ik voor mijn budget het beste kan kopen?
Ik woon zelf in de omgeving Helmond. Dus heb wel een paar winkels die China red, Rubro, wolff en wat Riakeo verkopen.Ligt er ook aan waar je gaat shoppen en dus welke collecties je tot je beschikking hebt. Als je dat nog even zou kunnen delen kunnen we je verder helpen.