Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Ligt er ook aan waar je gaat shoppen en dus welke collecties je tot je beschikking hebt. Als je dat nog even zou kunnen delen kunnen we je verder helpen.

Hey ik denk dat dit de beste locatie hiervoor is maar ben momenteel aan het kijken naar het vuurwerk voor komend oud en nieuw. En zit een beetje te twijfelen tussen de verhouding van cakes en compounds. ik heb een budget van ogv 500 euro. En wil zo veel mogelijk verschillende dingen hebben om mijn avond het mooiste te maken.

Dus mijn vraag eigenlijk wat zijn nou de beste cakes die ik voor mijn budget het beste kan kopen?
Zelf heb ik cakes tussen 15 en 27,5 euro! Wel in de acties met korting gescoord! Onder andere; Red Fantasy (Wtf), Outburst (Riakeo), Hangin 'n Bangin (Lesli), Empire (Fireworks Special), Tropicana (Hello Fireworks), Golden Treasure (Rubro), WCKD Warlord (Magnum)
Verder nog wat Albert en Argento cakes!
Zo heb je voor een relatief laag bedrag kwalitatief betaalbare cakes!

Dan raad ik je Centurion, 100shot display, angel dust 103, strong celebrations zijn allemaal kleine compound tussen de €40-60,-

Hey ik denk dat dit de beste locatie hiervoor is maar ben momenteel aan het kijken naar het vuurwerk voor komend oud en nieuw. En zit een beetje te twijfelen tussen de verhouding van cakes en compounds. ik heb een budget van ogv 500 euro. En wil zo veel mogelijk verschillende dingen hebben om mijn avond het mooiste te maken.

Dus mijn vraag eigenlijk wat zijn nou de beste cakes die ik voor mijn budget het beste kan kopen?
ligt aan je afstand maar ik zou voor zo iets gaan met een budget van +-500
pyro outlet:
carzy hornet, aftermath, bunga 19, double defense, atmosphere, brocade bomber, riakeo eclypse, toxic, outburst, fast 19, 2x startschuss totaal 340 euro en zit je op een mix van 20 25 en 30 mm potten en totaal 15 potjes en 2 kleine compounds.
zelf zou ik persoonlijk kiezen voor 3 compounds en dan wat cake's ernaast
the F.U. , riakeo beauty, ga je lekkah, fast19 2x, angel mega box, cupido, may day, eclipse en toxic totaal 551
succes met uitzoeken ieder geval :D

Ligt er ook aan waar je gaat shoppen en dus welke collecties je tot je beschikking hebt. Als je dat nog even zou kunnen delen kunnen we je verder helpen.
Ik woon zelf in de omgeving Helmond. Dus heb wel een paar winkels die China red, Rubro, wolff en wat Riakeo verkopen.

Back
Bovenaan