Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Platinum Sensation of Prisma Willow Box? De afwisselende kleuren van willows in de PS spreken me meer aan, maar ik lees dat de spreiding en burst tegenvallen.
Ik heb toevallig hetzelfde 'dilemma' gehad en eigenlijk ik er na de nodige filmpjes er snel uit.
Volgens mij kwam die ook laat in Rotterdam aan dus wellicht te vochtig. Ik heb iig de PS besteld.

Ik heb geen idee waar ik dit het beste kan vragen dus probeer ik het eerst hier.
Bij outlet zie ik de bonfireworks, the fanshape rave staan.

Maar ik kan deze hele lijn nergens vinden op dit forum..weet iemand waar dit staat ?
Volgens de naam zou je zeggen bij bonfireworks.
Ik zie hem ook staan op de site van vuurwerkmania maar ook in dat topic kan ik niks vinden.

Ik heb geen idee waar ik dit het beste kan vragen dus probeer ik het eerst hier.
Bij outlet zie ik de bonfireworks, the fanshape rave staan.

Maar ik kan deze hele lijn nergens vinden op dit forum..weet iemand waar dit staat ?
Volgens de naam zou je zeggen bij bonfireworks.
Ik zie hem ook staan op de site van vuurwerkmania maar ook in dat topic kan ik niks vinden.
Heb soms ook wat moeite met het vinden van bepaalde producten. Leuk doosje trouwens, ik zag hem ook staan. Ben benieuwd naar de ervaringen.

Weet iemand nog meer (goede) spinner cakes naast de scuba en decibel?

go4gold, als deze nog te halen valt. 30mm cakes . 4 stuks
en crashbox van rubro heeft ook spinners.

en deze van evolution. Afgelopen jaarwisseling heb ik deze allemaal gehad.
Weet niet of dit is wat je zocht
Is dat niet allemaal uitloop inmiddels? Go4gold stond in elk geval in de outlet vorig jaar.

welke sensation is de beste 1, 2 of 4
1. vind ik de mooiste effecten
2. dat tempo vind ik echt geweldig
4. vind ik de minste van die drie maar alsnog een hele mooie

welke hadden jullie gedaan en hebben jullie nog ervaring met één van deze 3

Laatst bewerkt:
Weet iemand nog meer (goede) spinner cakes naast de scuba en decibel?

Dit zijn hele fijne cakes!

Dit zijn hele fijne cakes!
Klopt dat is echt een top lijn, zou ik graag nog meer van willen. Alleen is dit toevallig ook al niet uitloop?

Amigo Spectulo vs GBV Rambak... Wat zal genietbaarder zijn, los van prijs. Ja, ene is meer shots maar ook meer kruit dus effectvulling lijkt me gelijk... Constant tempo 2 kleuren vs salvo opbouw meerdere kleuren...

Back
Bovenaan