Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Amigo Spectulo vs GBV Rambak... Wat zal genietbaarder zijn, los van prijs. Ja, ene is meer shots maar ook meer kruit dus effectvulling lijkt me gelijk... Constant tempo 2 kleuren vs salvo opbouw meerdere kleuren...
Ik zou zelf eerder de GBV rambak (op basis van de videos) nemen. Het opbouwende tempo met salvos vind ik zelf veel interessanter dan continu hetzelfde tempo, ook al is het blauw en paars.

Ik had nu zelf bij de filmpjes dat de rambak een stuk lekkerder weg keek dan de Amigo spectaculo.

Amigo Spectulo vs GBV Rambak... Wat zal genietbaarder zijn, los van prijs. Ja, ene is meer shots maar ook meer kruit dus effectvulling lijkt me gelijk... Constant tempo 2 kleuren vs salvo opbouw meerdere kleuren...
Lastige keuze. Beide lijken mij geen miskoop te zijn. Kleurencombinaties spreken me erg aan. Blauw heeft vaak een harde burst, dus misschien heb je kans dag de burst bij de Amigo wat beter is.
Het crackling effect vind ik bij de Amigo mooi uit de verf komen, beetje popping stars achtig zoals de Feuerblitz.
Het tempo lijkt mij gelijk aan de Special / Forza compounds. Denk dat de kwaliteit hier ook mee te vergelijken is... gewoon constant rammen.

GBV Rambak heeft wel een lekkere opbouw in salvo's, maar daardoor verwacht ik net iets minder geweld, omdat er soms wat gaten vallen. Filmpje is niet echt van goede kwaliteit, waardoor ik de crackling zelf lastig te beoordelen vind. Mines lijken wel lekker fel.

Bij beide importeurs is het helaas geen zekerheid dat je een topper in huis haalt.

Dan zou ik toch voor de Amigo gaan, om een beetje spektakel te hebben moet de lucht goed gevuld blijven en dat mis ik bij de Rambak.

keuze stress :bonk:
1. signature show
2. thor's hammer
3. event ice tiger
4. event stars from universe
5. sodom
6. done deal
7. devil's dynimate
:frusty::frusty:

Sta altijd open voor andere opties 🙌🏻

Als je ze kunt krijgen zijn dit wat mij betreft wel aanraders:
Something Different (echt anders en heel erg mooi, echt een aanrader)
Insane Crown Bomber
Jackhammer
Break Out
Ocean of Lights
Ultimate Aero
Immortal Gold
Obsessed
Triple X
W-Shape Dominator / W-Triple Layer
Extreme Mixed Caliber
Sylvester mainframe
Transbomber
Super Flowers
Beast of Burden
Ghostbuster
Dutch Protocol

Er zijn er natuurlijk nog wel meer en smaak speelt ook een rol maar dit is wat het eerste in mij opkomt.

Als je ze kunt krijgen zijn dit wat mij betreft wel aanraders:
Something Different (echt anders en heel erg mooi, echt een aanrader)
Insane Crown Bomber
Jackhammer
Break Out
Ocean of Lights
Ultimate Aero
Immortal Gold
Obsessed
Triple X
W-Shape Dominator / W-Triple Layer
Extreme Mixed Caliber
Sylvester mainframe
Transbomber
Super Flowers
Beast of Burden
Ghostbuster
Dutch Protocol

Er zijn er natuurlijk nog wel meer en smaak speelt ook een rol maar dit is wat het eerste in mij opkomt.
Sylvester Mainframe/Beyond Redemption nog nergens gezien dit jaar. Staat hoog op het verlanglijstje hier

Ik heb wat gbv items op mijn netvlies staan, te weten;
Rambak
Magnificent
Happy New Year
Colorful Night
Twisting Dhalia's

Stel je voor, mag 2 items kiezen, ongeacht de prijs! Welke 2 zouden jullie kiezen?

Stel je voor, mag 2 items kiezen, ongeacht de prijs! Welke 2 zouden jullie kiezen?
Ik zou persoonlijk voor deze kiezen:

Colorful Night
Happy New Year

Al moet ik zeggen dat de Twisting Dhalia's een hele gave bak is met heldere kleuren, alleen geen variatie. Als je toch ontzettend veel vuurwerk hebt past het wel mooi in je collectie.

Back
Bovenaan