Pyroguy
VWC lid
Zal wel inderdaad in verband met de kooien.Klopt dat is echt een top lijn, zou ik graag nog meer van willen. Alleen is dit toevallig ook al niet uitloop?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zal wel inderdaad in verband met de kooien.Klopt dat is echt een top lijn, zou ik graag nog meer van willen. Alleen is dit toevallig ook al niet uitloop?
Ik zou zelf eerder de GBV rambak (op basis van de videos) nemen. Het opbouwende tempo met salvos vind ik zelf veel interessanter dan continu hetzelfde tempo, ook al is het blauw en paars.Amigo Spectulo vs GBV Rambak... Wat zal genietbaarder zijn, los van prijs. Ja, ene is meer shots maar ook meer kruit dus effectvulling lijkt me gelijk... Constant tempo 2 kleuren vs salvo opbouw meerdere kleuren...
Lastige keuze. Beide lijken mij geen miskoop te zijn. Kleurencombinaties spreken me erg aan. Blauw heeft vaak een harde burst, dus misschien heb je kans dag de burst bij de Amigo wat beter is.Amigo Spectulo vs GBV Rambak... Wat zal genietbaarder zijn, los van prijs. Ja, ene is meer shots maar ook meer kruit dus effectvulling lijkt me gelijk... Constant tempo 2 kleuren vs salvo opbouw meerdere kleuren...
Dan zou ik toch voor de Amigo gaan, om een beetje spektakel te hebben moet de lucht goed gevuld blijven en dat mis ik bij de Rambak.Amigo Spectulo vs GBV Rambak... Wat zal genietbaarder zijn, los van prijs. Ja, ene is meer shots maar ook meer kruit dus effectvulling lijkt me gelijk... Constant tempo 2 kleuren vs salvo opbouw meerdere kleuren...
Wil je er één of meerdere kopen uit dat lijstje?keuze stress
1. signature show
2. thor's hammer
3. event ice tiger
4. event stars from universe
5. sodom
6. done deal
7. devil's dynimate
![]()
Denk 4 stuks, heb ook al 2 grote riakeo bakkenWil je er één of meerdere kopen uit dat lijstje?
De enige die ik uit het lijstje zou overwegen zijn:Denk 4 stuks, heb ook al 2 grote riakeo bakken![]()
Sta altijd open voor andere optiesDe enige die ik uit het lijstje zou overwegen zijn:
Signature Show
Sodom and Gomorrah
Devils Dynamite
De rest vind ik zelf absoluut de moeite niet waard, er is zoveel mooiers te krijgen voor dat geld.
Sta altijd open voor andere opties![]()
Sylvester Mainframe/Beyond Redemption nog nergens gezien dit jaar. Staat hoog op het verlanglijstje hierAls je ze kunt krijgen zijn dit wat mij betreft wel aanraders:
Something Different (echt anders en heel erg mooi, echt een aanrader)
Insane Crown Bomber
Jackhammer
Break Out
Ocean of Lights
Ultimate Aero
Immortal Gold
Obsessed
Triple X
W-Shape Dominator / W-Triple Layer
Extreme Mixed Caliber
Sylvester mainframe
Transbomber
Super Flowers
Beast of Burden
Ghostbuster
Dutch Protocol
Er zijn er natuurlijk nog wel meer en smaak speelt ook een rol maar dit is wat het eerste in mij opkomt.
Zijn inderdaad schaars, batch '23 van de Sylvester Mainframe was afkeur en vorig jaar volgens mij geen nieuwe import.Sylvester Mainframe/Beyond Redemption nog nergens gezien dit jaar. Staat hoog op het verlanglijstje hier
Ik zou persoonlijk voor deze kiezen:Stel je voor, mag 2 items kiezen, ongeacht de prijs! Welke 2 zouden jullie kiezen?
De Transbomber komt er. waar in overijssel is ie het goedkoopst?Twijfel?
Ik heb besteld:
Gbv Weco
1× el patron
1× viva la vida
1× Transbomber 144,s wordt besteld
Als jij op de zelfde plek woont als een paar jaar terug heb je op een uur rijden Outlet Haulerwijk zitten die hem nu voor 99 heeft. Anders kom je op Kevins vuurwerkhal (129) of Felix (125 dacht ik vorig jaar)De Transbomber komt er. waar in overijssel is ie het goedkoopst?
95 euro krijg je vuurwerk per doosjeDe Transbomber komt er. waar in overijssel is ie het goedkoopst?