wesley.s
VWC lid
Gruwelijke bak. 1 vraag over het filmpje. worden ze daar alle 3 achter elkaar geschoten? of is dit 1 van de 3 cakes?
alle 3 zie je aan het aantal shot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gruwelijke bak. 1 vraag over het filmpje. worden ze daar alle 3 achter elkaar geschoten? of is dit 1 van de 3 cakes?
Deze heb ik door mijn vakantie compleet gemist.
Wat een enorm goede heldere kleuren en blinkers. Mooi contrast met blauw en rood.
Tempo is in mijn ogen precies goed. Finale liep op het filmpje niet helemaal lekker, maar ziet er ook prima uit.
Kritisch: de kleuren zijn zo fel dat ik haast zou denken dat de verzadiging op 100% is gegooid. Maar dat is niet RF eigen.
Zelden zulke felle (roze/paarse) sterren en goede blinkers gezien, de tail zelf is al fel. Hier worden we vrolijk van![]()
Ik snap dat wederom de prijs een struikelblok is voor veel mensen, maar in dit geval (net zoals bij enkele nieuwe ZEN cakes) hebben we het over een unieke cake voor de NL markt!
alle 3 zie je aan het aantal shot
Volgens mij wordt er maar 1 cake geschoten... Lijkt me stug dat alles in een half minuutje over is.
OT: Brute cake! Mooie heldere kleuren en een lekker tempo. Ben benieuwd naar de demo!![]()
Bedenk wel dat dit een china filmpje is en je ziet overduidelijk dat het kaliber en het aantal gram kruit beduidend hoger is dan toegestaan voor cat. 2. No offence, maar ik snap niet dat er nu al mensen zijn die 'm al willen halen terwijl je niet eens weet hoe die echt presteert.
Moet wel zeggen dat de kleuren die in de cake verwerkt zijn wel bizar mooi zijn en ik houd dit topic zeker in de gaten. En ja Jeroen, jullie staan er om bekend dat wat jullie schieten tijdens de demo dat je dat werkelijk krijgt dus ik heb er vertrouwen in.
Hoe zeker ben je van je zaak dat het kaliber en gram kruit in de filmpje ook hoger is? was je er zelf bij?
Ik neem aan dat je deze vraag stelt zodat ik mijn post onderbouw.
Kijk hoe hoog de bombettes alleen al gaan. De boeket breedte is heel merkwaardig groter dan ooit is gepresteerd voor de Nederlandse markt. Ook hoe erg het boeket gevuld is. Als je denkt dat dit met een cat 2 cake kan heb je wel heel erg een bord voor je kop.
nou de royal vuurwerk bevalt mij erg goed en ik ga er gewoon van uit dat dit 3 tot waaiers zijn ik heb ze al bestelt![]()
Je bedoelt zeker top waaiers?? Daar ga ik ook vanuit...
3 cakes van 45 shots. Op de film zie je nu 12 rijen maar dat zijn er dus 18 geworden. 3 cakes met 6 rijen tubes ipv 3 cakes met 4 rijen tubes..
Krijg net te horen dat deze al helemaal uitverkocht is? Hoe kan dat???