Horizon of Holland

Deze heb ik door mijn vakantie compleet gemist.
Wat een enorm goede heldere kleuren en blinkers. Mooi contrast met blauw en rood.
Tempo is in mijn ogen precies goed. Finale liep op het filmpje niet helemaal lekker, maar ziet er ook prima uit.

Kritisch: de kleuren zijn zo fel dat ik haast zou denken dat de verzadiging op 100% is gegooid. Maar dat is niet RF eigen.
Zelden zulke felle (roze/paarse) sterren en goede blinkers gezien, de tail zelf is al fel. Hier worden we vrolijk van :cool:

Ik snap dat wederom de prijs een struikelblok is voor veel mensen, maar in dit geval (net zoals bij enkele nieuwe ZEN cakes) hebben we het over een unieke cake voor de NL markt!

Je weet wat Royal doet qua kleuren en effecten. Dit komt van dezelfde kant dus dan weet je automatisch wat je ongeveer kan verwachten qua uitwerking als je naar de films kijkt en ze vergelijkt met bestaande Royalcakes. Zo simpel is het.

Volgens mij wordt er maar 1 cake geschoten... Lijkt me stug dat alles in een half minuutje over is.

OT: Brute cake! Mooie heldere kleuren en een lekker tempo. Ben benieuwd naar de demo! :)

Je ziet al 3 cakes, je mist echter nog 6 rijen in totaal. Het duurt dus nog iets langer..

Bedenk wel dat dit een china filmpje is en je ziet overduidelijk dat het kaliber en het aantal gram kruit beduidend hoger is dan toegestaan voor cat. 2. No offence, maar ik snap niet dat er nu al mensen zijn die 'm al willen halen terwijl je niet eens weet hoe die echt presteert.

Moet wel zeggen dat de kleuren die in de cake verwerkt zijn wel bizar mooi zijn en ik houd dit topic zeker in de gaten. En ja Jeroen, jullie staan er om bekend dat wat jullie schieten tijdens de demo dat je dat werkelijk krijgt dus ik heb er vertrouwen in.

Zat net even de film goed te vergelijken met de effectomschrijving, en volgens mij kloppen de volgorde van effecten in de film niet met de effectomschrijving (ookal hou je rekening met het feit dat er 2 rijen tubes extra beschreven staan in de effectomschrijving)

Het filmpje begint met (naar mijn idee)"green glitter tail to blue dahlia green strobe", dus cake A. Okee, dus er is een rij mines toegevoegd als eerste salvo. Dan een rij mines, dat lijken mij de green strobe willow mines, eerste effect van cake A in de effectomschrijving (huh?). Vervolgens komt er in het filmpje een salvo "red glitter tail to blue dahlia red glitter" uit cake B, in plaats van de white glitter tail to white glitter, wat er volgens de effectomschrijving zou moeten komen. Dan een red glitter willow mine, eerste effect van cake B, daarna "white glitter tail to white glitter", weer een effect uit cake A.

Goed misschien kloppen de namen niet helemaal bij de effecten die je ziet, daarvoor mijn excuses maar mijn punt is dat de film niet de opeenvolgende effecten uit de effectomschrijving laat zien (ookal staan er in de effectomschrijving per cake 2 extra effecten door toegevoegde tubes). Met andere woorden, de cake die je ziet is niet de cake die je gaat kopen, of zie ik dit nu helemaal verkeerd?

Bedenk wel dat dit een china filmpje is en je ziet overduidelijk dat het kaliber en het aantal gram kruit beduidend hoger is dan toegestaan voor cat. 2. No offence, maar ik snap niet dat er nu al mensen zijn die 'm al willen halen terwijl je niet eens weet hoe die echt presteert.

Moet wel zeggen dat de kleuren die in de cake verwerkt zijn wel bizar mooi zijn en ik houd dit topic zeker in de gaten. En ja Jeroen, jullie staan er om bekend dat wat jullie schieten tijdens de demo dat je dat werkelijk krijgt dus ik heb er vertrouwen in.

Hoe zeker ben je van je zaak dat het kaliber en gram kruit in de filmpje ook hoger is? was je er zelf bij?

Hoe zeker ben je van je zaak dat het kaliber en gram kruit in de filmpje ook hoger is? was je er zelf bij?

Ik neem aan dat je deze vraag stelt zodat ik mijn post onderbouw.

Kijk hoe hoog de bombettes alleen al gaan. De boeket breedte is heel merkwaardig groter dan ooit is gepresteerd voor de Nederlandse markt. Ook hoe erg het boeket gevuld is. Als je denkt dat dit met een cat 2 cake kan heb je wel heel erg een bord voor je kop.

Ik neem aan dat je deze vraag stelt zodat ik mijn post onderbouw.

Kijk hoe hoog de bombettes alleen al gaan. De boeket breedte is heel merkwaardig groter dan ooit is gepresteerd voor de Nederlandse markt. Ook hoe erg het boeket gevuld is. Als je denkt dat dit met een cat 2 cake kan heb je wel heel erg een bord voor je kop.

Iedereen weet dat je chinese product filmpjes met een korreltje zout moet nemen.... Maar laten we afwachten tot de demo alvorens te oordelen.

Als deze daadwerkelijk zo presteert als op film (waar ik blind vanuit ga bij Royal), dan is dit een zeer grote kanshebber voor product van het jaar 2013 naar mijn mening (en ja dat zeg ik zonder alle andere nieuwe producten al gezien te hebben)!

nou de royal vuurwerk bevalt mij erg goed en ik ga er gewoon van uit dat dit 3 tot waaiers zijn ik heb ze al bestelt :D

WAUW!! Wat een top product! Schitterende heldere kleuren, Heerlijk gewoon. En wat mooie volle boeketten.

Dit noem ik nou eruit halen wat erin zit. Want dit uit slechts omgerekend 10,3 gram kruit per schot vind ik een geweldige prestatie van royal fireworks.

Oke het is mischien een redelijk grote uitgave in 1 keer, maar voor een product als deze, waar je het kwaliteit goed kunt zien, vind ik het helemaal niet duur. En voor goede kwaliteit, zoals dit product, wil ik zeker wat meer betalen. Al vind ik het helemaal niet zo duur. Kleine 50 euro per waaier waar zoiets moois uitkomt.

Als het me lukt om deze te bemachtigen,dan neem ik m zeker geweten.

Royal fireworks, GOED GEDAAN!!

3 cakes van 45 shots. Op de film zie je nu 12 rijen maar dat zijn er dus 18 geworden. 3 cakes met 6 rijen tubes ipv 3 cakes met 4 rijen tubes..

toch even een vraag he als het 6 rijen word hoeveel tubes zit er dan op 1 rij 45/6 = 7,5 ?
vielt me even op ha ha

Back
Bovenaan