Horizon of Holland

Royal,s demo cakes zijn vaak ook het dichtst bij consumenten caké,s Qua uitwerking waar je bij lesli rubro e.d soms redelijk wat verschil ziet bij demo,s heb ik het idee dat bij Royal het verschil haast 0.0 is. Prijs is soms wel wat aan de hogere kant. Maar voor de stand vaste Kwaliteit mag dat wel :)

Er is wel wat verschil meestal,maar ze komen vaak aardig in de buurt van de china film inderdaad.
Kijk uit naar de demo van 16 november om deze in actie te zien.

Mooi blauw hoor. (Blauw komt de laatste jaren steeds mooier uit de verf, uit consumenten vuurwerk.)
En dat geldt zekers voor deze.

Lekker tempo ook.
Zeker eentje om in de gaten te houden....

Laatst bewerkt:
Mooie kleuren! en de effect samenstelling spreek me ook aan.In de gaten houden en ben benieuwd om deze live te zien.
En de namen van de box is trouwens mooi verzonnen.

Lieve lezers

Op verzoek van velen de film die wij hebben gemaakt tijdens het testen in China!

Zoals u het hier ziet zo zal het naar nederland komen! T enige wat we gewijzigd hebben is de schiet hoek, op deze film te schuin! Door het aanpassen van de hoek hebben we ook nog 2 rijen tubes per cake toe kunnen voegen!

Let niet op de andere mannen die schoten maar in china is t moeilijk om n lege plek te vinden!

Horizon of Holland een product welke u niet mag missen dit jaar

Fijne dag gewenst

Team Royal Fireworks

Royalfireworks niet de enige wel de beste!

Laatst bewerkt:
3 cakes van 45 shots. Op de film zie je nu 12 rijen maar dat zijn er dus 18 geworden. 3 cakes met 6 rijen tubes ipv 3 cakes met 4 rijen tubes..

bedant maar dan duurt hij ook langer op zig
is het enigste wat me zou tegen houde 150 euro voor 45 sec ander waaier doen toch wel 30 sec per stuk
dan is het wel te doen

Vaak krijg je wel korting. Het is geen aanbiedings prijs zoals ik zo zie. Dus telt bij de dealers dan ook wel mee voor gratis vuurwerk. Of vast wat korting. Dus met wat geluk heb je hem voor 150 euro incl een leuke 500 grammer twv euro of 30-40 of met procent of 10-20 korting :). En dan is het natuurlijk al een stuk aantrekelijker wesley :)

ik wacht wel even af wat voor mooie prijs goedkopervuurwerk er van maakt ha ha ha
maar als je kijkt van de tijd zeg maar duurt deze niet erg lang maar als je staks 3x6 rijen heb is de tijd ook perfect en ja waaier is toch het mooiste vind ik en deze moet er gewoon komen maar ik laat nu wel de Great Wall of China vallen

bij HAOKAN pijnacker is hij te koope voor 139,95 euro maar ik wacht nog even waar geodkopervuurwerk mee komt ze hebben er wel maar 15

Back
Bovenaan